Ogłoszenie z dnia 2021-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00071357/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00128037 z dnia 2021-07-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku Domu Dziecka w Skwierzynie nr 2 na działce o nr 274 wraz z niezbędną infrastrukturą i boiskiem sportowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM DZIECKA IM. JANUSZA KORCZAKA W SKWIERZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000230473
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Skwierzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-440
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 95 7170186
1.5.8.) Numer faksu: +48 95 7170186
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dd.skwierzyna@powiat-miedzyrzecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/dd_skwierzyna/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.wrota.lubuskie.pl/dd_skwierzyna/11/zamowienia_publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku Domu Dziecka w Skwierzynie nr 2 na działce o nr 274 wraz z niezbędną infrastrukturą i boiskiem sportowym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a18f0d1e-c362-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128037
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010610/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa Rodzinnego Domu Dziecka wraz z zagospodarowaniem terenu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00071357/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DDZ.230.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2176533,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku Domu Dziecka w Skwierzynie nr 2 na działce o nr 274 wraz z niezbędną infrastrukturą i boiskiem sportowym, drogami dojazdowymi, chodnikami, miejscami parkingowymi.
TYP OBIEKTU
- budynek rodzinnego domu dziecka
- budynek wolnostojący
- budynek jednokondygnacyjny
- metoda wykonawstwa – tradycyjna
- budynek niepodpiwniczony
- dach wielospadowy w konstrukcji drewnianej kryty dachówką
- ilość kondygnacji nadziemnych – 1
- kategoria obiektu budowalnego - I
-powierzchnię zabudowy obliczono zgodnie z zasadami zawartymi w Polskiej Normie
POWIERZCHNIA OBIEKTU
- powierzchnia zabudowy - 406,20 m2
- powierzchnia użytkowa - 314,30 m2
- powierzchnia całkowita - 406,20 m2
- kubatura - 2.190,00 m3
- długość budynku - 33,04 m
- szerokość budynku - 13,40 m
- wysokość budynku - 7,68 m
Budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony wykonany w technologii tradycyjnej – murowany. Dach stromy wielospadowy.
BOISKO SPORTOWE WIELOFUNKCYJNE
- powierzchnia zabudowy 968 m2
- przebudowa i rozbudowa boiska do gry w piłkę nożną o nawierzchni poliuretanowej,
- wykonanie stóp fundamentowych wykonanie ogrodzenia wraz z piłkochwytami
- roboty towarzyszące.
Uwaga: Przedmiot zamówienia nie obejmuje: budowy wiaty rekreacyjnej, budowy siłowni zewnętrznej, wykonania zjazdu z drogi publicznej, wyposażenia technologicznego.
Szczegółowy zakres robót zawierają:
• Kosztorysy ofertowe - załącznik nr 8 do SWZ,
• Przedmiary - załącznik nr 9 do SWZ
• Dokumentacja techniczna - załącznik nr 10 do SWZ.
Uwagi:
a/ Inne nie ujęte w opisie elementy lub problemy zaistniałe w trakcie realizacji wyjaśniane będą na budowie w ramach nadzoru inwestorskiego.
b/ Wszystkie roboty ogólnobudowlane i rozbiórkowe prowadzić z zgodnie z obowiązującymi przepisami i „Technicznymi warunkami wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych” pod nadzorem uprawnionych osób.
c/ Wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przepisami BHP i PPOŻ. i Ochrony Środowiska.
d/ Technologia wykonania robót może być zmieniona na inną pod warunkiem, że nie będzie o niższych parametrach technicznych i użytkowych po uzyskaniu pisemnej zgody Inwestora i autora projektu.
Uwagi ogólne:
Wszystkie elementy ujęte w opisach technicznych, a nie ujęte na rysunkach lub ujęte na rysunkach, a nie ujęte w opisach technicznych, winny być traktowane tak jakby były ujęte w obu. Podobnie wszystkie elementy ujęte w dokumentacji projektowej, a nie ujęte w kosztorysach lub ujęte w kosztorysach, a nie ujęte w dokumentacji winny być traktowane tak jakby były ujęte w obu.
W dokumentacji, przedmiarach robót – jeśli podane zostały nazwy i producenci materiałów i technologii – to podane zostały one jedynie jako przykładowe, w celu określenia parametrów technicznych i innych wymogów jakie spełnione muszą być, by mogły być użyte w czasie realizacji zadania inwestycyjnego.
Dopuszcza się stosowanie innych równoważnych materiałów, technologii o ile zachowane zostaną ich parametry w stosunku do przyjętych w dokumentacji.
Symbole, czy oznaczenia przyjęte na potrzeby kosztorysów należy także traktować jako typ - przykład. Bezwzględnie dopuszcza się inne materiały, innych producentów o podobnych - nie gorszych parametrach i standardach, o właściwościach takich samych lub zbliżonych do tych które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Produkt powinien mieć te same cechy funkcjonalne.
Zamawiający nie zabezpiecza terenu na zaplecze budowy. Teren zaplecza budowy Wykonawca wygrodzi i zagospodaruje we własnym zakresie i na własny koszt, Zamawiający nie wskazuje lokalizacji terenu zaplecza. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik do SWZ. Szczegółowy przedmiot i zakres zamówienia określony jest w SWZ, w tym w projekcie budowlanym i projektach wykonawczych, jak również specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
1. Roboty budowlane mają być realizowane zgodnie z kosztorysem ofertowym (załącznik nr 8 do SWZ), przedmiarami (załącznik nr 9 do SWZ), warunkami opisanymi w umowie (załącznik nr 7 do SWZ), dokumentacją techniczną w tym Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi (załącznik nr 10 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2431816,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2778622,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2443768,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane MHM PAECH sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5951410421
7.3.3) Ulica: B. Chrobrego 20B
7.3.4) Miejscowość: Międzychód
7.3.5) Kod pocztowy: 64-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Instalacje elektryczne - Instalatorstwo i pomiary elektryczne Paweł Jenek Dzięcielin 37 H 64-400 Międzychód,
2. Instalacje sanitarne - A.Z. AGORA ul. Sikorskiego 64-400 Międzychód
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE MHM PAECH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE MHM PAECH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2443768,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.