Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00057712/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-25
- 2023/BZP 00118930/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, farb dla sekcji Infrastruktury w podziale na 4 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 261 45 49 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 15wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/15wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, farb dla sekcji Infrastruktury w podziale na 4 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a814fd37-9ca8-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128220
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00057712
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12-ZP-01-23-16
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 410810,48 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 348552,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych , farb, dla sekcji Infrastruktury w podziale na 4 części.b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ. (Opis przedmiotu zamówienia), oraz w załącznikach od nr 3 do 3c do SWZ – formularze cenowe ( oddzielnie dla każdej części).
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach.
Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają także projektowane postanowienia przyszłej umowy (załącznik nr 4 SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111000-1 - Materiały budowlane
4.5.5.) Wartość części: 259793,03 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych , farb, dla sekcji Infrastruktury w podziale na 4 części.b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ. (Opis przedmiotu zamówienia), oraz w załącznikach od nr 3 do 3c do SWZ – formularze cenowe ( oddzielnie dla każdej części).
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach.
Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają także projektowane postanowienia przyszłej umowy (załącznik nr 4 SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44115500-4 - Układy natryskowe
4.5.5.) Wartość części: 89350,49 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych , farb, dla sekcji Infrastruktury w podziale na 4 części.b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ. (Opis przedmiotu zamówienia), oraz w załącznikach od nr 3 do 3c do SWZ – formularze cenowe ( oddzielnie dla każdej części).
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach.
Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają także projektowane postanowienia przyszłej umowy (załącznik nr 4 SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 31532920-9 - Żarówki i świetlówki
4.5.5.) Wartość części: 62306,53 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych , farb, dla sekcji Infrastruktury w podziale na 4 części.b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ. (Opis przedmiotu zamówienia), oraz w załącznikach od nr 3 do 3c do SWZ – formularze cenowe ( oddzielnie dla każdej części).
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższych załącznikach.
Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają także projektowane postanowienia przyszłej umowy (załącznik nr 4 SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44810000-1 - Farby
4.5.5.) Wartość części: 27034,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80571,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106764,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80571,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: ul. Bardowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko -Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80571,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90513,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131386,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90513,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PH SEA Paweł Bronikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740000957
7.3.3) Ulica: Norbertańska 3
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-402
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
jakie przetargi wygrała firma
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90513,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34078,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24078,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34078,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU ELDOR Łukasz Baranowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181966016
7.3.3) Ulica: Poznańska 125
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34074,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26346,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39991,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26346,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: ul .Bardowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26346,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Opróżnianie bezodpływowych zbiorników wód odciekowych na zamkniętym składowisku odpadów w Sierakowie gm. Police ze zrzutem tych wód w punkcie zlewnym oczyszczalni ścieków ZWiK Sp. z o.o.
- Usługa przeglądu, konserwacji i dozoru tech. i przeglądu serwisowego z wymianą filtrów i oleju w urządz. załad. i przewozowych na poj. mech. oraz obsługa podnośników 4-ro kolumnowych firmy Stertil
- Dostawa materiałów biurowych dla USK-2 w Szczecinie
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia (UOF4)
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 35 w Szczecinie w podziale na części
- Świadczenie usług przewozu osób dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych (w branży budowlanej) na rzecz Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- "Dostawa materiałów elektrycznych, sanitarnych i budowlanych do NoOSG"
- Bieżące utrzymanie fontann zlokalizowanych w Oświęcimiu: na Placu Pokoju, w Parku Zasole, w Parku Pokoju oraz na płycie Rynku Głównego wraz z utrzymaniem stawu wodnego w Parku Pokoju w roku 2025 r.
- Dostawa materiałów budowlanych dla nowo tworzonej Gminy Szczawa, z przeznaczeniem na wykonanie remontu siedziby urzędu gminy.
- Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych, eksploatacyjnych, elektrycznych i hydraulicznych do COS w Warszawie w podziale na części.
- Zakup i dostawa materiałów budowlanych w ramach inwestycji pn.: Przebudowa i rozbudowa budynku OSP Jełowa - III postępowanie
więcej: Żarówki i świetlówki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.