Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług oświetlenia na terenie Gminy Sulęczyno w latach 2025 – 2028
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulęczyno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675072
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kaszubska 26
1.5.2.) Miejscowość: Sulęczyno
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-320
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@suleczyno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.suleczyno.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług oświetlenia na terenie Gminy Sulęczyno w latach 2025 – 20282.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e27021d8-8943-4e2e-83d4-cee9c399f893
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127227
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056233/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Sulęczyno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Operatorem sieci dystrybucyjnej, do której przyłączone są urządzenia oświetlenia ulicznego zlokalizowane na terenie gminy Sulęczyno jest ENERGA Oświetlenie Sp. z o.o., ul. Artura Grottgera 7, 81-809 Sopot. Wszystkie urządzenia oświetlenia ulicznego zlokalizowane na terenie Gminy Sulęczyno stanowią własność spółki ENERGA Oświetlenie. ENERGA Oświetlenie nie wyraża zgody na dostawy energii i wykonywanie usług utrzymania urządzeń oświetlenia ulicznego poprzez majątek, stanowiący jej własność (zgodnie z pismem z dnia 07.02.2025r.)
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli dostawy usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRK.271.1.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi oświetlenia ulic i innych otwartych obiektów publicznych na terenie Gminy Sulęczyno, urządzeniami oświetleniowymi w porze od zmierzchu do świtu, na podstawie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
2. Pod pojęciem urządzeń oświetleniowych, stanowiących podstawę do określenia wysokości wynagrodzenia rozumie się rozdzielnie oświetleniowe, linie oświetleniowe – kablowe i napowietrzne, słupy i oprawy oświetleniowe wymienione w załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia do negocjacji.
3. Zamawiający w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie ponosić koszty nakładów z tytułu zużytej energii elektrycznej dla celów oświetlenia oraz nakładów związanych z utrzymaniem urządzeń oświetleniowych, prowadzeniem ruchu, eksploatacją, konserwacją i remontów w zakresie niezbędnym do utrzymania w należytym stanie technicznym wynikającym z obowiązujących przepisów i zasad obowiązujących u Wykonawcy.
4. Utrzymanie urządzeń oświetleniowych obejmuje wszystkie niezbędne czynności eksploatacyjne
i konserwacyjne, a w szczególności:
a) oględziny i przeglądy techniczne urządzeń aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej,
b) oględziny i przeglądy tras linii napowietrznych i kablowych,
c) przeglądy techniczne opraw,
d) wymianę źródeł światła,
e) umieszczenia dodatkowych opraw na istniejących słupach na terenie gminy Sulęczyno o ok. 20 opraw w całym okresie obowiązywania umowy,
f) malowanie i konserwację metalowych konstrukcji latarń, szafek i tablic rozdzielczych,
g) pomiary skuteczności ochrony od porażeń z częstotliwością przewidzianą przepisami,
h) wymianę wyeksploatowanych słupów i wysięgników,
i) wymianę wyeksploatowanych opraw,
j) wymianę wyeksploatowanych tablic i szafek,
k) wymianę linii napowietrznych i kablowych,
l) wymianę uszkodzonych elementów zasilania i sterowania oświetleniem,
m) naprawę lub wymianę uszkodzonych kabli,
n) podwieszanie zerwanych przewodów,
o) wymianę opraw, oprawek, stateczników, kondensatorów,
p) wymianę połamanych lub uszkodzonych słupów,
q) wymianę wysięgników, uszkodzonych tabliczek słupowych, drzwiczek wnękowych latarń,
r) likwidację awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego,
s) dyspozycyjność i dozór techniczny nad urządzeniami oświetleniowymi,
t) prowadzenie rejestru zdarzeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego
50532400-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznego sprzętu przesyłowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energa Oświetlenie Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851232055
7.3.3) Ulica: Grottgera 7
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-809
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1018440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-01 do 2028-02-29PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja oświetlenia gminnego na terenie Gminy Białe Błota
- Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego na terenie Gminy Bolesławiec
- Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Stare Babice w 2025 r.
- Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na terenie Gminy Mińsk Mazowiecki
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.