Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00490869/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzanie okresowych przeglądów sprzętów będących w posiadaniu Spółki „Master”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273854704
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lokalna 11
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 327070103
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.lakota@master.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Gminna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzanie okresowych przeglądów sprzętów będących w posiadaniu Spółki „Master”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-139bb404-6046-412f-ba7b-2ced288b4cbd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127763
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00490869
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SŁ/07/2024 r.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Ładowarka kołowa VOLVO L90G – 2szt
Przegląd 500mth, który obejmuje wymianę oleju silnikowego oraz filtrów, smarowanie maszyny, kontrole płynu chłodniczego, kontrola ciśnienia w hydroakumulatorach oraz oleju hydraulicznego, przy założeniu, że przeglądy takie zostaną wykonane 2 razy w ciągu trwania umowy,
Przegląd 1000mth, który obejmuje przegląd 500mth wraz z dodatkową wymianą oleju w mostach napędowych oraz w przekładni, przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy,
Przegląd 2000mth, który obejmuje 500mth oraz 1000mth wraz z dodatkową wymianą oleju hydraulicznego oraz filtrów i wymianą płynu chłodniczego za przegląd, przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy,
2) ATLAS 230MH – 1szt
Przegląd 500mth, który obejmuje wymianę oleju silnikowego oraz filtrów, smarowanie maszyny, kontrole płynu chłodniczego, kontrola ciśnienia w hydroakumulatorach oraz oleju hydraulicznego, przy założeniu, że przeglądy takie zostaną wykonane 2 razy w ciągu trwania umowy,
Przegląd 1000mth, który obejmuje przegląd 500mth wraz z dodatkową wymianą oleju w mostach napędowych oraz w przekładni, przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy,
Przegląd 2000mth, który obejmuje 500mth oraz 1000mth wraz z dodatkową wymianą oleju hydraulicznego oraz filtrów i wymianą płynu chłodniczego, przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy,
3) JCB 535-125 – 1szt
Przegląd 500mth, który obejmuje wymianę oleju silnikowego oraz filtrów, smarowanie maszyny, kontrolę płynu chłodniczego, smarowanie wieży, kontrola ciśnienia w hydro akumulatorach oraz oleju hydraulicznego, przy założeniu, że przeglądy takie zostaną wykonane 2 razy w ciągu trwania umowy,
Przegląd 1000mth, który obejmuje przegląd 500mth wraz z dodatkową wymianą oleju w mostach napędowych oraz w przekładni, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy,
Przegląd 2000mth, który obejmuje 500mth oraz 1000mth wraz z dodatkową wymianą oleju hydraulicznego oraz filtrów i wymianą płynu chłodniczego, przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy,
4) MERLO P38.13 Plus – 1szt
Przegląd 500mth, który obejmuje wymianę oleju silnikowego oraz filtrów, smarowanie maszyny, kontrolę płynu chłodniczego, smarowanie wieży, kontrola ciśnienia w hydroakumulatorach oraz oleju hydraulicznego w kwocie 2600 zł netto za przegląd, przy założeniu, że przeglądy takie zostaną wykonane 2 razy w ciągu trwania umowy,
Przegląd 1000mth, który obejmuje przegląd 500mth wraz z dodatkową wymianą oleju w mostach napędowych oraz w przekładni przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy,
Przegląd 2000mth, który obejmuje 500mth oraz 1000mth wraz z dodatkową wymianą oleju hydraulicznego oraz filtrów i wymianą płynu chłodniczego, przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy,
5) VOLVO BL71B – 1szt
