eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceTrzykrotne koszenie traw, chwastów i samosiewek przy drogach powiatowych powiatu gliwickiego.



Ogłoszenie z dnia 2022-04-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Trzykrotne koszenie traw, chwastów i samosiewek przy drogach powiatowych powiatu gliwickiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W GLIWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276289653

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Starego 17

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 234 31 62

1.5.8.) Numer faksu: 32 234 06 96

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpgliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpgliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdpgliwice.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administrowanie drogami publicznymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Trzykrotne koszenie traw, chwastów i samosiewek przy drogach powiatowych powiatu gliwickiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-306e5fce-842c-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00128221

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002502/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Trzykrotne koszenie traw, chwastów i samosiewek przy drogach powiatowych powiatu gliwickiego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00045264/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP/DI/3421/2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 550403,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zmówienia jest wykonanie zgodnie ze specyfikacją techniczną prac polegających na trzykrotnym koszeniu traw, chwastów i samosiewek przy drogach powiatowych. Zakres usługi obejmuje pas drogowy dróg powiatowych o powierzchni łącznej (tj. trzykrotnego koszenia) 4.586.697 m2 z uwzględnieniem wywózki skoszonej trawy z terenu m. Knurów oraz drogi Nr 2985S w m. Pyskowice wraz z utylizacją.

3.2. Koszenie traw i chwastów w pasie drogowym powinno być wykonane trzykrotnie w okresie obowiązywania umowy. W pierwszej kolejności powinny być koszone trawy i chwasty na koronie drogi, a w szczególności występujące na: pasach dzielących, wysepkach i trawnikach, poboczach, pod barierami oraz w miejscach mających zasadniczy wpływ na wizualny wygląd drogi. W drugiej kolejności powinny być koszone skarpy i przeciwskarpy rowów. Wysokość trawy po skoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm. Wycięcie traw i chwastów w miejscach niedostępnych i częściowo obsadzonych wykonuje się kosiarkami żyłkowymi równolegle z głównym koszeniem. Dopuszcza się koszenie w tych miejscach traw, chwastów i jednorocznych samosiewów kosą. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia sprzętu spowodowane występowaniem lub zaleganiem w poboczu wszelkich obiektów lub przedmiotów. Skoszona trawa i chwasty pozostaną na poboczach dróg i skarpach rowów z wyjątkiem miasta Knurowa oraz drogi Nr 2985S w m. Pyskowice skąd skoszoną trawę
i chwasty należy wywieść i zutylizować.

3.3. Realizacja prac będzie się odbywać w terminach wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca musi posiadać potencjał osobowy i sprzętowy umożliwiający realizację zamówienia w terminie maksymalnie 28 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu, w odniesieniu do każdego z trzech zaplanowanych koszeń.

3.4. Szczegółowy sposób realizacji prac zawiera załącznik nr 2 do wzoru Umowy (szczegółowa specyfikacja techniczna – SST), zgodnie z którym w ramach zamówienia przewiduje się wykonanie koszenia traw, chwastów i samosiewek w pasie drogowym oraz wycięcie trawy w miejscach niedostępnych. Zamawiający oczekuje, że rezultat zostanie osiągnięty przy wykorzystaniu następującego sprzętu:
- ciągnik lub urządzenie z kosiarkami bijakowymi konstrukcyjnie dostosowanymi do wykaszania skarp, rowów, poboczy, z kosiarką na wysięgniku
- kosiarki ręczne (spalinowe z tarczą tnącą i żyłkową) – do koszenia w miejscach niedostępnych, takich jak: pod barierami, przy ogrodzeniach, znakach, pachołkach oraz innych urządzeniach drogowych i przeszkodach terenowych.
Sprzęt mechaniczny do koszenia należy oznakować w sposób zapewniający bezpieczeństwo ruchu drogowego (znakami A-14 i C-9 oraz wyposażyć w lampę błyskową zespoloną barwy pomarańczowej), zgodnie z obowiązującymi przepisami.

3.5. Wykaz dróg wraz z powierzchniami koszenia objętymi zamówieniem określa ZAŁĄCZNIK NR 3 Wykaz dróg powiatowych z podziałem na miasta i gminy – 2022.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 495363,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 792584,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 495363,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JANROL Jarosław Janus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6581938419

7.3.4) Miejscowość: Nadworów 13, Radoszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 26-230

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 495363,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.