Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00096929/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-15
- 2023/BZP 00104756/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-21
- 2023/BZP 00114848/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-28
- 2023/BZP 00120031/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa istniejącej stacji uzdatnia wody wraz z siecią wodociągową
na terenie Gminy Skoroszyce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKOROSZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412941
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Śląskich 17
1.5.2.) Miejscowość: Skoroszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-320
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@skoroszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoroszyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/skoroszyce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa istniejącej stacji uzdatnia wody wraz z siecią wodociągowąna terenie Gminy Skoroszyce
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-957c0a7f-acd1-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128456
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00068896/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 1. Przebudowa istniejącej stacji uzdatniania wody wraz z siecią wodociągową na terenie Gminy Skoroszyce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096929
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IP.IZ.271.1.2023.IBK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Rozbudowa stacji uzdatnia wody w SkoroszycachPlanowane do realizacji zadanie obejmuje:
a) rozbudowę stacji uzdatnia wody metodą zaprojektuj – wybuduj na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (załącznik nr 1a do SWZ),
b) dostawę sprzętu komputerowego (2 laptopy, 2 komputery stacjonarne wraz z monitorami, oprogramowanie i 1 serwer) zgodnie z specyfikacją techniczną zawartą w opisie przedmiotu zamówienia: załącznik nr 1b do SWZ – laptop, załącznik nr 1c do SWZ – komputer stacjonarny, załącznik nr 1d do SWZ – serwer, załącznik nr 1e do SWZ – oprogramowanie,
c) w celu uzyskania lepszej wydajności i stabilizacji poboru wody ze studni głębinowych Zamawiający wymaga wymiany trzech pomp głębinowych o wydajności 75 m3/h zgodnie z specyfikacją techniczną zawartą w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1f do SWZ – pompy głębinowe, z doborem do warunków wynikających z projektowanej przebudowy stacji. Zamawiający informuje, że nie przewiduje jednoczesnej pracy dwóch pomp.
Adres obiektu: Stacja Uzdatniania Wody Skoroszyce, ul. Braterstwa Broni 9a, działka 208/17, 108/23, obręb Skoroszyce.
Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie prac mających na celu:
Rozbudowę Stacji Uzdatniania Wody w Skoroszycach do wydajności 75 m3/h obejmującej:
1) demontaż urządzeń istniejących,
2) montaż układu napowietrzania wody przy uwzględnieniu jakości wody surowej,
3) montaż sprężarki do napowietrzania wody
4) montaż układu filtracji wody dla uzyskania zakładanej wydajności 75 m3/h,
5) montaż zestawu do dezynfekcji wody uzdatnionej,
6) budowę stacyjnego zbiornika wody czystej,
7) prace remontowo-budowlane wewnętrzne i zewnętrzne budynku SUW,
8) budowa rurociągów między obiektowych ,
9) wykonanie nowej rozdzielnicy zasilająco – sterowniczej,
10) wykonanie nowych instalacji elektrycznych do urządzeń technologicznych oraz AKPiA,
11) wykonanie systemu sterowania, sygnalizacji i wizualizacji procesu uzdatniania wody,
12) wykonanie kompletnej instalacji alarmowej – Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN),
13) uruchomienie i rozruch instalacji i obiektów stanowiących przedmiot zamówienia.
Wykonaniu dokumentacji projektowej obejmującej:
1) wykonanie map do celów projektowych terenu objętego zamówieniem
2) wykonanie dokumentacji geologiczno – inżynierskiej w zakresie niezbędnych do prawidłowego ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych
3) wykonanie Koncepcji technicznej obejmującej przedmiot zamówienia z weryfikacją założeń projektowych, bilansem mediów oraz opisem rozwiązań projektowych wraz z uzyskaniem akceptacji Zamawiającego
4) uzyskanie warunków technicznych, wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii, dokumentacji i decyzji administracyjnych w zakresie projektowanych do wykonania robót,
5) właściwe, zgodne z Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz z zasadami projektowania i wiedzą inżynierską wykonanie dokumentacji (Projektu Budowlanego) z uzyskaniem prawomocnego „Pozwolenia na budowę” oraz wykonanie projektów technicznych w zakresie niezbędnym do zrealizowania robót.
