Og³oszenie z dnia 2023-03-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00185467/01 - Wynik z dnia 2023-04-20
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych z wyt³oczonymi numerami rejestracyjnymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Zgierski
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Starostwo Powiatowe w Zgierzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057661
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Sadowa 6a
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 2888153, 42 2888154, 42 2888156
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.zgierz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych z wyt³oczonymi numerami rejestracyjnymi
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-25affffd-bcbf-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00128175
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00041898/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Tablice rejestracyjne
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz, instrukcje dotycz±ce czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformy zakupowej znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami - o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje, przekazywane bêd± za po¶rednictwem formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. Za datê wp³ywu przyjmuje siê datê ich przes³ania w formie opisanej powy¿ej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 5.Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
6.Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1)sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2)komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3)zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4)w³±czona obs³uga JavaScript;
5)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf;
6)Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8;
7)Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
7.Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców musz± byæ zgodne
z obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247) w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych.
8.Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
9.W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z.
10.Oferta, wniosek, przedmiotowe i podmiotowe ¶rodki dowodowe, o¶wiadczenia, wyja¶nienia, dokumenty sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
11.Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
12.Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
13.Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
14.Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
15.Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
16.Zaleca siê, aby komunikacja z wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem formularza “Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, nie za po¶rednictwem adresu email.
17 Osob± sk³adaj±c± ofertê powinna byæ osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
18.Ofertê nale¿y przygotowaæ z nale¿yt± staranno¶ci± dla podmiotu ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstêpu czasu do zakoñczenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy z³o¿enie oferty na 24 godziny przed terminem sk³adania ofert/wniosków.
19.Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2.
Ze wzglêdów technicznych (ograniczona ilo¶æ znaków) pe³na informacja w zakresie wymagañ technicznych i organizacyjnych dot.
korespondencji elektronicznej znajduje siê w dokumentach zamówienia pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarz±d Powiatu Zgierskiego z siedzib± w Zgierzu przy ul. Sadowej 6a, 95-100 Zgierz; administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych w osobie Pana Micha³a Koralewskiego, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: poczta@mkoralewski.pl;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, znak rejestru ZP.272.2.2023 pn.: „Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych z wyt³oczonymi numerami rejestracyjnymi”
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Ustawy Pzp;
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych - w przypadku, gdy skorzystacie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych - skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
2. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu. Do obowi±zków tych nale¿± m.in. obowi±zki wynikaj±ce z RODO, w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Jednak¿e obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).
3. Ponadto Wykonawca bêdzie musia³ wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
4. W celu zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em Wykonawcy w postêpowaniu, zobowi±zuje siê Wykonawcê do z³o¿enia w tre¶ci formularza ofertowego o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 563642,28 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawê zgodnie ze SWZ, ka¿dorazowo na podstawie zamówieñ sukcesywnie sk³adanych przez Zamawiaj±cego nowych tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów, wykonanych zgodnie z wytycznymi okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagañ dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów zwi±zanych z rejestracj± pojazdów (Dz. U. z 2022 r., poz. 1847) oraz w rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 547)
2. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce zapotrzebowanie, z zastrze¿eniem ust. 3:
L.p. Przedmiot zamówienia Typ j.m. Ilo¶æ
1 Tablice samochodowe zwyczajne jednorzêdowe 11 szt. 24000
2 Tablice samochodowe zwyczajne dwurzêdowe 12 szt. 200
3 Tablice motocyklowe zwyczajne 13 szt. 2000
4 Tablice motorowerowe zwyczajne 14 szt. 500
5 Tablice samochodowe zwyczajne jednorzêdowe zmniejszone 15 szt. 200
6 Tablice samochodowe indywidualne jednorzêdowe 21 szt. 300
7 Tablice samochodowe indywidualne dwurzêdowe 22 szt. 12
8 Tablice motocyklowe indywidualne 23 szt. 20
9 Tablice samochodowe zabytkowe jednorzêdowe 31 szt. 100
10 Tablice samochodowe zabytkowe dwurzêdowe 32 szt. 10
11 Tablice motocyklowe zabytkowe 33 szt. 20
12 Tablice samochodowe zabytkowe zmniejszone 35 szt. 10
13 Tablice samochodowe tymczasowe jednorzêdowe 41 szt. 600
14 Tablice motocyklowe tymczasowe 43 szt. 10
15 Tablice motorowerowe tymczasowe 44 szt. 10
16 Tablice profesjonalne jednorzêdowe 71 szt. 8
3. Podane przez Zamawiaj±cego ilo¶ci zapotrzebowania na tablice rejestracyjne s± wielko¶ciami szacunkowymi i mog± ulec zmniejszeniu, przy czym Zamawiaj±cy gwarantuje, ¿e przedmiotowe zmiany ilo¶ciowe nie spowoduj± obni¿enia warto¶ci umowy o wiêcej ni¿ 25 %.
