eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańKompleksowa organizacja stoiska Miasta Poznania na Międzynarodowych Targach Nieruchomości i Inwestycji MIPIM w Cannes, Francja



Ogłoszenie z dnia 2023-03-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja stoiska Miasta Poznania na Międzynarodowych Targach Nieruchomości i Inwestycji MIPIM w Cannes, Francja

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa organizacja stoiska Miasta Poznania na Międzynarodowych Targach Nieruchomości i Inwestycji MIPIM w Cannes, Francja

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8c13b24-9b08-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127917

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029431/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Zabudowa stoiska Miasta Poznania na targach MIPIM w Cannes

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00052150

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.6.2023.SA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 226821,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja stoiska Miasta Poznania polegająca na:
1) Wykonaniu projektu graficznego stoiska targowego Miasta Poznania o powierzchni 58 m2 na
Międzynarodowych Targach Nieruchomości i Inwestycji MIPIM w Cannes, Francja. Zamawiający
wymaga przedstawienia jednego projektu stoiska wraz z opisem, który musi uwzględniać:
a) kolorystykę nawiązująca do logo Miasta zgodnie z miejskim CI;
b) logo Miasta zgodnie z załącznikiem nr 1a do SWZ;
c) logotypy dziesięciu Partnerów, zgodnie z załącznikiem nr 1b do SWZ;
d) podłączenie oraz ustawienie interaktywnego stołu z ekranem dotykowym (szacowany
rozmiar: 140x84x86);
e) ekrany LED, na ekranach – równolegle – będą wyświetlane filmy promocyjne, prezentacje
multimedialne oraz prezentacje w formie pdf. Ekrany powinny być wkomponowane w stoisko
oraz mają być podłączone do urządzenia odtwarzającego ww. nagrania. Urządzenie
odtwarzające zapewnia Wykonawca;
f) miejsce na materiały promocyjne Miasta oraz firm-Partnerów;
g) miejsce na wizualizacje dziesięciu Partnerów stoiska- grafiki dostarczy Zamawiający po
zawarciu umowy;
h) zapewnienie miejsca do rozmów, w tym, duży stół lub kombinacja 2 stołów prostokątnych o
wysokości min. 80 cm lub wyższy, który pomieści co najmniej 10 osób. Ponadto inne miejsca do
siedzenia dla prowadzenia rozmów;
i) zaplecze kuchenno-magazynowe;
j) bar;
k) żywe zielone rośliny doniczkowe.

Zamawiający wymaga, by Wykonawca w wykonanym projekcie graficznym uwzględnił dostępność stoiska dla osób ze szczególnymi potrzebami, w szczególności dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

2) Wykonaniu i dostawie zabudowy stoiska targowego Miasta Poznania na podstawie wybranego w
niniejszym postępowaniu projektu graficznego.

Ponadto przedmiotem zamówienia jest:
3) Wykonanie instalacji elektrycznej oraz montaż oświetlenia stoiska;
4) Zamówienie dostępu do energii elektrycznej oraz pokrycie kosztów jej zużycia;
5) Ułożenie pokrycia podłogi (panele) oraz zabezpieczenie go przed uszkodzeniem
i zabrudzeniem do czasu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego stoiska;
6) Zaopatrzenie stoiska w przyłącza wodno-kanalizacyjne oraz elektryczne.
Zaopatrzenie stoiska w odpowiednią liczbę gniazdek elektrycznych w tym: gniazdko na ekran
multimedialny; gniazdko z listwą-przedłużaczem dla 3-5 wtyczek- w ladzie informacyjnej
zamykanej na klucz; w barze- poza gniazdkami niezbędnymi do prawidłowej obsługi baru;
7) Demontaż stoiska oraz usunięcie ze stoiska wszelkich dostarczonych przez Wykonawcę rzeczy
niezwłocznie po zakończeniu imprezy targowej (nie później niż następnego dnia po zakończeniu
imprezy targowej), przy czym w przypadku niewykonania, nienależytego wykonania lub zwłoki w
wykonaniu wskazanych wyżej obowiązków odpowiedzialność ponosi wyłącznie Wykonawca (w
szczególności w zakresie ewentualnych roszczeń Organizatora targów lub innych podmiotów);
8) Zaprojektowanie i wyposażenie zaplecza cateringowo-magazynowego i baru zgodnie z treścią
załącznika nr 2 do umowy;
9) Zapewnienie obsługi technicznej w czasie eksploatacji stoiska;
10) Transport materiałów promocyjnych Zamawiającego z Poznania do miejsca,
gdzie odbywają się targi MIPIM oraz transport pozostałych po targach materiałów do Poznania;
11) Zapewnienie wejściówek osobom reprezentującym Wykonawcę na targach.
12) Zamawiający wymaga, by wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło w całości
z materiałów Wykonawcy przez osoby zapewnione przez Wykonawcę oraz przy użyciu
transportu Wykonawcy (dowiezienie na targi osób oraz rzeczy) – w całości w wyżej wskazanym
zakresie na jego koszt (w tym obsługa techniczna stoiska przez cały okres targów). Wykonawca
zapewni również wyżywienie i zakwaterowanie dla ww. osób.
13) Zamawiający wymaga, by zabudowa stoiska została wykonana z wysokiej jakości materiałów,
posiadających odpowiednie atesty obowiązujące w całej Unii Europejskiej oraz spełniających
wymogi techniczne określone przez targi MIPIM.
14) Zamawiający zgłosi Wykonawcę do firmy RX Global (organizatora targów MIPIM), która
przekaże Wykonawcy wszystkie wytyczne dotyczące organizacji stoiska
w miejscu organizacji targów.
15) Użyte do realizacji przedmiotu zamówienia elementy zabudowy i wyposażenia po zakończeniu
imprezy targowej pozostaną własnością Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 587564,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269247,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONARSKI BZOWSKI SP.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 146031444

7.3.3) Ulica: MIESZKA I 1

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 03-886

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269247,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-20 do 2023-03-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.