Og³oszenie z dnia 2023-03-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00155491/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-29
- 2023/BZP 00228923/01 - Wynik z dnia 2023-05-23
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa Szko³y Podstawowej nr 3 - Etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska Hajnówka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658999
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleksego Zina 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Hajnówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hajnowka@hajnowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.hajnowka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa Szko³y Podstawowej nr 3 - Etap I
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-95b74ace-be4d-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00127301
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00042974/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Przebudowa i rozbudowa budynku SP nr 3 w Hajnówce - etap I
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-95b74ace-be4d-11ed-8261-62cbbe4d0ca43.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod
adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do
widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia) okre¶lono w pkt. 2 SWZ.
3. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie
wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê
na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do
zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie
tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4. Szczegó³owa informacja o ¶rodkach komunikacji elektronicznej zawarta jest w pkt 8 SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug
Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la
Regulamin Platformy e-Zamówienia.
2. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych
bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania)
musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów
w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
3. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów
w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci
elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady
Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju
przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
4. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia
Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych,
przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków
komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do
komunikacji”).
5. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z
2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych
informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z
jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê
przedsiêbiorstwa”.
6. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog±
elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce
„Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do
komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ,
zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿
do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego
siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub
wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny)
dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z
wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem
(typ wewnêtrzny).
7. Szczegó³owe wymagania techniczne i organizacyjne okre¶lono w pkt 8 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza do³±czenie katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 40.1 W zwi±zku z realizacj± wymogów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przys³uguj±cych Pani/Panu prawach z tym zwi±zanych:
a) administratorem danych osoby fizycznej sk³adaj±cej ofertê* jest Gmina Miejska Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka; tel. 85 682 21 80, e-mail: hajnowka@hajnowka.pl
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miejskiej Hajnówka jest Pan Micha³ Rusak, tel. 85 682 29 05, e-mail: iod@hajnowka.pl
c) dane osobowe osoby fizycznej sk³adaj±cej ofertê przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.2.2023, prowadzonym w trybie podstawowym;
d) odbiorcami danych osobowych osoby fizycznej sk³adaj±cej ofertê bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. 2022.1710 t.j. ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
e) dane osobowe osoby fizycznej sk³adaj±cej ofertê bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez osobê fizyczn± sk³adaj±c± ofertê danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych osoby fizycznej sk³adaj±cej ofertê jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do danych osobowych osoby fizycznej sk³adaj±cej ofertê decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) osoba fizyczna sk³adaj±ca ofertê posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych osoby fizycznej
sk³adaj±cej ofertê dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych osoby fizycznej sk³adaj±cej ofertê**;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna osoba fizyczna sk³adaj±ca ofertê, ¿e przetwarzanie danych osobowych osoby fizycznej sk³adaj±cej ofertê dotycz±cych j± narusza przepisy RODO;
i) nie przys³uguje osobie fizycznej sk³adaj±cej ofertê:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych osoby fizycznej sk³adaj±cej ofertê jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): j) skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
k) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacj± zadania pn.: ,,Przebudowa i rozbudowa Szko³y
Podstawowej nr 3 w Hajnówce – Etap I” w zakresie obejmuj±cym m.in.:
1) rozbiórkê tarasu,
2) roboty ziemne, wykop pod budynek,
3) wykonanie ³aw i ¶cian fundamentowych,
4) wykonanie ¶cian no¶nych,
5) wykonanie stropu,
6) wykonanie konstrukcji dachu oraz pokrycia,
7) wykonanie instalacji elektrycznych i sanitarnych,
8) monta¿ stolarki okiennej i drzwiowej,
9) roboty tynkarskie,
10) wykonanie posadzek,
11) roboty wykoñczeniowe,
12) termoizolacjê budynku oraz wykonanie elewacji,
13) wymianê o¶wietlenia w istniej±cej czê¶ci budynku,
14) monta¿ os³on grzejników w projektowanej i istniej±cej czê¶ci budynku,
15) dostawê i monta¿ wyposa¿enia sal zajêæ dzieci klas 1-3 (pom.0.13, pom. 0.14, pom. 0.15) oraz
analogicznie pomieszczenie ¶wietlicy (pom. 0.07),
16) wykonanie i monta¿ tablicy informacyjnej o wymiarach 180 x 120 cm. Tablica winna spe³niaæ
wymagania okre¶lone w § 10 za³±cznika do do uchwa³y nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia
1 lipca 2021 r.
5.2 Szczegó³owy zakres rzeczowy robót objêtych umow± okre¶lony jest w przedmiarach, dokumentacji
projektowej, rysunkach zamiennych i szczegó³owej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
robót i dotycz± ETAPU I inwestycji zgodnie z za³±cznikami nr 6 i 7 do SWZ.
