Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00061878/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-18
- 2022/BZP 00064664/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-22
- 2022/BZP 00074404/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja budynku stodoły na działce nr 217/70 Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POMORSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W LUBANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003003186
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Maderskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lubań
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-422
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@podr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/podr_luban1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Ośrodek Doradztwa Rolniczego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność określona w ustawie z dnia 22 października 2004r. o jednostkach doradztwa rolniczego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja budynku stodoły na działce nr 217/70 Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9355f96-90a3-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00128189
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00058153/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja budynku stodoły na działce 217/70 w Lubaniu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061878/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PODR/DG/26/II/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2497560,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji inwestycji obejmującej swoim zakresem zaprojektowanie, uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji administracyjnych i pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji budynku stodoły na działce nr 217/70 wraz z infrastrukturą towarzyszącą w obrębie działek 217/70, 217/31, 217/50 w m. Lubań, gm. Nowa Karczma, pow. Kościerski, na cele związane z działalnością Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu.
2. Zamawiający planuje przeprowadzić realizację przedsięwzięcia w trzech etapach będących przedmiotami, następujących po sobie, odrębnych zamówień.
3. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie wyłącznie Etapu I obejmującego:
a) Wykonanie dokumentacji projektowych wraz z uzyskaniem niezbędnych do realizacji uzgodnień i decyzji administracyjnych;
b) Wykonanie robót rozbiórkowych, w tym konstrukcji i poszycia (płyty azbestowe) dachu, posadzek, oraz innych elementów nie nadających się do dalszej eksploatacji, wraz z ich utylizacją;
c) Wykonanie nowej konstrukcji nośnej:
• na potrzeby oparcia stropu i dachu,
• klatki schodowej,
• stropów i dachu;
d) Uzupełnienie ubytków w ścianach zewnętrznych podlegających pracom konserwatorskim, celem zabezpieczenia przed dalszą degradacją.
4. Zgodnie z art. 103 ust. 2 ustawy PZP Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU), stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SWZ. Zamawiający informuje, że integralną częścią PFU jest jego aktualizacja z dnia 07.02.2022 r., stanowiąca załącznik nr 9 do niniejszej SWZ. Postanowienia Aktualizacji mają pierwszeństwo przed postanowieniami PFU. W kwestiach nieuregulowanych w Aktualizacji mają zastosowanie zapisy PFU, o ile nie stoją w sprzeczności z postanowieniami niniejszej SWZ oraz Wzoru Umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3300000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7873851,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3300000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TELMAX E. R. Gliszczyńscy Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 770684077
7.3.3) Ulica: Aleja Wojska Polskiego
7.3.4) Miejscowość: Człuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TELMAX" E.R.GLISZCZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"TELMAX" E.R.GLISZCZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3300000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa wraz z montażem stacji ładowania pojazdów elektrycznych, budowę infrastruktury kablowej oraz kanałowej w Oddziałach Wojewódzkich NFZ
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Chełmiec
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.