Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00077572/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa infrastruktury sportowo-edukacyjnej przy szkole podstawowej
w Świebodzinie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pleśna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660921
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plesna 240
1.5.2.) Miejscowość: Pleśna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-171
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146292836
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@plesna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.plesna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl, i http://www.plesna.pl/gmina/przetargi/aktualne/ lub http://bip.malopolska.pl/ugplesna/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa infrastruktury sportowo-edukacyjnej przy szkole podstawowejw Świebodzinie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b808feb-9e0c-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127972
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002800/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa sali gimnastycznej (sportowej) wraz z zapleczem przy szkole podstawowej w Świebodzinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077572/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IKOŚ. 271.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia obejmuje między innymi:
Budowa budynku przedszkola wraz z instalacjami i zagospodarowaniem terenu działki nr 152/4 i 152/5 obr. 0010 Świebodzin j. ewid. Pleśna. Przeznaczenie budynku to przedszkole z dwoma oddziałami pełnymi dla maksymalnie 25 dzieci każdy. Przy salach oddziałowych zaprojektowano pełny węzeł sanitarny dla dzieci. Wejście do budynku zlokalizowane jest centralnie w łączniku komunikacyjnym na końcu którego zaprojektowano szatnie dla dzieci. W strefie wejściowej zaprojektowano również węzeł kateringowy składający się z pomieszczenia przyjęcia posiłków, rozdziału posiłków oraz pomieszczenia zmywalni wózków. W skrzydle wschodnim poza salą przedszkolną zaprojektowano pomieszczenia personelu tzn. pomieszczenia administracyjne z zapleczem socjalnym, sanitarnym i magazynowym. W skrzydle zachodnim zaprojektowano poza salą przedszkolna pokój zajęć indywidualnych oraz pomieszczenia techniczne ( kotłownia, pom. porządkowe) oraz łazienka ogólnodostępna. W zachodnim skrzydle zaprojektowano wyjście na plac zabaw.
Materiały konstrukcyjne:
a) fundamenty: żelbetowe monolityczne w formie ław fundamentowych
b) ściany: fundamentowe żelbetowe monolityczne, ściany części nadziemnej murowane z bloczków z betonu komórkowego
Konstrukcja uzupełniona słupami żelbetowymi:
c) stropy: żelbetowe monolityczne wraz z belkami żelbetowymi, stropy skrzydeł głównych z płyt kanałowych prefabrykowanych
d) dach: konstrukcji drewnianej w układzie krokwiowym
e) nadproża: żelbetowe monolityczne i prefabrykowane ceramiczne
f) ocieplenie: wełna mineralna dla ścian, dachów i stropów oraz styropian oraz płyty polistyrenu ekstrudowanego dla posadzek i ścian fundamentowych
g) dach i ściany pokryte blachę płaską na rąbek stojący, tynki na części ścian cienkowarstwowe mineralne na siatce, części ścian przy wejściach wykończone za pomocą płyt HPL na ruszcie systemowym
h) tynki wewnętrzne cem-wapienne z gładzią gipsową
i) stolarka wewnętrzna: drzwi drewniane, stalowe ( p. pożarowe) oraz aluminiowe przeszklone ( zwykłe i p. pożarowe)
j) ślusarka zewnętrzna: aluminiowa szklona w formie zestawów okiennych
k) materiały wykończeniowe zgodnie z projektem wykonawczym architektury
Budowa budynku sali gimnastycznej wraz z instalacjami wewnętrznymi, zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną na części działki nr 152/5, obr. 0010 Świebodzin, jedn. ewid. Pleśna.
Budynek sali gimnastycznej jest budynkiem wolnostojącym połączonym z budynkiem istniejącym szkoły podstawowej za pomocą parterowego łącznika komunikacyjnego. budynek w/w sali funkcjonalnie i architektonicznie podzielony został na dwa równoległe skrzydła. Część A ( skrzydło południowe) to sala gimnastyczna, część B ( skrzydło północne) to zaplecze szatniowe i techniczne. Poziom -1 to w części pod salą pomieszczenie wentylatorni a w części B ( pod szatniami to sala świetlicowa wraz z zapleczem socjalno - sanitarnym) oraz pomieszczenia techniczne.
