Ogłoszenie z dnia 2021-07-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00197396/01 - Wynik z dnia 2021-09-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00128332 z dnia 2021-07-27 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych on-line dla pracowników UMWD zaangażowanych w realizację RPO WD 2014-2020
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląśkiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934644
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-411
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@dolnyslask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych on-line dla pracowników UMWD zaangażowanych w realizację RPO WD 2014-2020
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-049f92c8-eaec-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128332
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000072/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.38 Szkolenia specjalistyczne dla pracowników UMWD
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Pomoc Techniczna - szkolenia w UMWD
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania ze strony internetowej prowadzonego postępowania (platformy zakupowej) opisane zostały w załączniku nr 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula dotycząca obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) znajduje się w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DOK-IZ-II.272.11.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 60597,20 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych on-line dla pracowników UMWD zaangażowanych w realizację RPO WD 2014 "Koszty pośrednie". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w Istotnych Postanowieniach Umowy (wraz z załącznikiem Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia), stanowiących załącznik nr 7.1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 13360,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty w zadaniu 1 Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1. Cena (C) 20% (20% = 20,00 pkt)
2. Doświadczenie wykładowcy (D) 80% (80% =80,00 pkt) w tym podkryteria:
2a. Liczba przeprowadzonych szkoleń w zakresie rozliczania projektów finansowanych ze środków unijnych 40% (40% = 40,00 pkt)
2b. Doświadczenie w zakresie czynnego uczestnictwa w rozliczaniu lub kontroli projektów finansowanych ze środków unijnych 40% (40% = 40,00 pkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykładowcy 80% (80% =80,00 pkt) w tym podkryteria: 2a.Liczba przeprowadzonych szkoleń w zakresie rozliczania projektów finansowanych ze środków unijnych 40% (40% = 40,00 pkt) 2b. Doświadczenie w zakresie czynnego uczestnictwa w rozliczaniu lub kontroli projektów finansowanych ze środków unijnych 40% (40% = 40,00 pkt)
4.3.6.) Waga: 80
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych on-line dla pracowników UMWD zaangażowanych w realizację RPO WD 2014 "Odzyskiwanie środków w trybie art. 207 ustawy o finansach publicznych, odpowiedzialność solidarna, przedawnienie możliwości dochodzenia należności od Beneficjentów i osób trzecich. ". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w Istotnych Postanowieniach Umowy (wraz z załącznikiem Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia), stanowiących załącznik nr 7.2 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 6980,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty w zadaniu 2 Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1. Cena (C) 20% (20% = 20,00 pkt)
2. Doświadczenie wykładowcy (D) 80% (80% =80,00 pkt) w tym podkryteria:
2a. Liczba przeprowadzonych szkoleń w zakresie rozliczania projektów finansowanych ze środków unijnych 40% (40% = 40,00 pkt)
2b. Doświadczenie polegające na udziale w postępowaniach administracyjnych 40% (40% = 40,00 pkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykładowcy 80% (80% =80,00 pkt) w tym podkryteria: 2a. Liczba przeprowadzonych szkoleń w zakresie rozliczania projektów finansowanych ze środków unijnych 40% (40% = 40,00 pkt) 2b. Doświadczenie polegające na udziale w postępowaniach administracyjnych 40% (40% = 40,00 pkt)
4.3.6.) Waga: 80
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych on-line dla pracowników UMWD zaangażowanych w realizację RPO WD 2014 "Trwałość projektu". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w Istotnych Postanowieniach Umowy (wraz z załącznikiem Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia), stanowiących załącznik nr 7.3 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 13760,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty w zadaniu 1 Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1. Cena (C) 20% (20% = 20,00 pkt)
2. Doświadczenie wykładowcy (D) 80% (80% =80,00 pkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykładowcy
4.3.6.) Waga: 80
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych on-line dla pracowników UMWD zaangażowanych w realizację RPO WD 2014 "Prawo budowlane, proces budowlany w praktyce". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w Istotnych Postanowieniach Umowy (wraz z załącznikiem Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia), stanowiących załącznik nr 7.4 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 16221,43 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty w zadaniu 1 Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1. Cena (C) 20% (20% = 20,00 pkt)
2. Doświadczenie wykładowcy (D) 80% (80% =80,00 pkt) w tym podkryteria:
2a. Liczba przeprowadzonych szkoleń w zakresie prawa budowlanego 40% (40% = 40,00 pkt)
2b. Doświadczenie w obsłudze prawnej inwestycyjnego procesu budowlanego 40% (40% = 40,00 pkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykładowcy 80% (80% =80,00 pkt) w tym podkryteria: 2a. Liczba przeprowadzonych szkoleń w zakresie prawa budowlanego 40% (40% = 40,00 pkt) 2b. Doświadczenie w obsłudze prawnej inwestycyjnego procesu budowlanego 40% (40% = 40,00 pkt)
4.3.6.) Waga: 80
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych on-line dla pracowników UMWD zaangażowanych w realizację RPO WD 2014 "Prawo budowlane. Istotne zmiany ustawy Prawo budowlane". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w Istotnych Postanowieniach Umowy (wraz z załącznikiem Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia), stanowiących załącznik nr 7.5 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 4534,14 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty w zadaniu 1 Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1. Cena (C) 20% (20% = 20,00 pkt)