6) opracowanie operatu wodno-prawnego dla nowych warunków ujęcia wody w zakresie zwiększonego poboru wody i odprowadzenia popłuczyn
7) właściwe i zgodne z zasadami sztuki budowlanej wykonanie robót budowlano – montażowych dla zakresu robót objętych PFU, utrzymanie modernizowanych obiektów „w ruchu” w trakcie wykonywania prac budowlanych i instalacyjnych, polegających na zapewnieniu produkcji i dostawy do odbiorców wody w odpowiedniej ilości i o odpowiedniej jakości wraz z zapewnieniem i utrzymaniem rozwiązań tymczasowych wynikłych z technologii i etapowania prowadzenia robót modernizacyjnych,
8) opracowanie instrukcji rozruchu i eksploatacji dla stacji uzdatniania wody,
9) opracowanie instrukcji eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych,
10) przeprowadzenie prób końcowych eksploatacyjnych w niezbędnym zakresie
11) przeprowadzenie szkoleń personelu technicznego Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i BHP dla obiektów będących przedmiotem zamówienia
12) uzyskanie wszelkich dokumentów i spełnienie wszelkich wymogów w trybie przekazania zamówienia do eksploatacji i użytkowania zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym
Zamówienie obejmuje również:
1) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie na koszt własny placu budowy wraz z jego zapleczem,
2) odbiory z udziałem Zamawiającego, inspektora nadzoru i przedstawicieli Wykonawcy,
3) ubezpieczenie budowy na czas trwania realizacji zadania,
4) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) (jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu),
5) sporządzenie kosztorysu ofertowego (przed podpisaniem umowy – Wykonawca nie ma obowiązku załączenia kosztorysów ofertowych do oferty)
6) sporządzenie harmonogramu rzeczowo – finansowego – Wykonawca zobowiązany jest na 5 dni przed podpisaniem umowy do opracowania i przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego na podstawie kwoty przedstawionej w ofercie i na zasadach podanych w istotnych postanowieniach umowy,
7) sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwoleń na wykonanie prac określonych w PFU (Programie Funkcjonalno Użytkowym)
8) sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z wymaganymi dokumentami (kosztorys, certyfikaty, atesty) 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej ( płyta CD/pendrive),
9) sporządzenie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót w jednym egz. w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive), przekazanej wraz z dokumentacja powykonawczą
10) inne prace wynikające z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu wraz ze Specyfikacją Techniczna.
Wykonawca podczas realizacji prac winien uwzględnić ciągłą dostawę wody mieszkańcom gminy Skoroszyce. Każda planowana przerwa w dostawie wody powinna być uzgodniona i zgłoszona kierownikowi Zakładu Oczyszczania i Wodociągów co najmniej 24 godziny przed jej wystąpieniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45250000-4 - Roboty w zakresie instalowania, wydobycia produkcji oraz budowy obiektów budowlanych przemysłu naftowego i gazowniczego
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45259900-6 - Modernizacja zakładów
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
30213100-6 - Komputery przenośne
30214000-2 - Stacje robocze
30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 2195000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Wymiana wodomierzy na terenie Gminy SkoroszyceZamówienie obejmuje:
1) Dostawę, wdrożenie oraz utrzymanie wodomierzy wraz z nakładkami oraz systemem do zdalnego odczytu z wykorzystaniem technologii GSM (M2M/loT) do przesyłu danych w lokalach mieszkalnych, usługowych, studniach wodomierzowych w ilości 1745 sztuk na terenie Gminy Skoroszyce.
2) Usługę telemetryczną GSM (M2M/loT) w liczbie 1745 sztuk do przesyłu danych między urządzeniami zamontowanymi na wodomierzach a systemem informatycznym do zdalnego odczytu wodomierzy, świadczona przez okres 60 miesięcy od dnia dostarczenia danej transzy urządzeń.
3) Wdrożenie i uruchomienie w modelu SaaS na serwerach Wykonawcy systemu informatycznego do zdalnego odczytu wodomierzy zapewniającego rejestrowanie, przetwarzanie, archiwizowanie i przekazywanie na potrzeby Zamawiającego danych odczytanych z wodomierzy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2a do SWZ – wodomierze, oraz załączniku nr 2b do SWZ – procedura montażu zestawu pomiarowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38421100-3 - Wodomierze
32441300-9 - System telemetryczny
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 1179000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Dostawa wraz z montażem hydrantówZamówienia obejmuje:
Dostawę oraz montaż hydrantów wraz z zasuwami: zewnętrznych podziemnych w ilości 5 sztuk oraz nadziemnych w ilości 100 sztuk zgodnie z specyfikacją techniczną zawartą w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3a do SWZ – hydranty
Wykonawca podczas realizacji prac winien uwzględnić ciągłą dostawę wody mieszkańcom gminy Skoroszyce. Każda planowana przerwa w dostawie wody powinna być uzgodniona i zgłoszona kierownikowi Zakładu Oczyszczania i Wodociągów co najmniej 24 godziny przed jej wystąpieniem
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44482200-4 - Hydranty gaśnicze
4.5.5.) Wartość części: 691000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1472288,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1472288,11 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowniu nie wpłynęła żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizowanego projektu Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Osiek Jasielski
- Dostawa sprzętu komputerowego: notebooki, tablety, komputery stacjonarne, dyski, urządzenia sieciowe, akcesoria komputerowe
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.