eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MieściskoBudowa oświetlenia na osiedlu w Mieścisku ul. Kalinowa i ul. Różana



Ogłoszenie z dnia 2022-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia na osiedlu w Mieścisku ul. Kalinowa i ul. Różana

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEŚCISKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 572140590

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 13

1.5.2.) Miejscowość: Mieścisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-290

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@miescisko.nowoczesnagmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miescisko.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/miescisko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia na osiedlu w Mieścisku ul. Kalinowa i ul. Różana

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-359e052c-85a1-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127600

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016933/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa oświetlenia na osiedlu w Mieścisku ul. Kalinowa i ul. Różana

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046903/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych objętych pozwoleniem na budowę nr 701/21 z dnia 07.12 2021 r. , w ramach realizacji zadania pn. Budowa oświetlenia na osiedlu w Mieścisku ul. Kalinowa i ul. Różana, na działkach o nr geodezyjnym 173/14; 173/27; 173/30obręb Mieścisko.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie prac ziemnych,
2) Usunięcie wszelkich kolizji,
3) Dostawa i montaż słupów oświetleniowych,
4) Dostawa i montaż opraw oświetleniowych,
5) Dostawa i montaż kabała zasilającego,
6) Wykonanie połączenia słupów kablem,
7) Podłączenie do szafy zasilającej (wykonanej przez Enea)
8) Oznakowanie prac,
9) Wykonanie badań i pomiarów,
10) Prowadzenie robót zgodnie z postanowieniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
w Poznaniu nr 884/2021/C z dnia 19.11.2021 r.
11) Zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej niezbędnej przy realizacji zamówienia
w zakresie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r.
w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych
i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, zwanego dalej „standardy” (Dz.U. z 2020 r. poz. 1429)
12) Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji powykonawczej,
13) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych pozwoleń, opinii, uzgodnień, decyzji niezbędnych do prawidłowego użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem,
14) Udzielenie zamawiającemu co najmniej 48 miesięcy gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia – okres udzielonej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert – nie może on być krótszy niż 48 miesięcy (z wyłączeniem zieleni), udzielenie okresu gwarancji powyżej 72 miesiące w ramach oceny ofert uzyska 100 pkt.
15) Wykonanie wszystkich prac (robót budowlanych), dostaw, usług niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu, o których mowa choć w jednym dokumencie przekazanym Wykonawcom na etapie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Przedmiar i kosztorys ofertowy Wykonawcy mają traktować jako materiały pomocnicze. Wykonawca zobowiązany jest wycenić w swojej ofercie wszystkie prace (roboty budowlane), dostawy, usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania obiektu, o których mowa choć w jednym dokumencie przekazanym Wykonawcom na etapie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162442,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231808,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162442,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwa Produkcyjno – Usługowo – Handlowego ELTRANS Stanisław Stachowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7841482159

7.3.3) Ulica: Trzemeszeńska 7

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162442,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.