CPV: 45110000-1, 45223500-1, 45261210-9, 45262210-6, 45262520-2, 45400000-1, 45310000-3,
45332200-5, 45332300-6, 39160000-1
Je¿eli w jakimkolwiek miejscu w za³±cznikach do SWZ opisano przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, ka¿demu takiemu odniesieniu dodaje siê wyra¿enie "lub równowa¿ne", co oznacza, ¿e
zamawiaj±cy dopuszcza w ka¿dym takim przypadku, rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych
45262210-6 - Fundamentowanie
45262520-2 - Roboty murowe
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
39160000-1 - Meble szkolne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
- brak wymagañ
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrêbnych przepisów;
- osoby bior±ce udzia³ w realizacji przedmiotu zamówienia (kierownik budowy, kierownicy
robót) powinny byæ cz³onkami w³a¶ciwej izby in¿ynierów budownictwa; zamawiaj±cy
wymaga, aby osoby te posiada³y bieg³± znajomo¶æ jêzyka polskiego. W przypadku gdy
kluczowy personel nie posiada bieg³ej znajomo¶ci jêzyka polskiego, wykonawca
zobowi±zany jest zapewniæ na w³asny koszt t³umacza dla potrzeb i na okres realizacji
przedmiotu zamówienia
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
- brak wymagañ
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
- wykonawca powinien wykazaæ siê do¶wiadczeniem zawodowym polegaj±cym na wykonaniu
co najmniej jednej roboty budowlanej o warto¶ci min. 1 mln z³. brutto polegaj±cej na
budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku u¿yteczno¶ci publicznej.
- wykonawca powinien dysponowaæ kierownikiem budowy posiadaj±cymi uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci
konstrukcyjno- budowlanej i w ci±gu ostatnich 3 lat przed terminem sk³adania ofert naby³
do¶wiadczenie, jako kierownik budowy/robót przy co najmniej jednej budowie, przebudowie
lub rozbudowie budynku u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci robót min. 500 tys. z³ brutto,
- wykonawca powinien dysponowaæ kierownikami robót posiadaj±cymi uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi w min. ograniczonym zakresie w
specjalno¶ci elektrycznej i sanitarnej,
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie
wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do
rejestru lub ewidencji,
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli
okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,
warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y
wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y
wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne
dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane,
a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych
dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - wzór wykazu robót stanowi za³. nr 3 do SWZ.
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia
publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie
do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
30.1 Oferent przystêpuj±cy do przetargu zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 55.000,00 z³.30.2 Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z
2020 r. poz. 299)
30.3 Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy PKO BP
Hajnówka Nr 52 1020 1332 0000 1302 0037 7218.
30.4. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 30.2 lit.
b, c, d, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci
elektronicznej.
30.5 Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
30.6 Dowód wp³aty wadium nale¿y do³±czyæ do oferty.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ niniejszej umowy, w zakresie:1) zmiany zakresu/sposobu realizacji ¶wiadczenia, w przypadku:
a) odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych zwi±zanych z istnieniem niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urz±dzeñ lub obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ¶ciany szczelne itp.) skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych lub materia³owych,
b) wycofania z produkcji materia³ów przyjêtych w dokumentacji.
2) zmiany terminu realizacji, w przypadku:
a) dzia³ania organów administracji lub gestorów sieci zwi±zanego z przekroczeniem okre¶lonych przez prawo terminów wydawania wymaganych w zwi±zku z realizacj± przedmiotowego zamówienia, decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp.,
b) w przypadku zawarcia umowy z Wykonawc± po up³ywie pierwotnego terminu zwi±zania ofert± – o czas, jaki min±³ od up³ywu pierwotnego terminu zwi±zania ofert± do dnia zawarcia umowy,
c) zmiany regulacji prawnych obowi±zuj±cych w chwili zawarcia umowy,
d) konieczno¶ci wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy,
e) wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, geologicznych lub hydrologicznych uniemo¿liwiaj±cych ze wzglêdów technologicznych wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub negatywnie wp³ywaj±cych na jako¶æ wykonania lub trwa³o¶æ przedmiotu umowy,
f) przed³u¿aj±cego siê oczekiwania na uzgodnienia, decyzje administracyjne, warunki przy³±czenia do sieci,
g) wyst±pienia odkryæ archeologicznych,
h) natrafienia na niewybuchy i niewypa³y,
i) wyst±pienia klêsk ¿ywio³owych.
3) zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w §7 ust. 1, w przypadku:
a) zmiany stawki podatku VAT za us³ugi bêd±ce przedmiotem umowy - wynagrodzenie ulegnie zmianie stosownie do zmienionej stawki VAT, od dnia wej¶cia w ¿ycie nowej stawki podatku VAT,
b) zmiany:
minimalnego wynagrodzenia za pracê lub minimalnej stawki godzinowej lub
zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne lub
zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. z 2023 r. poz. 46),
je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê.
Wszystkie warunki zmiany umowy zawarto w §15 projektu umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-31 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y sk³adaæ zgodnie z pkt 8.2 SWZ za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-31 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-29
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê wykonawcê, o którym mowa wart.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. - o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie
przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego,
tj.:
1. wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 2. wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 3. wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Remont drogi gminnej - przed³u¿enie ul. Wrzosowej w mie¶cie Hajnówka
- Dostawa kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej C69B3 PU w ilo¶ci 150 ton.
- Sukcesywne dostawy grysów granitowych do Zarz±du Dróg Powiatowych w Hajnówce.
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego ³adowarki teleskopowej
wiêcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na przebudowie pomieszczeñ przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowo¶ci Baranów Sandomierski"
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓ£KI LE¦NEJ WRAZ Z NIEZBÊDN¡ INFRASTRUKTUR¡ TECHNICZN¡, ROZBIÓRKA ISTNIEJ¡CEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LE¦NEJ W NADLE¦NICTWIE KO¦CIERZYNA
- Rozwój ogólnodostêpnej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowo¶ci Go¼lice
- Przebudowa wewnêtrznej instalacji hydrantowej w budynku Zespo³u Szkolno- Przedszkolnego w Istebnej nr 1345
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkó³ w Opalenicy wraz z zagospodarowaniem terenu
wiêcej: Meble szkolne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.