Ogłoszenie z dnia 2021-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00077416/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00128202 z dnia 2021-07-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Zagospodarowanie Parku wokół Dworku Jana Matejki w Krakowie” dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 20 10 240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zzm.krakow.pl/index.php/przetargi.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Zagospodarowanie Parku wokół Dworku Jana Matejki w Krakowie” dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f99adcea-c904-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128202
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000979/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.36 Zagospodarowanie parku wokół Dworku Jana Matejki - roboty budowlane
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077416/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.43.21.UK.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1267119,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: „Zagospodarowanie Parku wokół Dworku Jana Matejki w Krakowie”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.43.21.UK.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest realizacja zadania związanego z realizacją projektu pn.: „Zagospodarowanie Parku wokół Dworku Jana Matejki w Krakowie”, na terenie działek nr 502, 503, 504, 233/4, 233/5, 386 obr. NH-44, j. ewid. Nowa Huta. Teren objęty wpisem do rejestru zabytków pod numerami A-330 i A-638 decyzjami z dnia 30.06.1961r. i 21.03.1983r.
1.3 Zamówienie w zakresie podstawowym obejmuje między innymi:
1.3.1 remont istniejącej kładki nad rzeką Dłubnią,
1.3.2 prace związane z zagospodarowaniem terenu wokół Dworku Jana Matejki, a w tym między innymi prace przygotowawcze, wykonanie nawierzchni wraz z obrzeżami, wykonanie elementów małej architektury, wykonanie ogrodzeń, wykonanie poidełka, instalacje wodno-kanalizacyjne, wykonanie oświetlenia oraz monitoringu, wykonanie prac związanych z zabezpieczeniem ruin oraz pełnieniem nadzoru archeologicznego. Przy czym Zamawiający zaznacza, iż w wycenie oferty należy uwzględnić specyfikę terenu, jego ukształtowanie oraz należy założyć, iż część robót należy wykonać w sposób ręczny zgodnie z przygotowaną dokumentacją projektową.
1.4 W ramach zamówienia należy wykonać zakres podstawowy oraz ewentualnie zakres objęty prawem opcji przysługującej Zamawiającemu.
1.5 W zakresie zamówienia objętego prawem opcji roboty budowlane obejmują wykonanie zieleni, a tym między innymi wycinki i przesadzenia, przygotowanie terenu pod nasadzenia, nasadzenia zieleni, korowanie powierzchni rabat oraz wykonanie trawnika zgodnie z opracowanym projektem zieleni. W ramach zamówienia objętego prawem opcji należy skalkulować także pielęgnację gwarancyjną przez okres 12 miesięcy dla zieleni niskiej oraz pielęgnację gwarancyjną przez okres 36 miesięcy wykonanej zieleni wysokiej, w szczególności stanowiącej nasadzenia zastępcze.
1.6 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego między innymi w art. 441 ustawy Pzp, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. Część przedmiotu zamówienia opisana w SWZ i umowie w zakresie opcji dotyczy możliwości zlecenia wykonania zieleni. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie części zamówienia objętej prawem opcji. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Prawo opcji dotyczy polecenia w ramach realizowanego przedmiotu zamówienia wykonania przez Wykonawcę kolejnych robót budowlanych w zakresie nasadzeń zieleni wraz z jej pielęgnacją w okresie gwarancji. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji możliwości finansowych pozwalających na ich wykonanie. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie (zlecenie) w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na wskazany do korespondencji adres siedziby lub poczty elektronicznej w terminie do dnia 30.04.2022r., a w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę i w terminach wynikających z treści złożonej oferty i zawartej umowy. Zamawiający w przypadku zlecenia prawa opcji po zakładanym dniu 30.04.2022r. dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy o stosowną liczbę dni.
