eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskŚwiadczenie usługi wsparcia merytorycznego profesjonalnego prowadzenia procesu przedsiębiorczego odkrywania w ramach projektu "Smart Progress - Animacja rozwoju obszarów ISP (...)"



Ogłoszenie z dnia 2022-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi wsparcia merytorycznego profesjonalnego prowadzenia procesu przedsiębiorczego odkrywania w ramach projektu „Smart Progress – Animacja rozwoju obszarów ISP (…)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674836

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Okopowa 21/27

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 583268758

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pomorskie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.pomorskie.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi wsparcia merytorycznego profesjonalnego prowadzenia procesu przedsiębiorczego odkrywania w ramach projektu „Smart Progress – Animacja rozwoju obszarów ISP (…)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb822a6b-8e3c-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127537

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003589/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.20 Świadczenie usługi wsparcia merytorycznego profesjonalnego prowadzenia procesu przedsiębiorczego odkrywania w ramach projektu „Smart Progress – Animacja rozwoju obszarów ISP (…)”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach osi priorytetowej, 1. Komercjalizacja wiedzy, działania 1.1. Ekspansja przez innowacje, poddziałania 1.1.1. Ekspansja przez innowacje – wsparcie dotacyjne.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAZ-Z.272.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 105000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełna nazwa zamówienia:
Świadczenie usługi wsparcia merytorycznego profesjonalnego prowadzenia procesu przedsiębiorczego odkrywania w ramach projektu „Smart Progress – Animacja rozwoju obszarów Inteligentnych Specjalizacji Pomorza jako element Procesu Przedsiębiorczego Odkrywania”
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wsparcia merytorycznego profesjonalnego prowadzenia procesu przedsiębiorczego odkrywania (PPO) polegającej na dokształcaniu lub uzupełnianiu wiedzy specjalistycznej osób odpowiadających za koordynację i realizację polityki innowacji. W ramach zamówienia Wykonawca będzie odpowiedzialny w szczególności do:
1) Świadczenia usług polegających na dokształcaniu lub uzupełnianiu wiedzy specjalistycznej osób odpowiadających za koordynację i realizację polityki innowacji. Wykonawca,
w szczególności zobowiązany jest do realizacji następujących Zadań:
a) Przygotowania i przeprowadzenia cyklu min. 8 spotkań tematycznych z ekspertami dziedzinowymi wraz ze studium przypadku i inspirującymi przykładami, w trybie online dla min. 30 i maks. 150 osób,
b) Przygotowania i przeprowadzenia min. 4 spotkań warsztatowych z ekspertami dziedzinowymi wraz ze studium przypadku i ćwiczeniami praktycznymi,
w trybie stacjonarnym dla min. 10 i maks. 15 osób,
c) Przygotowania i przeprowadzenia min. 1 wykładu motywacyjno-inspirującego, tzw. power-speech eksperta dziedzinowego, w trybie stacjonarnym dla maks. 150 osób;
2) Cyklicznego rozpoznawania (diagnozy) oraz monitorowania, na zasadach określonych przez Wykonawcę w Koncepcji, potrzeb merytorycznych odbiorców zamówienia, tj. uczestników spotkań lub potencjalnych uczestników spotkań – osób odpowiadających za koordynację i realizację polityki innowacji, podmiotów administracji publicznej, w tym utrzymywania przez Wykonawcę stałej komunikacji i wymiany informacji pomiędzy Wykonawcą
a odbiorcami zamówienia i DRG UMWP;
3) Wsparcia personelu realizującego projekt Smart Progress na zasadach określonych przez Wykonawcę w Koncepcji w zakresie diagnozy i analizy kompetencji pracowników Referatu Przedsiębiorczości i Innowacji (DRG-R) oraz zastępcy dyrektora DRG ds. rozwoju przedsiębiorczości i innowacji Departamentu Rozwoju Gospodarczego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku (DRG UMWP) i dyrektora Departamentu Rozwoju Gospodarczego. Wykonawca, w szczególności zobowiązany jest do przygotowania i przeprowadzenia praktycznego szkolenia w trybie zdalnym lub stacjonarnym dla maks. 10 osób w zakresie diagnozy i analizy kompetencji
z wykorzystaniem narzędzia on-line, tzw. gry kompetencyjnej dla ww. osób;
4) Kreowania i wzmocnienia, w sposób przedstawiony przez Wykonawcę w Koncepcji, wizerunku osób odpowiadających za koordynację i realizację polityki innowacji
w województwie pomorskim, szczególnie pracowników administracji publicznej
w województwie pomorskim;
5) Współpracy z DRG UMWP, w tym stałego kontaktu Wykonawcy z Zamawiającym na rzecz dokonywania niezbędnych uzgodnień w zakresie planowanych i zrealizowanych działań dotyczących zamówienia. Wykonawca, w szczególności zobowiązany jest do realizacji następujących Zadań:
