Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00048162/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi udzielania pomocy prawnej cudzoziemcom
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531655508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 25C
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-315
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 44 16 701
1.5.8.) Numer faksu: 77 44 16 702
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wup@wup.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupopole.praca.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-006bf17d-9708-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi udzielania pomocy prawnej cudzoziemcom2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-006bf17d-9708-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127530
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041273/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Pomoc prawna dla cudzoziemców
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusz Azylu, Migracji i Integracji (FAMI) - projekt pn. „Budowanie struktur dla integracji cudzoziemców w Polsce – etap II – pilotaż Centrów Integracji Cudzoziemców2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00048162
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NO.I.3317.1.2023.PW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 115200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług prawnych w Centrum Integracji Cudzoziemców w ramach projektu pn. „Budowanie struktur dla integracji cudzoziemców w Polsce – etap II – pilotaż Centrów Integracji Cudzoziemców”.
2. Pomoc prawna będzie udzielana w języku polskim, angielskim, rosyjskim i ukraińskim. Wykonawca zapewnia na każdym dyżurze udział osoby posługującej się biegle językiem polskim, angielskim, rosyjskim i ukraińskim, przy czym nie jest wymagane, by osoba ta posiadała uprawnienia tłumacza. Dopuszcza się możliwość realizacji tłumaczeń przez jedną osobę z dwóch lub trzech języków przy czym na każdym dyżurze musi być osoba, która zapewni obsługę w języku polskim, rosyjskim, ukraińskim i angielskim. Koszty tłumaczenia ponosi Wykonawca.
3.Zakres obowiązków:
1) pełnienie dyżurów w biurze CIC i bezpośrednia obsługa cudzoziemców w języku polskim, angielskim, rosyjskim i ukraińskim;
2) bieżąca analiza przepisów prawnych dotyczących cudzoziemców w Polsce i udzielanie, w tym zakresie informacji pracownikom CIC i cudzoziemcom;
3) bieżąca współpraca z pracownikami CIC.
4. Zakres usługi obejmuje w szczególności świadczenie pomocy prawnej poprzez udzielanie konsultacji i informacji w następujących dziedzinach:
1) prawo pracy, ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenia zdrowotne;
2) legalizacja pobytu;
3) prawo rodzinne;
4) zasady działania polskiego sądownictwa;
5) postępowanie administracyjne;
6) prawo imigracyjne;
7) prawo opiekuńcze;
8) prawo oświatowe;
9) pomoc społeczna;
10)prawo lokalowe;
11)prawo cywilne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141696,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141696,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141696,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Agnieszka Tkacz- Chmielewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7542642603
7.3.3) Ulica: Śliczna
7.3.4) Miejscowość: 23
7.3.5) Kod pocztowy: 45-940
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kancelaria Radcy Prawnego Agnieszka Tkacz-Chmielewska
jakie przetargi wygrała firma
Kancelaria Radcy Prawnego Agnieszka Tkacz-Chmielewska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141696,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-20INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa opon motocyklowych do pojazdów służbowych dla KWP w Opolu
- Dostawa energii elektrycznej dla Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu 2025-2026
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Opolskiej (DPO,MPO).
- [U/07/2025] Usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz nadzoru przy użyciu systemów elektronicznych
- Usługa organizacji wydarzenia pn. Festiwal Kariery
- "Zakup i dostawa zestawów do transportowania pacjentów dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie stałej i kompleksowej obsługi prawnej"
- Świadczenie bieżącej usługi prawnej
- Obsługa prawna jednostek oświatowych Gminy Miejskiej Kraków
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.