Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00098429/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja wyjazdu na targi Arabian Travel Market w Dubaju w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341515088
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Unii Lubelskiej 4c
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-059
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty@barr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.barr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/barr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
promocja gospodarcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja wyjazdu na targi Arabian Travel Market w Dubaju w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c93f935-ad77-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127212
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Wsparcie internacjonalizacji MŚP oraz promocji gospodarczej regionu na obszarze funkcjonowania Stowarzyszenia Metropolia Bydgoszcz”, współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, nr projektu RPKP.01.05.02-04-0001/18,2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098429
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SMB/ZP/37
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 593626,74 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 282520 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową organizację wyjazdu na targi Arabian Travel Market, które odbywają się w dniach 01 – 04 maja 2023 roku w Dubaju, na którą składają się następujące zadania:
1) Usługa transportowa (bilety lotnicze, transfer lotniskowy za granicą, bilety komunikacji miejskiej, transfer w Polsce – jeśli dotyczy)
2) Usługa hotelowa (noclegi) ze śniadaniami
3) Zakup biletów wstępu na targi (wejściówki)
4) Zapewnienie ekwiwalentu kosztów wyżywienia
5) Zapewnienie ubezpieczenia
6) Zapewnienie opiekuna
Szczegółowy opis zadań leżących po stronie Wykonawcy został wskazany w SOPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79997000-9 - Usługi organizowania podróży służbowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
55100000-1 - Usługi hotelarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237981 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GMSYNERGY sp.z o.o. sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101522855
7.3.3) Ulica: Tuszyńska 67
7.3.4) Miejscowość: Rzgów
7.3.5) Kod pocztowy: 95-030
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMSYNERGY SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GMSYNERGY SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-06INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- NAPRAWY URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH NA POJAZDACH MARKI JELCZ
- Usługa w zakresie przeglądów i konserwacji oraz awarii i napraw automatycznej sygnalizacji pożaru w budynkach 10 WSKzP- SPZOZ i Domu Medyka
- Sukcesywne dostawy akcesoriów wielorazowego użytku do diatermii SPECTRUM firmy EMED
- Dostawa serwerów i oprogramowania
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- REMONT ŁAZIENEK WRAZ Z MONTAŻEM KLIMATYZACJI INDYWIDUALNEJ W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BOŻENKOWIE
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa rezerwacji międzynarodowych połączeń lotniczych oraz sprzedaży i dostawy międzynarodowych biletów lotniczych w ramach realizowanego przez CSSG w Kętrzynie projektu DWR/ADM 2024/004/2
- Świadczenie usług hotelowych dla zespołu muzyków orkiestry Ukrainian Freedom Orchestra w związku z realizacją Koncertów (...)
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025r.
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Świadczenie usług hotelarskich i wyżywienia dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze w okresie od 09.06.2025 r. do 22.06.2025 r.
- Świadczenie usług hotelarskich i usług żywienia zbiorowego na potrzeby zakwaterowania i wyżywienia delegacji zagranicznych Partnera projektu, uczestniczących w projektach
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.