Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00117486/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-24
- 2025/BZP 00162585/01 - Wynik z dnia 2025-03-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek i przystanków autobusowych oraz pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Sierakowice w 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sierakowice
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674977
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Lęborska 30
1.4.2.) Miejscowość: Sierakowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 83-340
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sierakowice@sierakowice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakowice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00128121
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-03-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00117486
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.15. RODO (obowiązek informacyjny) Przed zmianą:
Po zmianie:
ROZDZIAŁ XXIII. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH (KLAUZULA INFORMACYJNA RODO):
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
Po zmianie:
1. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert (Cena oferty oraz Termin płatności faktury). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w obu kryteriach.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Tytułowe zamierzenie obejmuje wykonanie „Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek i przystanków autobusowych oraz pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Sierakowice w 2025 r.”:
1) oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek i przystanków autobusowych na terenie Gminy Sierakowice,
2) pielęgnacja zieleni komunalnej na terenie miejscowości Sierakowice.
Po zmianie:
1. Tytułowe zamierzenie obejmuje wykonanie „Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek i przystanków autobusowych oraz pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Sierakowice w 2025 r.”:
1) oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek i przystanków autobusowych na terenie Gminy Sierakowice,
2) pielęgnacja zieleni komunalnej na terenie miejscowości Sierakowice.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2025-11-30
Po zmianie:
2025-11-10
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie,
1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że posiada:
a) aktualny wpis do rejestru Bazy Danych Odpadowych (BDO),
b) aktualne zezwolenia właściwych organów administracyjnych na prowadzenie działalności w zakresie określonym w przedmiocie niniejszego zamówienia, o ile dotyczy.
Mając na uwadze przepisy art. 118 ustawy Pzp Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszym punkcie, nie może powoływać się na zasoby podmiotu trzeciego.
1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – suma gwarantowana polisy powinna wynosić minimum 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych),
1.4 zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje na podstawie jednej umowy usługę polegające na oczyszczaniu nawierzchni ulic, chodników, parkingów itp. o wartości min. 200.000,00 zł - w przypadku aktualnie wykonywanych świadczeń ciągłych, Wykonawca musi wykazać, że w zrealizowanej dotychczas części wykonał usługę o wartości min. 200.000,00 zł,
2) dysponuje co najmniej:
a) zamiatarką mechaniczną do sprzątania ulic – min. 1 szt.,
b) zamiatarką elewatorową do sprzątania ulic – min.1 szt.,
c) zamiatarką mechaniczną do sprzątania chodników – min. 1 szt.,
d) kosiarkę samojezdną – min. 1 szt.
Dodatkowo wymaga się, aby pojazdy wymienione w pkt. a, b i c muszą być wyposażone w system monitoringu pojazdów bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego GPS.
Po zmianie:
1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie,
1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że posiada:
a) aktualny wpis do rejestru Bazy Danych Odpadowych (BDO),
b) aktualne zezwolenia właściwych organów administracyjnych na prowadzenie działalności w zakresie określonym w przedmiocie niniejszego zamówienia, o ile dotyczy.
Mając na uwadze przepisy art. 118 ustawy Pzp Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszym punkcie, nie może powoływać się na zasoby podmiotu trzeciego.
1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – suma gwarantowana polisy powinna wynosić minimum 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych),
1.4 zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje na podstawie jednej umowy usługę polegające na oczyszczaniu nawierzchni ulic, chodników, parkingów itp. o wartości min. 200.000,00 zł - w przypadku aktualnie wykonywanych świadczeń ciągłych, Wykonawca musi wykazać, że w zrealizowanej dotychczas części wykonał usługę o wartości min. 200.000,00 zł,
2) dysponuje co najmniej:
a) zamiatarką mechaniczną do sprzątania ulic – min. 1 szt.,
b) zamiatarką elewatorową do sprzątania ulic – min.1 szt.,
c) zamiatarką mechaniczną do sprzątania chodników – min. 1 szt.,
d) kosiarkę samojezdną – min. 1 szt.
Dodatkowo wymaga się, aby pojazdy wymienione w pkt. a, b i c muszą być wyposażone w system monitoringu pojazdów bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego GPS.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
Po zmianie:
określono w pkt 5.1 rozdziału XVII "Wykaz podmiotowych środków dowodowych" SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Po zmianie:
określono w pkt 5.2 rozdziału XVII "Wykaz podmiotowych środków dowodowych" SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Po zmianie:
Określono w rozdziale XIII "Opis sposobu przygotowania ofert" SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
Określono w rozdz X. "Opisu sposobu przygotowania ofert" pkt. 3.4 SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-03-04 10:00
Po zmianie:
2025-03-10 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-03-04 10:15
Po zmianie:
2025-03-10 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-04-02
Po zmianie:
2025-04-09
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu na zapleczu budynków przy ul. Olszewskiego 1-5 oraz Zawidzkiego 4 w Oświęcimiu
- Zwiększenie powierzchni biologicznie czynnej i retencji w Parku im. Juliusza Słowackiego w zakresie projektu "Adaptacja do zmian klimatu na terenie miasta Bielska-Białej (...).
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- "Budowa drogi dla rowerów wzdłuż ul. Abramowickiej (strona prawa) wraz z przebudową/budową kolidującej infrastruktury"
- Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.