eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyPrzeprowadzanie okresowych przeglądów sprzętów będących w posiadaniu Spółki "Master"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzanie okresowych przeglądów sprzętów będących w posiadaniu Spółki „Master”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273854704

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lokalna 11

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 327070103

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.lakota@master.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka Gminna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzanie okresowych przeglądów sprzętów będących w posiadaniu Spółki „Master”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-139bb404-6046-412f-ba7b-2ced288b4cbd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127763

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490869

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SŁ/07/2024 r.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Ładowarka kołowa VOLVO L90G – 2szt
 Przegląd 500mth, który obejmuje wymianę oleju silnikowego oraz filtrów, smarowanie maszyny, kontrole płynu chłodniczego, kontrola ciśnienia w hydroakumulatorach oraz oleju hydraulicznego, przy założeniu, że przeglądy takie zostaną wykonane 2 razy w ciągu trwania umowy,
 Przegląd 1000mth, który obejmuje przegląd 500mth wraz z dodatkową wymianą oleju w mostach napędowych oraz w przekładni, przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy,
 Przegląd 2000mth, który obejmuje 500mth oraz 1000mth wraz z dodatkową wymianą oleju hydraulicznego oraz filtrów i wymianą płynu chłodniczego za przegląd, przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy,

2) ATLAS 230MH – 1szt
 Przegląd 500mth, który obejmuje wymianę oleju silnikowego oraz filtrów, smarowanie maszyny, kontrole płynu chłodniczego, kontrola ciśnienia w hydroakumulatorach oraz oleju hydraulicznego, przy założeniu, że przeglądy takie zostaną wykonane 2 razy w ciągu trwania umowy,
 Przegląd 1000mth, który obejmuje przegląd 500mth wraz z dodatkową wymianą oleju w mostach napędowych oraz w przekładni, przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy,
 Przegląd 2000mth, który obejmuje 500mth oraz 1000mth wraz z dodatkową wymianą oleju hydraulicznego oraz filtrów i wymianą płynu chłodniczego, przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy,
3) JCB 535-125 – 1szt
 Przegląd 500mth, który obejmuje wymianę oleju silnikowego oraz filtrów, smarowanie maszyny, kontrolę płynu chłodniczego, smarowanie wieży, kontrola ciśnienia w hydro akumulatorach oraz oleju hydraulicznego, przy założeniu, że przeglądy takie zostaną wykonane 2 razy w ciągu trwania umowy,
 Przegląd 1000mth, który obejmuje przegląd 500mth wraz z dodatkową wymianą oleju w mostach napędowych oraz w przekładni, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy,
 Przegląd 2000mth, który obejmuje 500mth oraz 1000mth wraz z dodatkową wymianą oleju hydraulicznego oraz filtrów i wymianą płynu chłodniczego, przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy,
4) MERLO P38.13 Plus – 1szt
 Przegląd 500mth, który obejmuje wymianę oleju silnikowego oraz filtrów, smarowanie maszyny, kontrolę płynu chłodniczego, smarowanie wieży, kontrola ciśnienia w hydroakumulatorach oraz oleju hydraulicznego w kwocie 2600 zł netto za przegląd, przy założeniu, że przeglądy takie zostaną wykonane 2 razy w ciągu trwania umowy,
 Przegląd 1000mth, który obejmuje przegląd 500mth wraz z dodatkową wymianą oleju w mostach napędowych oraz w przekładni przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy,
 Przegląd 2000mth, który obejmuje 500mth oraz 1000mth wraz z dodatkową wymianą oleju hydraulicznego oraz filtrów i wymianą płynu chłodniczego, przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy,
5) VOLVO BL71B – 1szt
 Przegląd 500mth, który obejmuje wymianę oleju silnikowego oraz filtrów, smarowanie maszyny, kontrole płynu chłodniczego, kontrola ciśnienia w hydroakumulatorach oraz oleju hydraulicznego w kwocie 2600 zł netto za przegląd, przy założeniu, że przeglądy takie zostaną wykonane 2 razy w ciągu trwania umowy,
 Przegląd 1000mth, który obejmuje przegląd 500mth wraz z dodatkową wymianą oleju w mostach napędowych oraz w przekładni, przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy,
 Przegląd 2000mth, który obejmuje 500mth oraz 1000mth wraz z dodatkową wymianą oleju hydraulicznego oraz filtrów i wymianą płynu chłodniczego, przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy,
6) LIU GONG LG856H – 1szt
 Przegląd 500mth, który obejmuje wymianę oleju silnikowego oraz filtrów, smarowanie maszyny, kontrole płynu chłodniczego, kontrola ciśnienia w hydroakumulatorach oraz oleju hydraulicznego, przy założeniu, że przeglądy takie zostaną wykonane 2 razy w ciągu trwania umowy,
 Przegląd 1000mth, który obejmuje przegląd 500mth wraz z dodatkową wymianą oleju w mostach napędowych oraz w przekładni przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy,
 Przegląd 2000mth, który obejmuje 500mth oraz 1000mth wraz z dodatkową wymianą oleju hydraulicznego oraz filtrów i wymianą płynu chłodniczego, przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy.

III.
1. Wykonawca zobowiązuje się do:
a) reakcji na zgłoszenie przeglądu do 4 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia, pod warunkiem zgłoszenia przeglądu w godzinach 6.00 – 18.00 w dniu roboczym, przy czym za dzień roboczy uznaje się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w przypadku zgłoszenia przeglądu w innym terminie, zgłoszenie będzie uważane za przyjęte o godzinie 6:00 w najbliższym dniu roboczym,
b) wykonania obsługi technicznej w ciągu kolejnych 4 dni roboczych od daty zgłoszenia.
2. W ramach świadczenia usług konserwacyjnych Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo:
 dokonać przygotowania pojazdu do przeglądu konserwacyjnego,
 dokonać oględzin pkt. spawanych nadwozia, ramy nośnej, zawieszenia,
 dokonać sprawdzenia elementów łącznych na śruby, zabezpieczenia,
 sprawdzić luz układu kierowniczego,
 sprawdzić sprawność układu hamulcowego,
 sprawdzić sprawność układu podnoszenia (hydraulicznego) – likwidacja drobnych wycieków na przewodach i elementach łącznych,
 sprawdzić działanie zaworów przelewowych i bezpieczeństwa w układzie podnoszenia (regulacja według norm dopuszczeniowych),
 sprawdzić elementy najbardziej wrażliwe na odkształcenia mechaniczne i zużycie,
 uzupełnić oleje i płyny do poziomu zalecanego przez producenta,
 sprawdzić wzrokowo stan instalacji elektrycznej (oświetlenia, napędowej, sterującej), widoczne uszkodzenia usunąć,
 sprawdzić sprawność akumulatora, prąd (gęstość elektrolitu), ładowanie prądnicy, alternatora,
 zabezpieczyć przed korozją w miejscach uszkodzenia,
 przesmarować wszystkie punkty smarne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121770 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123516 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121770 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Banat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681990053

7.3.3) Ulica: Łąkta Górna

7.3.4) Miejscowość: Żagocina

7.3.5) Kod pocztowy: 32-731

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121770 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.