Ogłoszenie z dnia 2021-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00079680/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00127942 z dnia 2021-07-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa wyposażenia stanowisk egzaminacyjnych dla kierunku technik chłodnictwa i klimatyzacji”:
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kościerski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3-go Maja 9C, 83-400 Kościerzyna
1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.miler@powiatkoscierski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.e-bip.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_koscierzyna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa wyposażenia stanowisk egzaminacyjnych dla kierunku technik chłodnictwa i klimatyzacji”:2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9422fcb-ca77-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127942
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000309/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wyposażenia stanowisk egzaminacyjnych dla chłodnictwa i klimatyzacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Nowoczesna edukacja zawodowa w Sercu Kaszub” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020, nr wniosku o dofinansowanie RPPM.03.03.01-22-0011/20162.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079680/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.25.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 89165,44 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie stanowisk egzaminacyjnych dla kierunku technik chłodnictwa i klimatyzacji – urządzeniai przybory
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
42513200-7 - Urządzenia chłodnicze
4.5.5.) Wartość części: 76684,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie stanowisk egzaminacyjnych dla kierunku technik chłodnictwa i klimatyzacji – narzędzia4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44512940-3 - Zestawy narzędziowe
4.5.5.) Wartość części: 9018,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble metalowe4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 3463,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101824,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142890,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101824,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUMAGRAM ELŻBIETA DUMA UL. Z. KRASIŃSKIEGO 110/4 74-101 GRYFINO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8581297447
7.3.3) Ulica: Z. KRASIŃSKIEGO 110/4
7.3.4) Miejscowość: GRYFINO
7.3.5) Kod pocztowy: 74-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101824,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7166,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11592,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7166,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O. BARDOWSKIEGO 2 43-300 BIELSKO-BIAŁA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: BARDOWSKIEGO 2
7.3.4) Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7166,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający w dniu 06.07.2021r. dokonał wyboru najkorzystniejszych ofert w trzech częściach postępowania. Wykonawcy zostali poinformowani o wyborze najkorzystniejszych ofert. Zamawiający wyznaczył termin zawarcia umów na dzień 12.07.2021r. i przesłał do wybranych Wykonawców umowy celem ich podpisania i odesłania do Zamawiającego. Wykonawca: PPHU ReBaNo, ul. Kopanina 39, 60-105 Poznań mailem z dnia 09.07.2021r. przesłał Zamawiającemu informację o treści: „Obecnie jestem na urlopie. Jak tylko wrócę z urlopu, zapoznam się z umową”. Zamawiający mailem z dnia 16.07.2021r. wezwał Wykonawcę do zawarcia umowy. Wykonawca przesłał Zamawiającemu mailem z dnia 19.07.2021r. informację o treści: „Wzór przesłanej umowy przesyłamy do naszego działu prawnego. Po jej analizie prześlemy listę uwag z naszej strony”. Zamawiający pismem z dnia 22.07.2021r. ponownie wezwał Wykonawcę: PPHU ReBaNo, ul. Kopanina 39, 60-105 Poznań do zawarcia umowy. Wykonawca w dniu 23.07.2021r. przedstawił Zamawiającemu własną wersję umowy, jednocześnie kwestionując zapisy w umowie Zamawiającego. Zamawiający uznał wniesione argumenty za niezasadne, domagając się zawarcia umowy.
Zamawiający wezwał ponownie Wykonawcę w dniu 23.07.2021r. do jednoznacznego określenia się czy zamierza zawrzeć umowę. Wykonawca mailem z dnia 23.07.2021r. zakwestionował kolejne zapisy umowy i zażądał wyjaśnień zapisów w umowie. Od tego uzależnił ewentualne zawarcie umowy. Zamawiający uznał kolejny raz kwestionowanie zapisów w umowie jako niezasadne. Wobec powyższego Zamawiający uznaje, że Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy.
Jednocześnie w dniu 20.07.2021r. upłynął termin związania ofertą. Zamawiający nie może wybrać kolejnego wykonawcy w przedmiotowym zamówieniu dla części III – meble metalowe. Wobec powyższego Zamawiający jest zobowiązany do unieważnienia postępowania.
Uzasadnienie prawne
Art. 255 pkt. 7 PZP - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2021-07-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- Udzielenie schronienia osobom bezdomnym - Świadczeniobiorcom Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościerzynie z podziałem na 2 części
- Opracowanie planu ogólnego miasta Kościerzyna
- Budowa drogi leśnej nr 189 o nazwie ZABRODY-PODRĄBIONA na terenie Leśnictwa Zabrody i Podrąbiona
- "Dostawa sprzętu komputerowego do wyposażenia pracowni kształcenia zawodowego branży HGT w PZS nr 2 w Kościerzynie"
- Wykonanie wymiany pokrycia dachu wraz z elewacją w istniejącym budynku magazynowo-gospodarczym (stodoły) szkółki leśnej w Bąku - II postępowanie
- DZP/47/24 WYKONANIE ZADANIA INWESTYCYJNEGO W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ - UTWORZENIE CENTRUM SENIORALNEGO W DZIERŻĄŻNIE- PRZEBUDOWA PAWILONU NR 2
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa wraz z instalacją i uruchomieniem systemu chłodzenia oraz dystrybucji wody dla urządzeń uruchamianych w laboratorium w ramach projektu Wektor
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- ZP/CZD/168/24 Usługi konserwacji, napraw i przeglądów serwisowych agregatów chłodu i klimatyzatorów znajdujących się na terenie (...) - 2 pakiety
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA ORAZ SPRZĘTU DLA OSP PAWŁOWICE W CELU PODNIESIENIA POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA W POWIECIE PIŃCZOWSKIM
- SZP/242-249/2024 Dostawa dwustanowiskowego zestaw potencjostatów-galwanostatów dla Katedry Inżynierii Materiałów Półprzewodnikowych PWr.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.