Ogłoszenie z dnia 2021-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00054460/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
- 2021/BZP 00057552/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00127704 z dnia 2021-07-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
obsługa metrologiczna wyposażenia pomiarowego laboratoriów
Centralnego Laboratorium GIORiN
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142746130
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powsińska 69/71
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-903
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.pomoc@centrum.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zamowienia.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja Gospodarki budźetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
obsługa metrologiczna wyposażenia pomiarowego laboratoriówCentralnego Laboratorium GIORiN
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff5653df-b421-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127704
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054460/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2021/30
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210558,54 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zgodnie z Rozdziałem VI pkt.24.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne
4.5.5.) Wartość części: 44113,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zgodnie z Rozdziałem VI pkt.24.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne
4.5.5.) Wartość części: 17561,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50733,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50764,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50764,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meraserw Janowicz Henryk Janowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410068220
7.3.3) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 19
7.3.4) Miejscowość: Kościan
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MERASERW JANOWICZ HENRYK JANOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
MERASERW JANOWICZ HENRYK JANOWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50764,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17633,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17633,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17633,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eppendorf Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 142723270
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 212
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-486
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17633,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Części postępowania unieważnione: 4,8,9,10,12,14,15.
W części 3:
- kwota przeznaczona na sfinansowanie: 2960,00 zł brutto
- złożono 1 ofertę - złożona przez MŚP. Cena oferty:4180,95 zł.
- wybrano Wykonawcę: Eppendorf Poland Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 212, 02-486 Warszawa. Umowa podpisana 30.06.2021 na wartość: 4180,95 zł brutto. Obowiązuje do 31.05.2022.
W części 5:
- kwota przeznaczona na sfinansowanie: 5.250,00 zł brutto
- złożono 2 oferty - złożone przez MŚP. Jedna oferta odrzucona. Cena najniższa/najwyższa oferty: 4298,85 zł .
- wybrano Wykonawcę: Labstand PPU Małgorzata Bebejewska, ul. Grunwaldzka 114, 60-308 Poznań. Umowa podpisana 30.06.2021 na wartość: 4298,85 zł brutto. Obowiązuje do 31.05.2022.
W części 6:
- kwota przeznaczona na sfinansowanie: 17.385,00 zł zł brutto
- złożono 3 oferty - złożone przez MŚP. Jedna oferta odrzucona. Cena najniższa/najwyższa oferty: 10781,44 zł /25830,00 zł
- wybrano Wykonawcę: Labstand PPU Małgorzata Bebejewska, ul. Grunwaldzka 114, 60-308 Poznań. Umowa podpisana 30.06.2021 na wartość: 10781,44 zł brutto. Obowiązuje do 31.05.2022.
W części 7:
- kwota przeznaczona na sfinansowanie: 12037,00 zł
- złożono 3 oferty - złożone przez MŚP. Jedna oferta odrzucona. Cena najniższa/najwyższa oferty: 6.568,57 zł /15.645,60 zł
- wybrano Wykonawcę: Labstand PPU Małgorzata Bebejewska, ul. Grunwaldzka 114, 60-308 Poznań. Umowa podpisana 30.06.2021 na wartość: 6568,57 zł brutto. Obowiązuje do 31.05.2022.
W części 11:
- kwota przeznaczona na sfinansowanie: 9103,00 zł brutto
- złożono 2 oferty - złożone przez MŚP. Jedna oferta odrzucona. Cena najniższa/najwyższa oferty: 4281,32 zł /4281,32 zł
- wybrano Wykonawcę: Labstand PPU Małgorzata Bebejewska, ul. Grunwaldzka 114, 60-308 Poznań. Umowa podpisana 30.06.2021 na wartość: 4281,32 zł brutto. Obowiązuje do 31.05.2022.
W części 13:
- kwota przeznaczona na sfinansowanie: 6.770,00 zł brutto
- złożono 3 oferty - złożone przez MŚP. Dwie oferty odrzucone. Cena najniższa/najwyższa oferty: 8682,57 zł /8682,57 zł
- wybrano Wykonawcę: RADWAG Wagi Elektroniczne Witold Lewandowski , ul. Toruńska 5, 26-600 Radom. Umowa podpisana 30.06.2021 na wartość: 8682,57 zł brutto. Obowiązuje do 31.05.2022.
2021-07-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.