Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00080102/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-30
- 2025/BZP 00087555/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa środków czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach
1.3.) Oddział zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050653482
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 8
1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozsiemiatycze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8d054268-d650-4ffd-bfc4-e963273b81d01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa środków czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d054268-d650-4ffd-bfc4-e963273b81d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127439
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00054071/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa środków czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00080102
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP ZOZ ZP/02/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 166438,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ oraz rozdział IV SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 86968,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ oraz rozdział IV SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 79470,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie postepowania podlegały odrzuceniu
INNE PRZETARGI Z SIEMIATYCZ
- Opracowanie dokumentacji technicznej - przebudowa drogi powiatowej nr 1732B wraz z budową chodnika w miejscowości Turna Mała
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego oraz komputerowego celem wparcia podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
więcej: przetargi w Siemiatyczach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa profesjonalnej chemii gospodarczej i sprzętu.
- Sukcesywne dostawy środków czystości na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy w 2025 roku
- ZP/14/2025_Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Joannitas w Pszczynie
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych z terenu Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy w okresie 12 miesięcy
- Dostawa artykułów i środków czystości na potrzeby 30 placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
- Dostawa środków do utrzymania czystości i higieny w obiektach w rejonie odpowiedzialności 6 WOG Ustka w 2025 roku.
więcej: Środki czyszczące i polerujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.