eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaobsługa metrologiczna wyposażenia pomiarowego laboratoriów Centralnego Laboratorium GIORiN



Ogłoszenie z dnia 2021-07-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00127704 z dnia 2021-07-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
obsługa metrologiczna wyposażenia pomiarowego laboratoriów
Centralnego Laboratorium GIORiN

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Obsługi Administracji Rządowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142746130

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powsińska 69/71

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-903

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.pomoc@centrum.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zamowienia.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytucja Gospodarki budźetowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

obsługa metrologiczna wyposażenia pomiarowego laboratoriów
Centralnego Laboratorium GIORiN

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff5653df-b421-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127704

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054460/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2021/30

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 210558,54 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zgodnie z Rozdziałem VI pkt.2

4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne

4.5.5.) Wartość części: 44113,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zgodnie z Rozdziałem VI pkt.2

4.5.3.) Główny kod CPV: 50433000-9 - Usługi kalibracyjne

4.5.5.) Wartość części: 17561,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50733,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50764,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50764,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meraserw Janowicz Henryk Janowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410068220

7.3.3) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 19

7.3.4) Miejscowość: Kościan

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50764,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17633,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17633,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17633,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eppendorf Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 142723270

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 212

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-486

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17633,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Postępowanie przeprowadzono z podziałem na 15 części.
Części postępowania unieważnione: 4,8,9,10,12,14,15.
W części 3:
- kwota przeznaczona na sfinansowanie: 2960,00 zł brutto
- złożono 1 ofertę - złożona przez MŚP. Cena oferty:4180,95 zł.
- wybrano Wykonawcę: Eppendorf Poland Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 212, 02-486 Warszawa. Umowa podpisana 30.06.2021 na wartość: 4180,95 zł brutto. Obowiązuje do 31.05.2022.
W części 5:
- kwota przeznaczona na sfinansowanie: 5.250,00 zł brutto
- złożono 2 oferty - złożone przez MŚP. Jedna oferta odrzucona. Cena najniższa/najwyższa oferty: 4298,85 zł .
- wybrano Wykonawcę: Labstand PPU Małgorzata Bebejewska, ul. Grunwaldzka 114, 60-308 Poznań. Umowa podpisana 30.06.2021 na wartość: 4298,85 zł brutto. Obowiązuje do 31.05.2022.
W części 6:
- kwota przeznaczona na sfinansowanie: 17.385,00 zł zł brutto
- złożono 3 oferty - złożone przez MŚP. Jedna oferta odrzucona. Cena najniższa/najwyższa oferty: 10781,44 zł /25830,00 zł
- wybrano Wykonawcę: Labstand PPU Małgorzata Bebejewska, ul. Grunwaldzka 114, 60-308 Poznań. Umowa podpisana 30.06.2021 na wartość: 10781,44 zł brutto. Obowiązuje do 31.05.2022.
W części 7:
- kwota przeznaczona na sfinansowanie: 12037,00 zł
- złożono 3 oferty - złożone przez MŚP. Jedna oferta odrzucona. Cena najniższa/najwyższa oferty: 6.568,57 zł /15.645,60 zł
- wybrano Wykonawcę: Labstand PPU Małgorzata Bebejewska, ul. Grunwaldzka 114, 60-308 Poznań. Umowa podpisana 30.06.2021 na wartość: 6568,57 zł brutto. Obowiązuje do 31.05.2022.
W części 11:
- kwota przeznaczona na sfinansowanie: 9103,00 zł brutto
- złożono 2 oferty - złożone przez MŚP. Jedna oferta odrzucona. Cena najniższa/najwyższa oferty: 4281,32 zł /4281,32 zł
- wybrano Wykonawcę: Labstand PPU Małgorzata Bebejewska, ul. Grunwaldzka 114, 60-308 Poznań. Umowa podpisana 30.06.2021 na wartość: 4281,32 zł brutto. Obowiązuje do 31.05.2022.
W części 13:
- kwota przeznaczona na sfinansowanie: 6.770,00 zł brutto
- złożono 3 oferty - złożone przez MŚP. Dwie oferty odrzucone. Cena najniższa/najwyższa oferty: 8682,57 zł /8682,57 zł
- wybrano Wykonawcę: RADWAG Wagi Elektroniczne Witold Lewandowski , ul. Toruńska 5, 26-600 Radom. Umowa podpisana 30.06.2021 na wartość: 8682,57 zł brutto. Obowiązuje do 31.05.2022.
2021-07-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.