Ogłoszenie z dnia 2021-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00073958/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-07
- 2021/BZP 00076976/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00127465 z dnia 2021-07-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług komunikacyjnych w zakresie dowozu zorganizowanego dla uczniów uczęszczających do szkół podstawowych w roku szkolnym 2021/2022.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ W ZABIERZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120841933
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Zabierzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-080
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 2851562
1.5.8.) Numer faksu: 12 2851562
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzeas@gzeas.zabierzow.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzeas.zabierzow.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług komunikacyjnych w zakresie dowozu zorganizowanego dla uczniów uczęszczających do szkół podstawowych w roku szkolnym 2021/2022.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5bf3d31-c764-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127465
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000906/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług komunikacyjnych w zakresie dowozu uczniów do szkół od września 2021 do czerwca 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073958/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZEAS-261-2-1/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 516928,41 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Balicach, Szkoły Podstawowej w Bolechowicach oraz Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Zabierzowie w roku 2021/2022. Przedmiotem zamówienia w zakresie części I jest dowóz uczniów z domu do szkoły i ze szkoły do domu, które obejmuje świadczenie usług przewozowych taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego w celu dowiezienia uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania ucznia.W ciągu jednego dnia realizacji usługi przewidzianych jest do wykonania ok. 14 kursów: 7 kursów porannych – dowóz oraz 7 kursów popołudniowych – odwóz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 247194 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Rudawie w roku 2021/2022. Przedmiotem zamówienia w zakresie części II jest dowóz uczniów z domu do szkoły i ze szkoły do domu, które obejmuje świadczenie usług przewozowych taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego w celu dowiezienia uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania ucznia.W ciągu jednego dnia realizacji usługi przewidzianych jest do wykonania ok. 6 kursów: 3 kursy poranne – dowóz oraz 3 kursy popołudniowe – odwóz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 269734,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195858 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289230 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195858 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROAL Alicja Rozumek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6783082447
7.3.3) Ulica: K. Darwina 4K
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-764
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195858 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-24Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181060,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277048,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277048,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUH Adam - Tours Angela Kus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9440001712
7.3.3) Ulica: Stare Wiślisko 31
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-979
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANGELA KUŚ FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "ADAM-TOURS"
jakie przetargi wygrała firma
ANGELA KUŚ FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "ADAM-TOURS"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277048,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2022-06-242021-07-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI ZABIERZÓW
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA PN. "ROZBUDOWA DROGI NR 601657K W M. KARNIOWICE UL. RYCERSKA NA ODC. OD UL. OSIEDLOWEJ DO UL. KRAKOWSKIEJ W KOBYLANACH, ODC. OK. 310 MB"
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA PN. "ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ PUBLICZNEJ NR 601713K, UL. TENCZYŃSKICH W M. BRZOSKWINIA, GMINA ZABIERZÓW NA ODC. OK. 240 M"
więcej: przetargi ZABIERZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesięcznych w 2025 roku
- Świadczenie usług transportowych na rzecz uczestników DDS z terenu Gminy Kobierzyce do DDS w Tyńcu Małym oraz do miejsc zamieszkania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.