5. Wykaz tablic (wzory wg rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagañ dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów zwi±zanych z rejestracj± pojazdów (Dz. U. z 2022 r., poz. 1847) zawiera tablice: zwyczajne zmniejszone, tymczasowe, indywidualne, zabytkowe, zabytkowe zmniejszone, profesjonalne i wtórniki ka¿dego rodzaju.
6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest do:
1) nieodp³atnego odbioru na w³asny koszt, z siedziby Zamawiaj±cego - 95-100 Zgierz, ul. D³uga 49, wycofanych z u¿ytku tablic rejestracyjnych pojazdów w celu ich zniszczenia i zagospodarowania zgodnie z przepisami o odpadach. Spis tablic przeznaczonych do zniszczenia bêdzie ka¿dorazowo sporz±dzany przez Zamawiaj±cego;
2) nieodp³atnego zniszczenia tablic oraz pisemnego potwierdzenia faktu zniszczenia tablic rejestracyjnych wycofanych z u¿ytku zgodnie ze spisem, o którym mowa w pkt 1 i niezw³ocznego przekazania go Zamawiaj±cemu.
7. Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia ma obowi±zek zapewnienia w trakcie realizacji zamówienia udzia³u pojazdów elektrycznych we flocie u¿ytkowanych pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, w wymiarze okre¶lonym w art. 68 ust. 3 Ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1083 ze zm.) w brzmieniu nadanym ustaw± z dnia 2 grudnia 2021 r. o zmianie ustawy o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2021 r., poz. 2269) z uwzglêdnieniem wszelkich ewentualnych zmian tego przepisu. Zgodnie z tre¶ci± art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1083 ze zm.) Wykonawca do realizacji zamówienia zapewni, co najmniej 10% udzia³ pojazdów elektrycznych lub pojazdów napêdzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym u¿ywanych przy wykonywaniu niniejszego zadania, przy uwzglêdnieniu zapisów art. 36a w/w ustawy. W zwi±zku z powy¿szym Wykonawca przed rozpoczêciem realizacji zamówienia zobowi±zany bêdzie do przed³o¿enia Zamawiaj±cemu w dniu podpisania umowy wykazu pojazdów u¿ywanych przy wykonywaniu niniejszego zadania.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) CENA OFERTY (CO) - kryterium bêdzie oceniane na podstawie ³±cznej ceny oferty brutto za realizacjê ca³ego przedmiotu zamówienia z³o¿onej w Formularzu ofertowym, za³±cznik nr 1 do SWZ, na któr± sk³adaj± siê wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcê obliczon± zgodnie z zasadami okre¶lonymi w dziale XXV SWZ. Przyznawanie ilo¶ci punktów poszczególnym ofertom w kryterium – CENA OFERTY - odbywaæ siê bêdzie wg nastêpuj±cej zasady:
CBON
CO = ------------------------------- x 60 pkt
CBOB
gdzie:
CBON –cena brutto oferty najkorzystniejszej
CBOB – cena brutto oferty badanej
CO – liczna punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium – cena oferty
2) TERMIN DOSTAWY TABLIC (TDT)– kryterium bêdzie oceniane na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego w tre¶ci Formularza ofertowego – za³±cznik nr 1 do SWZ. Wykonawca jest zobowi±zany wskazaæ ilo¶æ dni, w których zobowi±¿e siê zrealizowaæ zamówienie na dostawê tablic od dnia wys³ania zamówienia przez Zamawiaj±cego. Przyznawanie ilo¶ci punktów poszczególnym ofertom
w tym kryterium odbywaæ siê bêdzie wg nastêpuj±cej zasady: Wykonawca obowi±zkowo musi wskazaæ tylko jeden termin dostawy tablic, z wy³±czeniem tablic indywidualnych, dodatkowych i wtórników , który bêdzie obowi±zywa³ w trakcie realizacji umowy, Zamawiaj±cy przyzna nastêpuj±ce punkty za poszczególne terminy dostaw w ci±gu:
a) 3 dni roboczych od dnia wys³ania zamówienia przez Zamawiaj±cego – 40 pkt,
b) 4 dni roboczych od dnia wys³ania zamówienia przez Zamawiaj±cego – 30 pkt,
c) 5 dni roboczych od dnia wys³ania zamówienia przez Zamawiaj±cego – 20 pkt,
d) 6 dni roboczych od dnia wys³ania zamówienia przez Zamawiaj±cego – 10 pkt,
e) 7 dni roboczych od dnia wys³ania zamówienia przez Zamawiaj±cego – 0 pkt
Wykonawca obowi±zkowo musi wskazaæ tylko jeden termin dostawy liczony od dnia wys³ania zamówienia przez Zamawiaj±cego wyra¿ony w dniach roboczych wymienionych powy¿ej. W przypadku:
a) zaoferowania terminu dostawy tablic rejestracyjnych w terminie powy¿ej 7 dni roboczych od dnia wys³ania zamówienia przez Zamawiaj±cego – oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia;
