Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00090815/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Wyższa Wymiaru Sprawiedliwości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381510697
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiśniowa 50
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-520
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@swws.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swws.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/swws1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e330186f-a924-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127191
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00090815
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/zp/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przypraw, grzybów suszonych, owoców suszonych. Dostawy będą realizowane na rzecz Szkoły Wyższej Wymiaru Sprawiedliwości; miejsce dostawy: Kampus Mundurowy, ul. Wrocławska 193-195. 62-800 KaliszWykonawca dostarczy produkt wytworzony zgodnie z:
1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2132 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy;
2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1688 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy.
Dostawy będą realizowane w dni robocze, w ilości i terminach określonych przez zamawiającego, średnio trzy razy w tygodniu, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu. Dostawy będą realizowane wg wskazań zamawiającego w godzinach 7:00 ÷ 10:00. Za dzień roboczy przyjmujemy dni od poniedziałku do soboty.
Część 1 - przyprawy, grzyby suszone, owoce suszone.
1) FIX do potraw chińskich – 20 kg
2) Przyprawa do zup MAGI – 280 l
3) Sos sojowy – 7 l
4) Ocet jabłkowy – 70 l
5) Ocet spirytusowy - 220 l
6) Bulion wołowo-drobiowy – 80 kg
7) Przyprawa typu VEGETA – 150 kg
8) Sól spożywcza – 1000 kg
9) Sól spożywcza porcja – 40 kg
10) Pieprz czarny mielony gatunek I – 40 kg
11) Pieprz czarny w ziarenkach gatunek I – 10 kg
12) Pieprz czarny mielony porcja gatunek I – 12 kg
13) Pieprz ziołowy – 12 kg
14) Papryka mielona słodka – 10 kg
15) Papryka mielona ostra – 10 kg
16) Przyprawa typu kebab-gyros – 16 kg
17) Ziele angielskie – 8 kg
18) Liść laurowy – 6 kg
19) Imbir mielony – 2 kg
20) Bazylia – 8 kg
21) Tymianek – 8 kg
22) Oregano – 8 kg
23) Curry – 8 kg
24) Zioła prowansalskie – 5 kg
25) Cynamon mielony – 5 kg
26) Czosnek granulowany – 6 kg
27) Kwasek cytrynowy – 8 kg
28) Majeranek – 12 kg
29) Gałka muszkatołowa mielona – 2 kg
30) Grzyby suszone podgrzybek – 15 kg
31) Wiórki kokosowe – 2 kg
32) Śliwka kalifornijska – 5 kg
33) Sezam – 25 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych
15891500-5 - Buliony
15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15872100-2 - Pieprz
15872400-5 - Sól
15872500-6 - Imbir
15872200-3 - Przyprawy korzenne
15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne
03222000-3 - Owoce i orzechy
15332410-1 - Owoce suszone
15871210-9 - Sos sojowy
4.5.5.) Wartość części: 25349,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa olejów, sosów.Dostawy będą realizowane na rzecz Szkoły Wyższej Wymiaru Sprawiedliwości; miejsce dostawy: Kampus Mundurowy, ul. Wrocławska 193-195. 62-800 Kalisz
Wykonawca dostarczy produkt wytworzony zgodnie z:
1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2132 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy;
2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1688 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy.
Dostawy będą realizowane w dni robocze, w ilości i terminach określonych przez zamawiającego, średnio trzy razy w tygodniu, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu. Dostawy będą realizowane wg wskazań zamawiającego w godzinach 7:00 ÷ 10:00. Za dzień roboczy przyjmujemy dni od poniedziałku do soboty.
Część 2 - oleje i sosy
1) Olej uniwersalny – 1200 l
2) Oliwa z oliwek – 65 l
3) Majonez – 440 l
4) Majonez porcja – 450 kg
5) Musztarda porcja – 350 kg
6) Musztarda wieloporcjowa – 40 kg
7) Ketchup porcja – 400 kg
8) Ketchup wieloporcjowy – 150 kg
9) Chrzan – 90 kg
10) Koncentrat pomidorowy – 400 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15411100-3 - Olej roślinny
15411110-6 - Oliwa z oliwek
15871273-8 - Majonez
15871250-1 - Musztarda
15871230-5 - Ketchup
15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy
15331110-1 - Przetworzone warzywa korzeniowe
15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych
4.5.5.) Wartość części: 57463,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kawy, herbaty, kakao.Dostawy będą realizowane na rzecz Szkoły Wyższej Wymiaru Sprawiedliwości; miejsce dostawy: Kampus Mundurowy, ul. Wrocławska 193-195. 62-800 Kalisz
Wykonawca dostarczy produkt wytworzony zgodnie z:
1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2132 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy;
2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1688 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy.
Dostawy będą realizowane w dni robocze, w ilości i terminach określonych przez zamawiającego, średnio trzy razy w tygodniu, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu. Dostawy będą realizowane wg wskazań zamawiającego w godzinach 7:00 ÷ 10:00. Za dzień roboczy przyjmujemy dni od poniedziałku do soboty.
Część 3 - kawa, herbata, kakao
1) Kawa naturalna mielona – 85 kg
2) Kawa ziarnista – 65 kg
3) Kawa naturalna rozpuszczalna – 100 kg
4) Herbata ekspresowa – 500 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15841000-5 - Kakao
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15864100-3 - Herbata w torebkach
4.5.5.) Wartość części: 66386,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28817,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28817,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28817,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH Polaris Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28817,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61212,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61212,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61212,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH Polaris Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61212,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną w części 3 przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do kwoty oferty z najniższą ceną.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.