Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00074057/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie przeglądów i napraw urządzeń klimatyzacyjnych
i wentylacyjnych w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 24,26
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-333
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 3652403
1.5.8.) Numer faksu: 71 3652782
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.wroclaw@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
finanse publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie przeglądów i napraw urządzeń klimatyzacyjnychi wentylacyjnych w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fdd5099-9614-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074057/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0201-ILZ.260.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 204983,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów i napraw urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu.2. Szczegółowy wykaz urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych wraz z ich lokalizacją i podziałem na części zamówienia, zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - Wykaz urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu.
3. Do zakresu przeglądów ww. urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w zależności
od rodzaju urządzenia, należy w szczególności:
1. Sprawdzenie szczelności instalacji chłodniczej,
2. Sprawdzenie szczelności i drożności układu odprowadzania skroplin,
3. Sprawdzenie i uzupełnienie gazu w instalacji,
4. Wymiana filtrów, wymiana filtrów odwadniaczy,
5. Czyszczenie skraplacza, wnętrz centrali, wymienników ciepła,
6. Czyszczenie filtrów przy użyciu środków grzybobójczych i bakteriobójczych, bądź wymiana filtrów na nowe,
7. Czyszczenie lamel wymienników ciepła jednostki zewnętrznej klimatyzatora przy użyciu sprężonego powietrza,
8. Sprawdzenie układów hydraulicznych, elektrycznych i sterujących,
9. Kontrola, regulacja lub wymiana pasków klinowych,
10. Kontrola i regulacja układów, chłodzenia i grzania,
11. Kontrola i regulacja przepływu powietrza,
12. Kontrola i regulacja automatyki,
13. Kontrola stanu zabrudzeń i zużycia filtrów
14. Dezynfekcja wężownic i układu odprowadzenia skroplin,
15. Sprawdzenie i regulacja zaworów odcinających i trójdrogowych,
16. Kontrola działania zaworów bezpieczeństwa.
4. Przeglądy urządzeń, o których mowa w Załączniku nr 2 do SWZ, należy przeprowadzić:
– w terminie od 5 kwietnia do 5 maja 2022 r.,
– w terminie od 01 do 30.04.2023 r.
W załączniku nr 2 do SWZ w pozycji oznaczonej „serwerownia” wskazano urządzenia objęte dwukrotnym przeglądem w roku kalendarzowym. Przegląd tych urządzeń poza terminami wskazanymi powyżej należy przeprowadzić dodatkowo:
- w terminie od 01 do 30.09.2022 r.,
- w terminie od 01 do 30.09.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.5.5.) Wartość części: 34088,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów i napraw urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w jednostkach organizacyjnych Izby AdministracjiSkarbowej we Wrocławiu.
2.Szczegółowy wykaz urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych wraz z ich lokalizacją
i podziałem na części zamówienia, zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - Wykaz urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu.
3. Do zakresu przeglądów ww. urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w zależności
od rodzaju urządzenia, należy w szczególności:
1. Sprawdzenie szczelności instalacji chłodniczej,
2. Sprawdzenie szczelności i drożności układu odprowadzania skroplin,
3. Sprawdzenie i uzupełnienie gazu w instalacji,
4. Wymiana filtrów, wymiana filtrów odwadniaczy,
5. Czyszczenie skraplacza, wnętrz centrali, wymienników ciepła,
6. Czyszczenie filtrów przy użyciu środków grzybobójczych i bakteriobójczych, bądź wymiana filtrów na nowe,
7. Czyszczenie lamel wymienników ciepła jednostki zewnętrznej klimatyzatora przy użyciu sprężonego powietrza,
8. Sprawdzenie układów hydraulicznych, elektrycznych i sterujących,
9. Kontrola, regulacja lub wymiana pasków klinowych,
10. Kontrola i regulacja układów, chłodzenia i grzania,
11. Kontrola i regulacja przepływu powietrza,
12. Kontrola i regulacja automatyki,
13. Kontrola stanu zabrudzeń i zużycia filtrów
14. Dezynfekcja wężownic i układu odprowadzenia skroplin,
15. Sprawdzenie i regulacja zaworów odcinających i trójdrogowych,
16. Kontrola działania zaworów bezpieczeństwa.
4. Przeglądy urządzeń, o których mowa w Załączniku nr 2 do SWZ, należy przeprowadzić:
– w terminie od 5 kwietnia do 5 maja 2022 r.,
– w terminie od 01 do 30.04.2023 r.
