Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00549040/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
- 2024/BZP 00634655/01 - Wynik z dnia 2024-12-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa leków stosowanych w programach lekowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: KUJAWSKO - POMORSKIE CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY
1.2.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092356930
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Seminaryjna 1
1.4.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.4.3.) Kod pocztowy: 85-326
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@kpcp.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpcp.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127437
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-03-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00107650
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 4 (Część 4) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
Nintedanibum.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik nr 1-4 do SWZ).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
Środki immunosupresyjne
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 6 (Część 6) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
Po zmianie:
8942556799
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
Po zmianie:
ul. Krzemieniecka 120
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Po zmianie:
Wrocław
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
Po zmianie:
54-613
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
Po zmianie:
dolnośląskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Po zmianie:
Urtica Sp. z o.o.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
Data do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
Po zmianie:
2024-12-31
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
Po zmianie:
2024-11-07
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
Po zmianie:
574755,43
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Termin wykonania umowy Przed zmianą:
2024-12-10
Po zmianie:
2025-01-14
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.3. Czy umowę wykonano w pierwotnie określonym terminie? Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy Przed zmianą:
48999,99
Po zmianie:
681439,43
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 2 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Działając na podstawie art. 455 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, strony zgodnie postanawiają zwiększyć przedmiot umowy nr 40 Z TP 24/1 z dnia 7 listopada 2024r.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zmianie ulegają postanowienia § 2 ust. 3 i 4 Umowy, które otrzymują brzmienie:
„3. Łączna cena netto umowy wynosi 630 966,23 zł
(słownie: sześćset trzydzieści tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt sześć złotych 23/100 + 8% VAT).
4. Łączna cena brutto umowy wynosi 681 443,53 zł.”
Łączna wartość zmian wprowadzona na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy Pzp nie przekracza 10 % wartości określonej pierwotnie w umowie oraz jest mniejsza niż progi unijne, a także nie powoduje zmiany ogólnego charakteru umowy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
60707,67
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
- KONSERWACJA NAWIERZCHNI GRUNTOWYCH I TŁUCZNIOWYCH ORAZ REGULACJA POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM
- Zakup, dostawa i montaż klimatyzatorów do pomieszczeń szpitala
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych typu SUV dla WIORiN w Bydgoszczy
- Dostawa części do remontu aparatów oddechowych, masek, ubrań gazoszczelnych produkcji MSA AUER, FASER, DRAGER, FENZY oraz części do remontu podręcznego sprzętu gaśniczego produkcji KZWM OGNIOCHRON
- Budowa bieżni oraz siłowni zewnętrznej przy ulicy Nowogrodzkiej 3 w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków.
- Dostawa leków okulistycznych
- Zakup wraz z dostawą leków psychotropowych i neuroleptyków.
- Dostawa leków dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II.
- Produkty lecznicze, środki przeciwnowotworowe,środki antyspetyczne i dezynfekujące, odczynniki laboratoryjne.
- Dostawa produktów leczniczych.
więcej: Środki przeciwnowotworowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.