Ogłoszenie z dnia 2021-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00099818/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
- 2021/BZP 00253595/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-02
- 2021/BZP 00255523/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-03
- 2021/BZP 00256167/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-04
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00128298 z dnia 2021-07-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska sportowego na terenie Szkoły Podstawowej im. Króla Władysława Jagiełły w Luszowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257943
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Henryka 20
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.chrzanow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa boiska sportowego na terenie Szkoły Podstawowej im. Króla Władysława Jagiełły w Luszowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3397a8be-d96a-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128298
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003481/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa boiska sportowego w Luszowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099818/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.7.2021.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. „Budowa boiska sportowego na terenie Szkoły Podstawowej im. Króla Władysława Jagiełły w Luszowicach”
2. Zakres robót do wykonania obejmuje:
- wytyczenie całego układu, zgodnie z projektem,
- rozbiórka istniejącej nawierzchni utwardzonej wraz z podbudową w miejscu projektowanego boiska, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej rozbieralnej na dojściu do boiska,
- budowa boiska wielofunkcyjnego z naniesionymi liniami do gry w koszykówkę (kolor linii biały), siatkówkę (kolor linii żółty) oraz piłkę ręczną
( kolor linii zielony) o nawierzchni poliuretanowej w kolorze czerwono-ceglastym, nawierzchnia w rozwiązaniu systemowym, przepuszczającym wodę,
- wyposażenie boiska: słupki do siatkówki, stojaki do koszykówki, bramki do piłki ręcznej,
- budowa ogrodzenia boiska,
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej,
- wykonanie i umieszczenie tablicy informacyjnej oraz tablicy regulaminowej w miejscu i o treści ustalonej z Zamawiającym.
3. Miejsce wykonania zamówienia:
Dz. Nr 583/3; obręb: Nr 0002, Luszowice; jednostka ewidencyjna: 120303_5, Chrzanów obszar wiejski.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa obejmująca: projekt wykonawczy – załącznik nr 7 do SWZ, przedmiar robót (jako dokument pomocniczy) – załącznik nr 6 do SWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 5 do SWZ. Materiały (wyroby), które zostaną wbudowane, powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
5. Poza wyżej wymienionym zakresem zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
1) zapewnienia obsługi geodezyjnej w zakresie koniecznym do wykonania inwestycji, jak: bieżącą obsługę w trakcie realizacji inwestycji oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem wyników na zasoby geodezyjne,
2) zapewnienia kierownika budowy o posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
3) zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP, przepisami o ruchu drogowym,
4) wykonania i utrzymania zabezpieczenia robót i placu budowy przed dostępem osób trzecich podczas wykonywania robót,
5) wykonania prób i badań zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania
i odbioru robót,
6) sporządzenia dokumentacji powykonawczej.
6. W każdym przypadku gdy zamawiający podaje materiał lub urządzenie z podaniem znaku towarowego, patentu lub producenta należy uznać, iż jest to materiał lub urządzenie wzorcowe. Wykonawca ma prawo zaproponowania w ofercie równoważnych materiałów lub urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia z wymaganiami zamawiającego określonymi w SWZ, będą posiadały odpowiednie parametry, będą spełniać obowiązujące normy oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45223820-0 - Gotowe elementy i części składowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245453,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449565,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245453,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dorota Lis F.H.U. DORHOOF
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120991220
7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego 17
7.3.4) Miejscowość: Libiąż
7.3.5) Kod pocztowy: 32-590
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo Usługowa "DORHOOF" Lis Dorota
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo Usługowa "DORHOOF" Lis Dorota
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245453,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa poddasza dolnego w MPR-S nr 1 w Chrzanowie, ul. Sokoła 19 - II
- Dostawa środków higienicznych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Dostawa materiałów do sterylizacji dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Starostwa powiatowego w Chrzanowie
- Wykonanie dokumentacji projektowej, koncepcji
- Budowa boiska do koszykówki przy ul. Kasztanowej
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali garażowo-magazynowej nr 2 na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.