Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00111015/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
II. DOSTAWA SPRZĘTU I ARTYKUŁÓW EDUKACYJNYCH WRAZ Z JEGO MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM DLA POTRZEB
ZAMAWIAJĄCEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno - Przedszkolny nr 2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384045769
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nanicka 22
1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 586721715
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs3@zs3.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: osemka.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
II. DOSTAWA SPRZĘTU I ARTYKUŁÓW EDUKACYJNYCH WRAZ Z JEGO MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM DLA POTRZEBZAMAWIAJĄCEGO
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31b9f2bc-b417-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00128248
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049970/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 DOSTAWA SPRZĘTU I ARTYKUŁÓW EDUKACYJNYCH WRAZ Z JEGO MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM DLA POTRZEB ZAMAWIAJĄCEGO W RAMACH PROGRAMU "LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111015/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP2.271.02.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 282300 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i artykułów edukacyjnych wraz z jego montażem i uruchomieniem dla potrzeb Zamawiającego.2. Przedmiotowe zamówienie jest elementem projektu realizowanego przez Zamawiającego pn.,,Laboratoria Przyszłości",
współfinansowanego ze Środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 i przeznaczonego na wsparcie jednostek
samorządu terytorialnego w realizacji inwestycyjnych zadań polegających na rozwijaniu szkolnej infrastruktury we
współpracy Ministerstwa Edukacji i Nauki z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19730000-2 - Włókna sztuczne
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
31712110-4 - Elektroniczne układy scalone i mikromoduły
32332100-0 - Dyktafony
32341000-5 - Mikrofony
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
37520000-9 - Zabawki
38510000-3 - Mikroskopy
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 120000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i artykułów edukacyjnych wraz z jego montażem i uruchomieniem dlapotrzeb Zamawiającego.
2. Przedmiotowe zamówienie jest elementem projektu realizowanego przez Zamawiającego pn.,,Laboratoria Przyszłości",
współfinansowanego ze Środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 i przeznaczonego na wsparcie jednostek
samorządu terytorialnego w realizacji inwestycyjnych zadań polegających na rozwijaniu szkolnej infrastruktury we
współpracy Ministerstwa Edukacji i Nauki z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
39160000-1 - Meble szkolne
48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego
4.5.5.) Wartość części: 116000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i artykułów edukacyjnych wraz z jego montażem i uruchomieniem dlapotrzeb Zamawiającego.
2. Przedmiotowe zamówienie jest elementem projektu realizowanego przez Zamawiającego pn.,,Laboratoria Przyszłości",
współfinansowanego ze Środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 i przeznaczonego na wsparcie jednostek
samorządu terytorialnego w realizacji inwestycyjnych zadań polegających na rozwijaniu szkolnej infrastruktury we
współpracy Ministerstwa Edukacji i Nauki z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22470000-5 - Instrukcje
30232140-7 - Plotery
33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
37520000-9 - Zabawki
39560000-5 - Różne wyroby włókiennicze
42715000-1 - Maszyny do szycia
42718000-2 - Włókiennicze maszyny wykańczalnicze
42994230-1 - Laminatory
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.5.5.) Wartość części: 46300 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta nr 1 - na podstawie art. 255 ust. 3; oferta przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w związku z tym skutkuje odrzuceniem.
Oferta nr 2 - brak parafowanego wzoru umowy; na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 63 skutkuje odrzuceniem
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta nr 1 - na podstawie art. 255 ust. 3; oferta przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w związku z tym skutkuje odrzuceniem.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37110,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49077,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37110,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TESORA MARZENA PACZYŃSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471958484
7.3.3) Ulica: UL. KASZTANOWA
7.3.4) Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37110,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-30INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Kompleksowa modernizacja energetyczna obiektu sportowego z krytą pływalnią przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 przy ul. Nanickiej 22 w Wejherowie
- Sukcesywna dostawa materiałów brukarskich i płyt betonowych ażurowych drogowych w podziale na części: Część I: Sukc. dostawa mater. brukarskich. Część II: Sukc. dostawa płyt beton. ażurowych drogow.
- Utwardzenie płytami IOMB dróg na terenie Gminy Wejherowo w podziale na 11 części.
- Konserwacja urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacji
- "Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 670 m w L. Sobieńczyce na terenie Nadleśnictwa Wejherowo (Etap II)"
- DOSTAWA ODZIEŻY SPORTOWEJ, URZĄDZEŃ SPORTOWYCH ORAZ ODZIEŻY DO PRZETRWANIA W EKSTREMALNYM ŚRODOWISKU (SERE)
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- "Wsparcie systemu technicznego jednostek OSP na terenie Gminy Dębowiec poprzez zakup specjalistycznego sprzętu i pojazdów ratowniczych w celu zapobiegania i zwalczania zagrożeń."
- Dostawa odzieży specjalnej dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
- Dostawa laptopów, tabletów oraz urządzeń wielofunkcyjnych z podziałem na części w ramach proj. MORZE WIEDZY! - poprawa jakości usług edukacji ogólnej w 4 szkołach ponadpodstawowych Powiatu Puckiego
- Dostawa 5 szt. urządzeń prezentacyjnych typu Display Poster
więcej: Włókna sztuczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.