Przegląd 500mth, który obejmuje wymianę oleju silnikowego oraz filtrów, smarowanie maszyny, kontrole płynu chłodniczego, kontrola ciśnienia w hydroakumulatorach oraz oleju hydraulicznego w kwocie 2600 zł netto za przegląd, przy założeniu, że przeglądy takie zostaną wykonane 2 razy w ciągu trwania umowy,
Przegląd 1000mth, który obejmuje przegląd 500mth wraz z dodatkową wymianą oleju w mostach napędowych oraz w przekładni, przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy,
Przegląd 2000mth, który obejmuje 500mth oraz 1000mth wraz z dodatkową wymianą oleju hydraulicznego oraz filtrów i wymianą płynu chłodniczego, przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy,
6) LIU GONG LG856H – 1szt
Przegląd 500mth, który obejmuje wymianę oleju silnikowego oraz filtrów, smarowanie maszyny, kontrole płynu chłodniczego, kontrola ciśnienia w hydroakumulatorach oraz oleju hydraulicznego, przy założeniu, że przeglądy takie zostaną wykonane 2 razy w ciągu trwania umowy,
Przegląd 1000mth, który obejmuje przegląd 500mth wraz z dodatkową wymianą oleju w mostach napędowych oraz w przekładni przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy,
Przegląd 2000mth, który obejmuje 500mth oraz 1000mth wraz z dodatkową wymianą oleju hydraulicznego oraz filtrów i wymianą płynu chłodniczego, przy założeniu, że zostanie wykonany jeden przegląd w ciągu trwania umowy.
III.
1. Wykonawca zobowiązuje się do:
a) reakcji na zgłoszenie przeglądu do 4 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia, pod warunkiem zgłoszenia przeglądu w godzinach 6.00 – 18.00 w dniu roboczym, przy czym za dzień roboczy uznaje się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w przypadku zgłoszenia przeglądu w innym terminie, zgłoszenie będzie uważane za przyjęte o godzinie 6:00 w najbliższym dniu roboczym,
b) wykonania obsługi technicznej w ciągu kolejnych 4 dni roboczych od daty zgłoszenia.
2. W ramach świadczenia usług konserwacyjnych Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo:
dokonać przygotowania pojazdu do przeglądu konserwacyjnego,
dokonać oględzin pkt. spawanych nadwozia, ramy nośnej, zawieszenia,
dokonać sprawdzenia elementów łącznych na śruby, zabezpieczenia,
sprawdzić luz układu kierowniczego,
sprawdzić sprawność układu hamulcowego,
sprawdzić sprawność układu podnoszenia (hydraulicznego) – likwidacja drobnych wycieków na przewodach i elementach łącznych,
sprawdzić działanie zaworów przelewowych i bezpieczeństwa w układzie podnoszenia (regulacja według norm dopuszczeniowych),
sprawdzić elementy najbardziej wrażliwe na odkształcenia mechaniczne i zużycie,
uzupełnić oleje i płyny do poziomu zalecanego przez producenta,
sprawdzić wzrokowo stan instalacji elektrycznej (oświetlenia, napędowej, sterującej), widoczne uszkodzenia usunąć,
sprawdzić sprawność akumulatora, prąd (gęstość elektrolitu), ładowanie prądnicy, alternatora,
zabezpieczyć przed korozją w miejscach uszkodzenia,
przesmarować wszystkie punkty smarne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121770 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123516 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121770 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Banat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681990053
7.3.3) Ulica: Łąkta Górna
7.3.4) Miejscowość: Żagocina
7.3.5) Kod pocztowy: 32-731
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121770 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Wymiana stolarki okiennej w lokalach użytkowych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM I
- Dostawa NOWYCH zamkniętych kontenerów metalowych typu: KP 7 i KP 10
- Inżynier Kontraktu dla Projektu: Budowa Metropolitalnej drogi rowerowej nr 3 Tychy-Katowice, na odcinku w Gminie Tychy
- Remont chodnika przy ul. Jagiełły 7 - 33 i 8 - 18 oraz jezdni przy ul. Jagiełły 7 - 35 i 8 - 22
- "Kompleksowa obsługa informatyczna Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. do dnia 31.12.2025 roku"
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Tychach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.