Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00056700/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-22
- 2025/BZP 00071205/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliwa gazowego do budynku Urzędu Miasta Działdowo przy ul. Zamkowej 12
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA-MIASTO DZIAŁDOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Działdowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 697 04 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dzialdowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dzialdowo.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmdzialdowo.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliwa gazowego do budynku Urzędu Miasta Działdowo przy ul. Zamkowej 122.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-401bbe09-eb21-44e0-a05c-52257b0912a4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127534
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034467/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa paliwa gazowego do budynku Urzędu Miasta Działdowo przy ul. Zamkowej 12
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00056700
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZE.271.2.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa gazowego - gazu ziemnego wysokometanowego typu E do budynku Urzędu Miasta Działdowo przy ul. Zamkowej 12 przez okres 24 miesięcy liczony od dnia 1 marca 2025 r.
Przewidywana ilość zużycia gazu w okresie od 01.03.2025 r. do 28.02.2027 r. wynosi: 712.000 kWh.
Wskazane powyżej prognozowane zużycie gazu ziemnego ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej ilości gazu w okresie trwania umowy. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości gazu nie będzie pociągać u Zamawiającego żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość gazu oraz usługi przesyłu zgodnie z obowiązującą Taryfą Operatora.
Opis przedmiotu zamówienia - stanowiący charakterystykę obiektu wraz z szacunkowym zużyciem gazu w oparciu o dotychczas obowiązującą taryfę został określony w Rozdziale II SWZ.
2. Zamawiający jest podłączony do sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora systemu Dystrybucyjnego: Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. z siedzibą w Tarnowie.
3. W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnego zużycia gazu objętego przedmiotem zamówienia. Z tego powodu Zamawiający przedstawił przewidywalną ilość zużycia gazu. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość zużycia gazu może ulec zmianie, tj. zwiększeniu bądź zmniejszeniu. Tym samym opisane przewidywane zużycie gazu nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do jego zakupu w podanej wysokości. Rzeczywiste rozliczenia odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych za dostawę gazu zgodnie z ofertą Wykonawcy.
4. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w art. 96 ust.2 pkt 2 ustawy Pzp.
5. Wykonawca dokona wszelkich czynności i uzgodnień z OSD niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy i skutecznego rozpoczęcia sprzedaży paliwa gazowego, w tym wypowie obowiązujące umowy dotychczasowym Wykonawcom, aby umożliwić podpisanie nowych umów o ile będzie to konieczne. Czynności te Wykonawca wykona na podstawie stosownych pełnomocnictw udzielonych przez Zamawiającego wraz z zawarciem umowy. W przypadku zmiany sprzedawcy proces ten nie może wpłynąć na ciągłość dostawy gazu. Zamawiający na wniosek wyłonionego Wykonawcy przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy, niezwłocznie po podpisaniu umowy.
6. Warunkiem rozpoczęcia dostaw we wskazanym terminie jest skuteczne wygaśnięcie obowiązujących umów oraz skuteczne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy.
7. Umowa dotycząca zamówienia realizowana będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1542 z późn. zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1061 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie.
8. Paliwo gazowe musi spełniać standardy techniczne zgodne z obowiązującym prawem, w szczególności z zapisami ustawy Prawo energetyczne, aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz Polskimi Normami.
9. Zamawiający aktualnie związany jest umową kompleksową z PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o. na czas określony do dnia 28.02.2025 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273791,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273791,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273791,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGNIG OBRÓT DETALICZNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272706082
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PGNIG OBRÓT DETALICZNY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PGNIG OBRÓT DETALICZNY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273791,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-01 do 2027-02-28INNE PRZETARGI Z DZIAŁDOWA
- Zakup paliwa płynnego
- Zakup automatycznego analizatora do analizy proteinogramów, hemoglobiny glikowanej oraz immunotypowania wraz z podłączeniem do systemu Szpitala
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu samochodowego uprzywilejowanego w ruchu drogowym i oznakowanego dla Straży Miejskiej w Działdowie
- Zakup wraz dostawą 125.000 litrów oleju napędowego do zbiornika paliwa EKO - TRANS Sp. z o.o., 13-200 Działdowo, ul. Przemysłowa 61/10
więcej: przetargi w Działdowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do celów grzewczych dla potrzeb prokuratur okręgu świdnickiego"
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego (sprzedaż i usługa dystrybucji) do Oddziałów Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Spółka z o.o. w Zagórzu
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego na potrzeby Gminy Tryńcza
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do Aquaparku w Płocku
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego obejmująca sprzedaż i dystrybucję dla obiektów wojskowych będących w administracji 43 WOG Świętoszów
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego (sprzedaż oraz dystrybucja) do Biur Powiatowych ARiMR w Kielcach i Sandomierzu
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.