Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00057767/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-25
- 2023/BZP 00072993/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-31
- 2023/BZP 00089669/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Krasnobród
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRASNOBRÓD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 36
1.5.2.) Miejscowość: Krasnobród
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-440
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@krasnobrod.pl, zamowienia@krasnobrod.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnobrod.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c1aa082b-9898-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Krasnobród2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1aa082b-9898-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128452
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005649/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Krasnobród
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00057767
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.271.1.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem:
opracowanie dokumentacji projektowych oraz wykonanie robót budowlanych (system zaprojektuj-wybuduj) związanych z termomodernizacją następujących obiektów:
1. Urząd Miejski w Krasnobrodzie, z/s ul. 3 Maja 36, 22-440 Krasnobród,
2. Krasnobrodzki Dom Kultury, z/s ul. 3 Maja 26, 22-440 Krasnobród,
3. Warsztaty Terapii Zajęciowej w Dominikanówce, z/s Dominikanówka 92, 22-440 Krasnobród
w tym:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) Projekt budowlany- jeśli jest wymagany, w formie elektronicznej na płytach CD/DVD (1 egzemplarz) oraz w co najmniej 3 egz. w formie pisemnej opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego
b) Projekt techniczny, w formie elektronicznej na płytach CD/DVD (1 egzemplarz) oraz w co najmniej 3 egz. w formie pisemnej opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego
c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych na płytach CD/DVD (1 egzemplarz) oraz 2 egz. w formie pisemnej zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego,
d) Kosztorys inwestorski na płytach CD/DVD (1 egzemplarz) oraz 2 egz. w formie pisemnej opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym
e) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
f) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
g) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących w szczególności:
Urząd Miejski w Krasnobrodzie:
-wymiana istniejącego pokrycia dachowego oraz więźby dachowej,
-docieplenie stropu nad parterem,
-remont łazienek,
-wymiana istniejącego kotła gazowego na nowy wraz z wykonaniem prac towarzyszących,
-wykonanie dodatkowego wyjścia ewakuacyjnego z budynku,
-budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z robotami towarzyszącymi w zakresie instalacji elektrycznych,
-wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach wraz z robotami towarzyszącymi,
-prace wykończeniowe i uzupełniające termomodernizację m.in.: przebudowa wewnętrznych instalacji w niezbędnych zakresie do wykonania prac termomodernizacyjnych, remont tynków i wykończenia wnętrz w wybranych pomieszczeniach (uzupełnienie ubytków w ścianach, szpachlowanie, malowanie).
Krasnobrodzki Dom Kultury:
-wymiana istniejącego kotła gazowego na nowy wraz z wykonaniem prac towarzyszących,
-budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z robotami towarzyszącymi w zakresie instalacji elektrycznych,
-wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach wraz z robotami towarzyszącymi,
-prace wykończeniowe i uzupełniające termomodernizację m.in.: przebudowa wewnętrznych instalacji w niezbędnych zakresie do wykonania prac termomodernizacyjnych, remont tynków i wykończenia wnętrz w wybranych pomieszczeniach (uzupełnienie ubytków w ścianach, szpachlowanie, malowanie).
Warsztaty Terapii Zajęciowej w Dominikanówce:
-wymiana istniejącego kotła gazowego na nowy wraz z wykonaniem prac towarzyszących,
-budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z robotami towarzyszącymi w zakresie instalacji elektrycznych,
-wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach wraz z robotami towarzyszącymi,
-prace wykończeniowe i uzupełniające termomodernizację m.in.: przebudowa wewnętrznych instalacji w niezbędnych zakresie do wykonania prac termomodernizacyjnych, remont tynków i wykończenia wnętrz w wybranych pomieszczeniach (uzupełnienie ubytków w ścianach, szpachlowanie, malowanie).
2. Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”) wraz ze wstępnymi przedmiarami - Załącznik Nr 1 do SWZ, oraz Projekt umowy - Załącznik Nr 2 do SWZ.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w PFU. Wstępny przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nie ujętych we wstępnym przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej we wstępnym przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia -jeżeli roboty te ujęte były w PFU.
3. Gwarancja:
1) Na wykonaną kompletną dokumentację projektową Wykonawca udziela gwarancji na okres 36 miesięcy od daty podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego dokumentacji.
2) Długość okresu gwarancji jakości na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia wynosi od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny) (Uwaga: okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały stanowi kryterium oceny ofert,);
Kryterium oceny ofert nie są objęte moduły fotowoltaiczne oraz falownik dla których gwarancja wynosi odpowiednio:
1) moduły fotowoltaiczne – minimum 12 lat gwarancji producenta, przy czym liniowa gwarancja mocy min.: 83 % po 25 latach,
2) falownik - minimum 7 lat gwarancji producenta,
3) Rękojmia za wady fizyczne dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych udzielona jest na okres 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2046720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5246059,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2046720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TGL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462637587
7.3.3) Ulica: Al. Spółdzielczości Pracy 105
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-147
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2046720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KRASNOBRÓD
- Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Majdan Wielki, gm. Krasnobród
- Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wólka Husińska od km 0+000,00 do km 0+400,00
więcej: przetargi KRASNOBRÓD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej w Siemyślu
- Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Regów Stary
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Wyzwolenia 4
- Przebudowa zew. pochylni, montaż platform schodowych dla os. niepełnosprawnych, oznaczenie schodów FON, remont i malowanie pomieszczeń i klatki schodowej w szkole podst. im. Boh. Bukowskich w Buku.
- Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu, w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. 136, obręb Skała
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.