b) zaoferowania terminu dostawy tablic rejestracyjnych w terminie poni¿ej 3 dni roboczych od dnia wys³ania zamówienia przez Zamawiaj±cego - oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia;
4. Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ w sposób czytelny, nie budz±cy w±tpliwo¶ci w tre¶ci formularza ofertowego, o¶wiadczenie woli w zakresie wskazanych kryteriów. Zgodnie z art. 223 ust 1 […] Ustawy, niedopuszczalne jest prowadzenie miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± negocjacji dotycz±cych z³o¿onej oferty. W przypadku gdy Wykonawca nie wpisze, wykre¶li, lub w inny sposób utrudni prawid³owe odczytanie o¶wiadczenia woli w zakresie kryteriów okre¶lonych przez Zamawiaj±cego jego oferta zostanie uznana jako niezgodna z warunkami zamówienia.
5. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans maksymalnej liczby, przyznanych punktów
w oparciu o ustalone kryteria zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Przyznawanie ilo¶ci punktów poszczególnym ofertom odbywaæ siê bêdzie wg nastêpuj±cej zasady:
BO = CO + TDT
gdzie:
B - suma punktów badanej oferty przy zastosowanych kryteriach
CO - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium – CENA OFERTY
TDT- liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium - TERMIN DOSTAWY TABLIC
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy tablic
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia:
1) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawca, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia
o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji
3) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania okre¶lonych w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Ustawy;
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy dotycz±cych zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 Ustawy,
4) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
5) je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w ust. 1 pkt 2 sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio ¿e: nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument lub dokumenty o których mowa powy¿ej powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem;
6) je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2, zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument dotyczy, z³o¿one pod przysiêg± lub je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy;
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, dokumenty w zakresie ust. 1 pkt 1 - 4 sk³ada ka¿dy z Wykonawców, wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie;
Ze wzglêdów technicznych (ograniczona ilo¶æ znaków) pe³ny wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych okre¶lony zosta³ w dokumentach zamówienia znajduj±cych siê pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert:1) formularz ofertowy – zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) formularz wyliczenia ceny oferty brutto - zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 1A do SWZ;
3) o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 108 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835 ze zm.) zgodnie z za³±cznikami nr 2 i 3 do SWZ. O¶wiadczenia stanowi± dowód potwierdzaj±cy spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe, wskazane w SWZ. O¶wiadczenie sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej – w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia publicznego - Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o wystawione w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z pe³nomocnictwem w postaci papierowej, mo¿e dokonaæ mocodawca lub notariusz – je¿eli dotyczy;
5) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów - o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 Ustawy. Zobowi±zanie lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy zobowi±zanie (inny podmiotowy ¶rodek dowodowy) zosta³o wystawione w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej – je¿eli dotyczy;
6) o¶wiadczenie z zakresu art. 117 ust. 4 Ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – je¿eli dotyczy;
7) zgodnie z art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniami, o których mowa w pkt 3, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby – zgodnie z za³±cznikami nr 3 i 2 do SWZ - je¿eli dotyczy.