1.7 W ramach zamówienia należy zrealizować w szczególności prace obejmujące:
1.7.1 remont istniejącej kładki nad rzeką Dłubnią,
1.7.2 prace przygotowawcze polegające m.in. na oczyszczeniu terenu, rozbiórce ogrodzenia wraz z fundamentem,
1.7.3 budowie nowych nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej wraz z obrzeżem kamiennym, wykonanie nawierzchni z płyt porfirowych oraz nawierzchni mineralnych wraz z wykonaniem obrzeży stalowych,
1.7.4 montaż elementów małej architektury, tj.: ławek, koszy na odpadki, stołów piknikowych, stojaków rowerowych, pulpitów informacyjnych wraz z wydrukami, sztalug metalowych wraz z wydrukami, siedzisk kamiennych,
1.7.5 wykonanie prac związanych z branżą wodociągową, tj. wykonanie przyłącza wodociągowego, wykonanie studni chłonnej do poidełka oraz montaż poidełka,
1.7.6 wykonanie ogrodzenia metalowego na cokole i słupkach murowanych z okładziną kamienną oraz wykonanie ogrodzenia placu zabaw,
1.7.7 wykonanie prac związanych z branżą elektryczną i teletechniczną m.in. usunięcie słupa, wykonanie przyłączy energetycznych i teletechnicznych, instalacja kamer i oświetlenia elewacji na słupach, instalacja lamp parkowych na słupach,
1.7.8 wykonanie prac związanych z nadzorem archeologicznym oraz zabezpieczeniem ruin.
1.7.9 wykonanie prac ogrodniczych wraz z nasadzeniami,
1.7.10 uporządkowanie terenu po zakończonych pracach.
1.8 Prace należy zrealizować zgodnie z załączoną dokumentacją projektową oraz pozwoleniem nr 1033/2018 Miejskiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym de rejestru z dnia 18.09.2018 znak sprawy: KZ-03.4125.11.86.2018.NP, pozwoleniem nr 1038/2018r. z dnia 20.09.2018r. na prowadzenie prac związanych z inwestycją pn. „Rewitalizacja i modernizacja parków Krakowa- utworzenia parku wokół Dworku Jana Matejki os. Krzesławice znak sprawy KZ-03.4125.1.119.2018.NP+MS wraz z decyzją zmieniającą nr 34/2021 z dnia 12.02.2021r., zezwoleniem nr 1034/2018 Miejskiego Konserwatora Zabytków z dnia 18.09.2018r. na usuwanie krzewów z terenu nieruchomości wpisanych do rejestru zabytków znak sprawy KZ-03.6131.83.2018.NP decyzją PnB nr 1464/6740.2/2018 z dnia 27.12.2018r. znak sprawy AU-01-3.6740.2.1367.2018.PST), Kierunkami rozwoju i zarządzania terenami zieleni w Krakowie na lata 2019-2030 (załącznik do Zarządzenia nr 2282 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 29 września 2019r.), oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwaną dalej w skrócie STWiORB).
1.9 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacja projektowa, STWiORB, przedmiary, tabele elementów wytworzonych, wzory kart akceptacji materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip).
1.10 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary stanowią jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
1.11 Szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w pkt 5) 1.7 SWZ i Załączniku nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz
z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, oraz zamieścić na udostępnionej przez Zamawiającego platformie pod adresem: https://www.soldea.pl/epz/epz/.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112330-7 - Rekultywacja terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2645000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3729252,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2645000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLORA Sp. zo.o. Sp. k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6751538453
7.3.3) Ulica: Siwka 40
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-588
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FLORA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FLORA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2645000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
2021-07-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-725/24
- Dostawa pieca do pirolizy dla WEiP DE-dzp.272-729/24
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.
- Dostawa i wymiana przełączników SAN w Szpitalu Uniwersyteckim w Krakowie wraz z niezbędnymi licencjami oraz wsparciem producenta (DFP.271.207.2024.KK)
- Świadczenie usług rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych oraz polis ubezpieczeniowych dla podróżnych na potrzeby Narodowego Centrum Nauki w Krakowie
- Zakup i dostawa środków ochrony roślin dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych branży budowlanej i elektrycznej związanych z modernizacją powierzchni lokali użytkowych w budynku przy ul. Za Bramką 1 na potrzeby WPiO Urzędu Miasta Poznania.
- "Dostawa murawy boiska głównego Stadionu Śląskiego w Chorzowie wraz z wymianą"
- "Budowa 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej w miejscowości Tuczna"
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Krasne
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Warszówek
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji wraz z renowacją i konserwacją istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wierzbowej w Zawierciu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.