eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WielowieśPrzebudowa budynku GOK w Wielowsi w zakresie stabilizacji konstrukcyjnej części składowych zabytku oraz dostosowania go do przepisów przeciwpożarowych



Ogłoszenie z dnia 2025-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku GOK w Wielowsi w zakresie stabilizacji konstrukcyjnej części składowych zabytku oraz dostosowania go do przepisów przeciwpożarowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK KULTURY

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINNY OŚRODEK KULTURY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000791817

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 47

1.5.2.) Miejscowość: Wielowieś

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-187

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gok@gok.wielowies.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wielowies.pl/43/gok-wielowies.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-wielowies2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku GOK w Wielowsi w zakresie stabilizacji konstrukcyjnej części składowych zabytku oraz dostosowania go do przepisów przeciwpożarowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0290a7bf-454a-4f34-9cff-18231bcf823e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00128123

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00014773/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa budynku GOK w Wielowsi w zakresie stabilizacji konstrukcyjnej części składowych zabytku oraz dostosowania go do przepisów przeciwpożarowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00030826

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OŚ.272.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 675418,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót:
• wzmocnienie drewnianej konstrukcji dachu i stropu nad salą widowiskową poprzez wykonanie specjalnej konstrukcji stalowej stanowiącej dodatkowe podparcie,
• wymianę pokrycia papowego dachu wraz z obróbkami,
• przeprowadzenie robót zabezpieczających zapewniających właściwe parametry odporności ogniowej stropu i dachu,
• montaż klapy oddymiającej na dachu obiektu w strefie klatki schodowej,
• usprawnienie wentylacji pomieszczeń,
• wymianę niezbędnego zakresu elektrycznej,
• wykonanie instalacji niskonapięciowej w sali widowiskowej,
• wykonanie instalacji przeciwpożarowej i alarmowej,
• uzupełnienie niezbędnego zakresu tynków i robót malarskich po pracach instalacyjnych.
Drogi i wyjścia ewakuacyjne zostaną oznakowane w sposób spełniający wymagania obowiązujących w tym zakresie Polskich Norm oraz uzupełnione o system Breil'a dla osób słabo widzących i niewidzących. Zostanie zainstalowany alarm p.poż. dla osób niepełnosprawnych z system sygnalizacji świetlnej. W ramach instalacji przeciwpożarowej i alarmowej obiekt zostanie dodatkowo doposażony w dotykowy sprzęt interaktywny dla słabowidzących oraz pętlę indukcyjną zapewniającą możliwość odbioru dźwięku osobom słabosłyszącym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SWZ – Opis
Przedmiotu Zamówienia (OPZ) na który składa się: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiar robót.
Dokumentacja ta jest integralną częścią niniejszej SWZ i jest dostępna na stronie internetowej postępowania.
Zamawiający wymaga udzielenia na przedmiot zamówienia gwarancji na okres minimum 36 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45262690-4 - Remont starych budynków

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262520-2 - Roboty murowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 630996,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 978340,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 630996,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bema Sp. z o.o. Sp. komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751895075

7.3.3) Ulica: ul. Zielona 4

7.3.4) Miejscowość: Kośmidry

7.3.5) Kod pocztowy: 42-772

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 630996,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.