W załączniku nr 2 do SWZ w pozycji oznaczonej „serwerownia” wskazano urządzenia objęte dwukrotnym przeglądem w roku kalendarzowym. Przegląd tych urządzeń poza terminami wskazanymi powyżej należy przeprowadzić dodatkowo:
- w terminie od 01 do 30.09.2022 r.,
- w terminie od 01 do 30.09.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 22908,99 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów i napraw urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w jednostkach organizacyjnych Izby AdministracjiSkarbowej we Wrocławiu.
2. Szczegółowy wykaz urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych wraz z ich lokalizacją
i podziałem na części zamówienia, zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - Wykaz urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu.
3. Do zakresu przeglądów ww. urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w zależności
od rodzaju urządzenia, należy w szczególności:
1. Sprawdzenie szczelności instalacji chłodniczej,
2. Sprawdzenie szczelności i drożności układu odprowadzania skroplin,
3. Sprawdzenie i uzupełnienie gazu w instalacji,
4. Wymiana filtrów, wymiana filtrów odwadniaczy,
5. Czyszczenie skraplacza, wnętrz centrali, wymienników ciepła,
6. Czyszczenie filtrów przy użyciu środków grzybobójczych i bakteriobójczych, bądź wymiana filtrów na nowe,
7. Czyszczenie lamel wymienników ciepła jednostki zewnętrznej klimatyzatora przy użyciu sprężonego powietrza,
8. Sprawdzenie układów hydraulicznych, elektrycznych i sterujących,
9. Kontrola, regulacja lub wymiana pasków klinowych,
10. Kontrola i regulacja układów, chłodzenia i grzania,
11. Kontrola i regulacja przepływu powietrza,
12. Kontrola i regulacja automatyki,
13. Kontrola stanu zabrudzeń i zużycia filtrów
14. Dezynfekcja wężownic i układu odprowadzenia skroplin,
15. Sprawdzenie i regulacja zaworów odcinających i trójdrogowych,
16. Kontrola działania zaworów bezpieczeństwa.
17. Spuszczenie wody przed okresem zimowym i napełnienie po okresie zimowym agregatu wody lodowej w Dolnośląskim Urzędzie Skarbowym we Wrocławiu.
18. Pomiar wydajności wentylacji w pomieszczeniach skarbca w Pierwszym Urzędzie Skarbowym we Wrocławiu.
4. Przeglądy urządzeń, o których mowa w Załączniku nr 2 do SWZ, należy przeprowadzić:
– w terminie od 5 kwietnia do 5 maja 2022 r.,
– w terminie od 01 do 30.04.2023 r.
W załączniku nr 2 do SWZ w pozycji oznaczonej „serwerownia” wskazano urządzenia objęte dwukrotnym przeglądem w roku kalendarzowym. Przegląd tych urządzeń poza terminami wskazanymi powyżej należy przeprowadzić dodatkowo:
- w terminie od 01 do 30.09.2022 r.,
- w terminie od 01 do 30.09.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50712000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 147985,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41500,2 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67964,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41500,2 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Afron Klima Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382200964
7.3.3) Ulica: Syrokomii 5
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-141
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AFRON KLIMA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
AFRON KLIMA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56302,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17859,6 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37667,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17859,6 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Afron Klima Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382200964
7.3.3) Ulica: Syrokomii 5
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-141
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AFRON KLIMA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
AFRON KLIMA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28166,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107957,1 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264636,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107957,1 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Afron Klima Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382200964
7.3.3) Ulica: Syrokomii 5
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-141
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AFRON KLIMA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
AFRON KLIMA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167660,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 5 części
- Sukcesywne usługi pralnicze dla Areszt Śledczego we Wrocławiu
- "Świadczenie usług outsourcingu pracowniczego dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania"
- Usługa dostarczenia zapasowego łącza internetowego dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu na okres 36 miesięcy
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynkach UMCS w Lublinie
- Konserwację wraz z wykonywaniem napraw i czynności całodobowych pogotowia technicznego w budynkach Zamawiającego w Warszawie
- Usługa konserwacji, serwisu i przeglądów dwóch agregatów wody lodowej w IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.40.2024)
- ZP/CZD/168/24 Usługi konserwacji, napraw i przeglądów serwisowych agregatów chłodu i klimatyzatorów znajdujących się na terenie (...) - 2 pakiety
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Przegląd urządzeń instalacji: wentylacyjnej, ciepłowniczej, chłodniczej, wodociągowej i kanalizacyjnej zamontowanych w budynkach UMWW przy al. Niepodległości 34 i ul. Kościuszki 95 w P-niu w 2025 r.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.