a) przygotowania sprawozdania z realizacji zamówienia oraz efektów osiągniętych
w ramach realizacji zamówienia wraz z rekomendacjami dotyczącymi dalszego rozwoju kompetencji pracowników koordynujących PPO (na podstawie realizowanych diagnoz potrzeb merytorycznych odbiorców zamówienia),
b) udziału w spotkaniach roboczych z Zamawiającym, przy czym spotkania mogą odbywać się w siedzibie Zamawiającego lub Wykonawcy lub zdalnie.
2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został określony w załączniku nr 1 SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany i współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach osi priorytetowej, 1. Komercjalizacja wiedzy, działania 1.1. Ekspansja przez innowacje, poddziałania 1.1.1. Ekspansja przez innowacje – wsparcie dotacyjne.
4. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części. Brak podziału na części niniejszego zamówienia uzasadniony jest jednorodną grupą docelową zamówienia, tj. administracja
i podmioty publiczne, zwłaszcza urzędy jednostek samorządu terytorialnego, odpowiadające za koordynację Regionalnej Strategii Innowacji, w tym prowadzenie Procesu Przedsiębiorczego Odkrywania, jak i odgrywające szczególną rolę w realizacji polityki innowacji i rozwoju obszarów z zakresu Inteligentnych Specjalizacji Pomorza. Ponadto Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest do przedstawienia koncepcji i sposobu realizacji zamówienia obejmującego zadania wskazane w OPZ. Ma to między innymi zagwarantować spójne oraz kompleksowe podejście do wsparcia odbiorców zamówienia i zastosowania najlepszych dobrych praktyk
i właściwych narzędzi, dostosowanych odpowiednio lub indywidualnie do potrzeb odbiorców usługi. Co więcej, jednym z elementów przedmiotu zamówienia jest przygotowanie sprawozdania z realizacji zamówienia oraz efektów osiągniętych w ramach realizacji zamówienia wraz z rekomendacjami dotyczącymi dalszego rozwoju kompetencji pracowników koordynujących PPO (na podstawie realizowanych diagnoz potrzeb merytorycznych odbiorców zamówienia). Sporządzenie takiego dokumentu byłoby niemożliwe w przypadku podziału zamówienia na części. Jednocześnie należy wskazać, że każdy Wykonawca zarówno duży, średni, czy mały ma możliwość zrealizowania w całości niniejsze zamówienie.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (zamówienie nie zostało podzielne na części).
6. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z wymaganiami zawartymi w „Opisie przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ oraz Koncepcją Wykonawcy złożoną wraz z ofertą.
7. Jeżeli w niniejszej SWZ Zamawiający wskazuje przy opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia lub znaki towarowe lub pochodzenie produktów lub nazwy własne oznacza to, iż dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, które będą tożsame lub nie gorsze pod względem jakościowym i użytkowym od wymienionych przez Zamawiającego z nazwy asortymentu. Zaproponowane przez Wykonawcę produkty równoważne muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 1 do SWZ. W przypadku zaproponowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, jak również podać nazwę handlową produktu oraz opisać produkty równoważne wraz z podaniem walorów potwierdzających ich równoważność.
8. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
9. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy (Podwykonawcom).
2) W związku z realizacją zamówienia Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań zamówienia.
3) Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podał (jeżeli są już znani) nazwy tych Podwykonawców.
4) Powierzenie części Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie umowy.
10. Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie stawia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp, tzn. oferty przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
14. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.
15. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia prowadzone jest w PLN.
16. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
17. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
18. Przedmiot zamówienia finansowany jest w całości ze środków publicznych, w tym współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020.
19. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
80500000-9 – Usługi szkoleniowe
85312320-8 – Usługi doradztwa

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312320-8 - Usługi doradztwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Kreowania Przedsiębiorczości Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213667624

7.3.3) Ulica: ul. Świeradowska 47

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-662

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.