Ze wzglêdów technicznych (ograniczona ilo¶æ znaków) pe³ny wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ i dokumentów okre¶lony zosta³ w dokumentach zamówienia znajduj±cych siê pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty odrêbne o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani s± z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo lub inny dokument z którego jednoznacznie wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy, je¶li uprawnienie to nie wynika z ogólnodostêpnych dokumentów rejestrowych lub z przepisów prawa a tak¿e w przypadku sk³adania oferty przez podmioty wspólnie ubiegaj±ce siê o zamówienie: konsorcjum, spó³ka cywilna.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie (ka¿dy cz³onek konsorcjum, ka¿dy wspólnik spó³ki cywilnej). O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, ¿e:
1) O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835 ze zm.), musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – za³±cznik nr 3 do SWZ.
2) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów – za³±cznik nr 2 do SWZ - je¿eli dotyczy.
3) O¶wiadczenie z zakresu art. 117 ust. 4 Ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – za³±cznik do SWZ -je¿eli dotyczy;
4) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa w pkt 5 ust. 4) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia/wspólnicy spó³ek cywilnych, do³±czaj± odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy, o¶wiadczenie z zakresu art. 117 ust 4 ustawy Pzp - za³±cznik do SWZ - je¿eli dotyczy.
7. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Z Wykonawc±, którego oferta w wyniku badania bêdzie najkorzystniejsza, zostanie podpisana umowa. O¶wiadczenie o gotowo¶ci zawarcia umowy z Zamawiaj±cym na warunkach Projektu Umowy zawarte jest w tre¶ci Formularza ofertowego.2. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany do tre¶ci niniejszej umowy na podstawie art. 455 Ustawy Pzp, projektowane zmiany do umowy w sprawie zamówienia publicznego, szczegó³owy opis realizacji umowy, zawiera Projekt umowy - za³±cznik nr 4 do SWZ stanowi±cy integraln± czê¶ci SWZ.
Ze wzglêdów technicznych (ograniczona ilo¶æ znaków) pe³en katalog zmian umowy zawieraj±cy ich rodzaj, zakres oraz warunki ich wprowadzania umieszczony jest w dokumentach zamówienia-projekcie umowy na stronie
https;//platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-17 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-17 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-15
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Ustala siê nastêpuj±ce terminy realizacji przedmiotu zamówienia:1) termin rozpoczêcia: od dnia podpisania umowy;
2) termin zakoñczenia: 31.03.2025 r. lub do wyczerpania ¶rodków finansowych przeznaczonych na realizacjê niniejszego zamówienia publicznego.
2. Okre¶lenie terminu za pomoc± konkretnej daty jest obiektywnie uzasadnione: umowa d³ugoterminowa realizowana z podzia³em na lata od daty podpisania umowy w roku 2023 do koñca marca 2025 r., zaznaczenie terminu koñcowego dat± wynika z gospodarki finansowej jednostki samorz±du terytorialnego i wymaganiami formalno – prawnymi.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- "Przeprowadzenie szkoleñ dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci bran¿y informatycznej" - z podzia³em na II czê¶ci
- Dostawa sprzêtu do pracowni zawodowej w ramach realizacji projektu "Robotyk - zawód przysz³o¶ci"
- MUK.271.6.2024Sprz±tanie przystanków komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miasto Zgierz
- US£UGA PRZEPROWADZENIA ZABIEGÓW DEZYNSEKCJI, DERATYZACJI, DEZYNFEKCJI OBIEKTÓW ORAZ PRZEPROWADZENIU MONITORINGU AKTYWNO¦CI SZKODNIKÓW NA TERENIE KOMPLEKSÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 WOG
- US£UGÊ UBEZPIECZENIA MAJ¡TKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU ZGIERSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY
- Ubezpieczenia mienia i interesów Gminy Miasto Zgierz wraz z jednostkami bud¿etowymi i instytucjami kultury oraz Miejskiego Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. i Miejskiego (...)
wiêcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Inowroc³awiu
- Wykonanie, dostawa tablic rejestracyjnych do SP w Be³chatowie, odbiór na w³asny koszt wycofanych tablic, dokonanie ich zniszczenia i zagospodarowania zgodnie z przepisami o odpadach w 2025 r.
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji w roku 2024 i 2025.
- Wykonanie, dostawê oraz odbiór i utylizacjê tablic rejestracyjnych wycofanych z u¿ytku dla potrzeb Wydzia³u Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Aleksandrowie Kujawskim na rok 2025.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydzia³u Komunikacji Starostwa Powiatowego w £owiczu wraz z odbiorem i z³omowaniem wycofanych tablic rejestracyjnych
- Dostawa tablic rejestracyjnych
wiêcej: Tablice »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.