Materiały konstrukcyjne:
a) fundamenty: żelbetowe monolityczne w formie ław fundamentowych
b) ściany: fundamentowe żelbetowe monolityczne, ściany części nadziemnej murowane z bloczków z betonu komórkowego
Konstrukcja uzupełniona słupami żelbetowymi:
c) stropy: żelbetowe monolityczne wraz z belkami żelbetowymi, stropodach salą gimnastyczną jako zabudowa więźby dachowej
d) dach: konstrukcji drewnianej w układzie krokwiowym nad częścią szatniową i w formie wiązarów deskowych nad salą gimnstyczną
e) nadproża: żelbetowe monolityczne i prefabrykowane ceramiczne
f) ocieplenie: wełna mineralna dla ścian, dachów i stropów oraz styropian oraz płyty polistyrenu ekstrudowanego dla posadzek i ścian fundamentowych
g) dach i ściany pokryte blachę płaską na rąbek stojący, tynki na części ścian cienkowarstwowe mineralne na siatce, części ścian przy wejściach wykończone za pomocą płyt HPL na ruszcie systemowym
h) tynki wewnętrzne cem-wapienne z gładzią gipsową
i) stolarka wewnętrzna: drzwi drewniane, stalowe ( p. pożarowe) oraz aluminiowe przeszklone ( zwykłe i p. pożarowe)
j) ślusarka zewnętrzna: aluminiowa szklona w formie zestawów okiennych oraz przeszkleń w formie ścian kurtynowych strukturalnych
k) materiały wykończeniowe zgodnie z projektem wykonawczym architektury
Najpóźniej 5 dni roboczych przed podpisaniem umowy Wykonawca musi złożyć harmonogram rzeczowo-finansowy do zatwierdzenia przez Zamawiającego, który stanowił będzie załącznik do zawartej umowy. Harmonogram ten podlega akceptacji przez Zamawiającego, który określi w jakiej kolejności roboty winny być wykonane. Określi również dopuszczalny poziom wydatków w poszczególnych latach realizacji inwestycji.
W przypadku wniesienia przez Zamawiającego zastrzeżeń i uwag do przedłożonego harmonogramu rzeczowo-finansowego Wykonawca zobowiązany jest do ich uwzględnienia w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Kolejność realizacji zadań zależeć będzie od Wykonawcy, ale zgodnie z decyzjami administracyjnymi oraz harmonogramem - rzeczowo finansowym zatwierdzonym przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji dołączonej do SWZ:
- przedmiarze robót,
- szczegółowej specyfikacji technicznej,
- projekcie budowlanym,
Klasyfikacja wg wspólnego słownika zamówień (CPV):
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45311200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne.
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych roboty ziemne
45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń
2.Wykonawca zgodnie z art. 100 ustawy Pzp w przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, opis przedmiotu zamówienia sporządza się, z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, chyba że nie jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia. Jeżeli wymagania te wynikają z aktu prawa Unii Europejskiej, przedmiot zamówienia, w zakresie wymagań dotyczących dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, opisuje się przez odesłanie do tego aktu. Jak wskazuje art. 9 Konwencji ONZ o prawach osób niepełnosprawnych dostępność oznacza umożliwienie osobom niepełnosprawnym pełnego uczestnictwa w każdej sferze życia, w sposób maksymalnie samodzielny, na równi z innymi obywatelami.
UWAGA: Wszystkie nazwy przedmiotów zamówienia lub nazwy ich elementów, producenci, znaki patentowe lub ich pochodzenie użyte w niniejszej specyfikacji oraz w załącznikach do Specyfikacji należy traktować jako przykładowe tzn. dopuszcza się stosowanie innych równoważnych, o nie gorszych parametrach technicznych przedmiotów zamówienia.
Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji projektowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
3. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów wskazujących na zastosowanie rozwiązań równoważnych, to Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje rozwiązań równoważnych a do kalkulacji ceny oferty i wykonania przedmiotu zamówienia ujęto sposób realizacji zaproponowany w dokumentacji zamówienia.
4. Każda zmiana technologii wykonania robót z inicjatywy Wykonawcy wymaga akceptacji Projektanta, który wykonał dokumentację oraz Zamawiającego. Koszt wprowadzenia zmian obciąża Wykonawcę.
5.Wykonawca musi uzyskać pozwolenie na użytkowanie.
6. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
a) protokolarnego przyjęcia Terenu Budowy i przygotowania go do realizacji przedmiotu umowy, w tym w szczególności wyposażenia zaplecza budowy we wszystkie przedmioty niezbędne dla/lub podczas wykonywania robót, oświetlenia Terenu Budowy i zapewnienia we własnym zakresie jego ochrony,
b) zapewnienia dostaw energii elektrycznej, gazu, wody oraz innych mediów, w zakresie koniecznym dla wykonania przedmiotu Umowy,
c) zabezpieczenia Terenu Budowy, właściwych warunków bhp i p.poż. podczas wykonywania prac,
d) utrzymania ładu i porządku na Terenie Budowy oraz na terenie przyległym,
e) prowadzenia robót tak by nie zakłócać pracy w Szkole Podstawowej w Świebodzinie,
f) nie dopuszczania do zniszczenia i zanieczyszczenia drogi dojazdowej do Szkoły Podstawowej w Świebodzinie oraz dróg publicznych przez pojazdy wykorzystywane bezpośrednio i pośrednio przez Wykonawcę,
g) dokonywania wszelkich zgłoszeń i zawiadomień kierowanych do wszelkich organów, w tym nadzoru budowlanego, związanych z wykonywaniem Inwestycji, które zgodnie z wydanymi decyzjami, pozwoleniami i zapisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane obciążają Zamawiającego,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13904247,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13904247,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13904247,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEXOM SP. Z O.O. 31-548 Kraków, Al. Pokoju 1
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-368-07-94
7.3.3) Ulica: Al. Pokoju 1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-548
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13904247,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- Utworzenie parku kieszonkowego
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.