2. Doświadczenie wykładowcy (D) 80% (80% =80,00 pkt) w tym podkryteria:
2a. Liczba przeprowadzonych szkoleń w zakresie stosowania Prawa zamówień publicznych 40% (40% = 40,00 pkt)
2b. Doświadczenie w zakresie czynnego uczestnictwa w tworzeniu lub stosowaniu Prawa zamówień publicznych 40% (40% = 40,00 pkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykładowcy 80% (80% =80,00 pkt) w tym podkryteria: 2a. Liczba przeprowadzonych szkoleń w zakresie stosowania Prawa zamówień publicznych 40% (40% = 40,00 pkt) 2b. Doświadczenie w zakresie czynnego uczestnictwa w tworzeniu lub stosowaniu Prawa zamówień publicznych 40% (40% = 40,00 pkt)
4.3.6.) Waga: 80
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych on-line dla pracowników UMWD zaangażowanych w realizację RPO WD 2014 "Zamówienia publiczne w projektach unijnych po zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w Istotnych Postanowieniach Umowy (wraz z załącznikiem Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia), stanowiących załącznik nr 7.6 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 5741,63 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty w zadaniu 1 Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
1. Cena (C) 20% (20% = 20,00 pkt)
2. Doświadczenie wykładowcy (D) 80% (80% =80,00 pkt) w tym podkryteria:
2a. Liczba przeprowadzonych szkoleń w zakresie prawa budowlanego 40% (40% = 40,00 pkt)
2b. Doświadczenie w obsłudze prawnej inwestycyjnego procesu budowlanego 40% (40% = 40,00 pkt)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykładowcy 80% (80% =80,00 pkt) w tym podkryteria: 2a. Liczba przeprowadzonych szkoleń w zakresie prawa budowlanego 40% (40% = 40,00 pkt) 2b. Doświadczenie w obsłudze prawnej inwestycyjnego procesu budowlanego 40% (40% = 40,00 pkt)
4.3.6.) Waga: 80
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować :
a) Zadanie nr 1 – minimum jednym wykładowcą, który posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu wykładów/ warsztatów/szkoleń.
b) Zadanie nr 2 – minimum jednym wykładowcą, który:
• Posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu wykładów/ warsztatów/szkoleń,
• Posiada wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne.
c) Zadanie nr 3 – minimum jednym wykładowcą, który posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu wykładów/ warsztatów/szkoleń.
d) Zadanie nr 4 – minimum jednym wykładowcą, który:
• Posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu wykładów/ warsztatów/szkoleń,
• Posiada wykształcenie wyższe prawnicze.
e) Zadanie nr 5 – minimum jednym wykładowcą, który:
• Posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu wykładów/ warsztatów/szkoleń,
• Posiada wykształcenie wyższe prawnicze.
f) Zadanie nr 6 – minimum jednym wykładowcą, który:
• Posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu wykładów/ warsztatów/szkoleń,
• Posiada wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ).
Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty.
2) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1-4 i 6 SWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ).
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 3, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ, składa każdy z Wykonawców. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór załącznik nr 3 do SWZ), składa każdy z Wykonawców. 5. Wspólników spółki cywilnej traktuje się jak Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy dla każdego z zadań w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy, gdy:
a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy,
b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności z instytucją zarządzającą (zmiany wytycznych programowych Instytucji Zarządzającej RPO WD w ramach realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu 11 – Pomoc Techniczna) a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację Umowy,
c) w sytuacji, o której mowa w § 10 ust. 3 IPU (zaistnienie siły wyższej), Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania umowy, określonego w § 2 ust. 1 IPU, jednak nie dłużej niż o 1 miesiąc lub czas trwania przeszkody, jeżeli jest dłuższy.
d) Jeżeli z powodu działania siły wyższej realizacja przedmiotu Umowy stanie się niemożliwa lub bezcelowa lub nie będzie leżeć w interesie publicznym, Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od daty powzięcia przez Zamawiającego wiedzy o wystąpieniu okoliczności będącej podstawą do odstąpienia od Umowy, z wyłączeniem sytuacji określonych przez szczególne przepisy, w szczególności Ustawę z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych. W takim przypadku Zamawiający zapłaci Wykonawcy należność w wysokości proporcjonalnej do stopnia zaangażowania środków w realizację usługi przez Wykonawcę pod warunkiem ich prawidłowego udokumentowania.
2. W przypadku, gdy okres, na który zawarta zostanie umowa, zostanie na podstawie odpowiednich postanowień umowy wydłużony powyżej 12 miesięcy – wówczas do umowy zostaną wprowadzone zapisy dot. waloryzacji wynagrodzenia stosownie do przepisów ustawy Pzp.
3. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego, nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą Stron umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej https://umwddolnyslask. logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-04 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-02
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wykonawcy przygotowują i składają swoje oferty wraz ze wskazanymi wszystkimi załącznikami zgodnie z wymaganiami SWZ pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania.2. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
3. Dodatkowe dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą:
sporządzony na potrzeby kryterium oceny ofert załącznik pn. „Doświadczenie wykładowcy”, którego wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
2021-07-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie edukacyjne w projekcie pn. "Rozwój osobisty kluczem do sukcesu - kompleksowe wsparcie uczniów i nauczycieli w budżetowych jednostkach oświatowych kształcenia ogólnego Gminy Miasto Szczecin"
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Oddziału ZUS we Wrocławiu z tematu: Radzenie sobie ze stresem w komunikacji
- Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego zarządzanie w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st Warszawy oraz świadczenie usług serwisowych
więcej: Usługi szkolenia personelu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.