eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DwikozyTermomodernizacja budynku Szk. Podst. w Dwikozach oraz adaptacja na Dom Dziennego Wsparcia w ramach proj. Podniesienie efektywności energetycznej oraz Kompleksowa rewitalizacja centrum Gminy Dwikozy



Ogłoszenie z dnia 2021-07-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00127274 z dnia 2021-07-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szk. Podst. w Dwikozach oraz adaptacja na Dom Dziennego Wsparcia w ramach proj. Podniesienie efektywności energetycznej oraz Kompleksowa rewitalizacja centrum Gminy Dwikozy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DWIKOZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409933

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 15

1.5.2.) Miejscowość: Dwikozy

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-620

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 83 11 471

1.5.8.) Numer faksu: 15 83 11 404

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.dominik@dwikozy.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dwikozy.bip.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dwikozy.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Szk. Podst. w Dwikozach oraz adaptacja na Dom Dziennego Wsparcia w ramach proj. Podniesienie efektywności energetycznej oraz Kompleksowa rewitalizacja centrum Gminy Dwikozy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c98a8cb-be07-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127274

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010612/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Dwikozach

1.1.4 Adaptacja budynku szkoły na Dom Dziennego Wsparcia w Dwikozach - Kompleksowa rewitalizacja centrum Gminy Dwikozy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Podniesienie efektywności energetycznej poprzez przeprowadzenie termomodernizacji budynków należących do Gminy Dwikozy wraz z wymianą oświetlenia oraz pozyskiwanie energii z instalacji fotowoltaicznej” oraz „Kompleksowa rewitalizacja centrum Gminy Dwikozy mająca na celu ożywienie zdegradowanego obszaru”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073447/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.04.2021.MD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1739705,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej w Dwikozach oraz adaptację części budynku szkoły na Dom Dziennego Wsparcia w ramach 2 projektów dofinansowanych ze środków unijnych: „Podniesienie efektywności energetycznej poprzez przeprowadzenie termomodernizacji budynków należących do Gminy Dwikozy wraz z wymianą oświetlenia oraz pozyskiwanie energii z instalacji fotowoltaicznej” oraz „Kompleksowa rewitalizacja centrum Gminy Dwikozy mająca na celu ożywienie zdegradowanego obszaru”.

W ramach zadania nr 1 „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Dwikozach” w ramach projektu „Podniesienie efektywności energetycznej poprzez przeprowadzenie termomodernizacji budynków należących do Gminy Dwikozy wraz z wymianą oświetlenia oraz pozyskiwanie energii z instalacji fotowoltaicznej”, zwanego dalej zadaniem „Termomodernizacja”, zamówieniem objęte są następujące roboty:
1) docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem i wełną mineralną wraz z wykończeniem tynkiem silikonowym i wykonaniem nowych obróbek blacharskich w koniecznym zakresie;
2) docieplenie stropu wewnętrznego i zewnętrznego wełną mineralną ,
3) ocieplenie ścian fundamentowych budynku wraz w wykonaniem lub odtworzeniem opasek odbojowych;
4) wymiana okien oraz zewnętrznej stolarki drzwiowej;
5) modernizacja systemu grzewczego;
6) modernizacja systemu ciepłej wody użytkowej
7) wykonanie instalacji fotowoltaicznej.
Zakres dokumentacji projektowej dla zadania „Termomodernizacja” obejmuje prace w głównym budynku szkoły wraz z domem nauczyciela oraz kotłownią. Należy z nich wyłączyć prace objęte zadaniem „Adaptacja”, które posiada odrębną dokumentację projektową.

W ramach zadania „Adaptacja części budynku szkoły na Dom Dziennego Wsparcia w Dwikozach w ramach projektu „Kompleksowa rewitalizacja centrum Gminy Dwikozy mająca na celu ożywienie zdegradowanego obszaru”, zwanego dalej zadaniem „Adaptacja”, zamówieniem objęte są następujące roboty:
1) roboty rozbiórkowe i murowe (ściany i stropy),
2) stolarka drzwiowa wewnętrzna,
3) izolacja pionowa i wymiana opaski,
4) zagospodarowanie otoczenia (nawierzchnia, mała architektura, zieleń)
5) instalacje elektryczne, w tym oświetlenie i oświetlenie awaryjne;
6) instalacje sanitarne, instalacja c.o., instalacja gazowa i instalacja wodociągowa,
7) instalacja wentylacyjna, w tym urządzenia i kanały w ramach systemu wentylacyjnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1894200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2850000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1894200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ-Budowa Patrycja Żyła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL8661738037

7.3.3) Ulica: Hugo Kołłątaja 6/22

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1894200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.