eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninSprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie



Ogłoszenie z dnia 2025-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koninie

1.3.) Oddział zamawiającego: PGKiM Sp. z o.o. w Koninie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310018543

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Dąbrowskiej 8

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632428276

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkim.konin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.konin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76325bd3-38df-4065-9114-cbbc1daa0fbb

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76325bd3-38df-4065-9114-cbbc1daa0fbb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127351

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00101569/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541114

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-15/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 400001,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 400000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca:
Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie, a w szczególności:
- sprzątanie i utrzymanie czystości budynków w części ogólnodostępnej;
- sprzątanie i utrzymywanie czystości chodników i placów przy budynkach;
- koszenie i utrzymanie terenów zielonych przy budynkach.
Armii Krajowej 6
Armii Krajowej 15
Bema 7
Bema 9
Bema 11
Bema 15
Erazma Pietrygi 3
Nowa 1
Nowa 2
Nowa 3
Nowa 4
Nowa 5
Nowa 6
Szkolna 23
Szpitalna 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.5.) Wartość części: 49512 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca:
Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie, a w szczególności:
- sprzątanie i utrzymanie czystości budynków w części ogólnodostępnej;
- sprzątanie i utrzymywanie czystości chodników i placów przy budynkach;
- koszenie i utrzymanie terenów zielonych przy budynkach.
Kilińskiego 2
Kilińskiego 7
M. Dąbrowskiej 12
M. Dąbrowskiej 14
M. Dąbrowskiej 16
M. Dąbrowskiej 18
M. Dąbrowskiej 20
M. Dąbrowskiej 22
M. Dąbrowskiej 24
M. Dąbrowskiej 26
M. Dąbrowskiej 28
M. Dąbrowskiej 30
M. Dąbrowskiej 32
M. Dąbrowskiej 34
M. Dąbrowskiej 36
M. Dąbrowskiej 38
M. Dąbrowskiej 40
M. Dąbrowskiej 40a
M. Dąbrowskiej 42
M. Dąbrowskiej 42a
M. Dąbrowskiej 44
M. Dąbrowskiej 44a
M. Dąbrowskiej 46
M. Dąbrowskiej 46a
M. Dąbrowskiej 48
M. Dąbrowskiej 50
Mickiewicza 20
Nadrzeczna 11
Nadrzeczna 13
Nadrzeczna 15
Nadrzeczna 17
Nadrzeczna 17a
Nadrzeczna 19
Nadrzeczna 21
Plac Zamkowy 7
Plac Zamkowy 8

4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.5.) Wartość części: 49512,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca:
Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie, a w szczególności:
- sprzątanie i utrzymanie czystości budynków w części ogólnodostępnej;
- sprzątanie i utrzymywanie czystości chodników i placów przy budynkach;
- koszenie i utrzymanie terenów zielonych przy budynkach
3 Maja 28
3 Maja 31
3 Maja 34
3 Maja 41
3 Maja 52d
Dąbrowskiego 9
Dąbrowskiego 20
Kaliska 7
Kaliska 13
Kaliska 20
Kolska 23
Kolska 25
Kolska 27
Kolska 35
Kościuszki 40
Kościuszki 40a

4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.5.) Wartość części: 49512,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca:
Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie, a w szczególności:
- sprzątanie i utrzymanie czystości budynków w części ogólnodostępnej;
- sprzątanie i utrzymywanie czystości chodników i placów przy budynkach;
- koszenie i utrzymanie terenów zielonych przy budynkach
Słowackiego 4
Słowackiego 5
Słowackiego 6
Słowackiego 8
W. Ludów 1
W. Ludów 11
W. Ludów 13
W. Ludów 15
Wodna 2c
Wodna 7a
Wojska Polskiego 4
Wojska Polskiego 9
Wojska Polskiego 17
Z. Urbanowskiej 4
Z. Urbanowskiej 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.5.) Wartość części: 49512,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca:
Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie, a w szczególności:
- sprzątanie i utrzymanie czystości budynków w części ogólnodostępnej;
- sprzątanie i utrzymywanie czystości chodników i placów przy budynkach;
- koszenie i utrzymanie terenów zielonych przy budynkach.
Chopina 14B
Kleczewska 59
Ogrodowa 2
Poznańska 49
Przemysłowa 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.5.) Wartość części: 106250,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca:
Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie, a w szczególności:
- sprzątanie i utrzymanie czystości budynków w części ogólnodostępnej;
- sprzątanie i utrzymywanie czystości chodników i placów przy budynkach;
- koszenie i utrzymanie terenów zielonych przy budynkach.
Gosławicka 46
Janowska 1B
Jędrzejewskiego 38
Kanałowa 7
Kanałowa 8
Kanałowa 11
Nowiny 6
Nowiny 8
Przemysłowa 160
Szeroka 4
Szeroka 8
Ślesińska 38
Ślesińska 40

4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.5.) Wartość części: 68000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51051,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221231,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51051,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe SZOR-PRACZ Michał Zinkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652281206

7.3.3) Ulica: 1 Maja 63

7.3.4) Miejscowość: Golina

7.3.5) Kod pocztowy: 62-590

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51051,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87652,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211429,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87652,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe SZOR-PRACZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652281206

7.3.3) Ulica: 1 Maja 63

7.3.4) Miejscowość: Golina

7.3.5) Kod pocztowy: 62-590

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87652,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81990,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201623,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81990,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe SZOR-PRACZ Michał Zinkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652281206

7.3.3) Ulica: 1 Maja 63

7.3.4) Miejscowość: Golina

7.3.5) Kod pocztowy: 62-590

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81990,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90619,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207174,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90619,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe SZOR-PRACZ Michał Zinkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652281206

7.3.3) Ulica: 1 Maja 63

7.3.4) Miejscowość: Golina

7.3.5) Kod pocztowy: 62-590

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90619,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97740,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207320,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97740,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe SZOR-PRACZ Michał Zimkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652281206

7.3.3) Ulica: 1 Maja 63

7.3.4) Miejscowość: Golina

7.3.5) Kod pocztowy: 62-590

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97740,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106326,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245224,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106326,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe SZOR-PRACZ Michał Zinkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652281206

7.3.3) Ulica: 1 Maja 63

7.3.4) Miejscowość: Golina

7.3.5) Kod pocztowy: 62-590

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106326,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.