eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SierpcOrganizacja kształcenia praktycznego i usług z tym związanych w Hiszpanii w ramach projektu mobilności dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół nr 2 im. Zygmunta Wolskiego w Sierpcu.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja kształcenia praktycznego i usług z tym związanych w Hiszpanii w ramach projektu mobilności dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół nr 2 im. Zygmunta Wolskiego w Sierpcu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZESPÓŁ JEDNOSTEK BUDŻETOWYCH

1.3.) Oddział zamawiającego: stanowisko ds. zamówień publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000744114

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 8A

1.5.2.) Miejscowość: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzjbsierpc@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzjbsierpc.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df7da3ec-51bd-4624-980a-46bed75b1193

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


księgowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja kształcenia praktycznego i usług z tym związanych w Hiszpanii w ramach projektu mobilności dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół nr 2 im. Zygmunta Wolskiego w Sierpcu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df7da3ec-51bd-4624-980a-46bed75b1193

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00128582

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00087514/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Organizacja kształcenia praktycznego i usług z tym związanych w Królestwie Hiszpanii w ramach projektu mobilności dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół nr 2 im. Zygmunta Wolskiego w Sierpcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest finansowane w ramach programu Erasmus + Projekt nr 2024-1-PL01-KA122-VET-000241623 ZAWODOWE DOŚWIADCZENIA EKONOMIKA

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091554

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 63500 EUR

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1 Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące zorganizowanie kształcenia praktycznego u pracodawców w Hiszpanii wraz zapewnieniem usług z tym związanych dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół nr 2 im. Zygmunta Wolskiego w Sierpcu, ul. Wiosny Ludów 7, 09-200 Sierpc wraz z usługami związanymi.
Zamówienie jest finansowane w ramach programu Erasmus +
Projekt nr 2024-1-PL01-KA122-VET-000241623 ZAWODOWE DOŚWIADCZENIE EKONOMIKA

2.2 Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
80212000-3 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej,
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe,
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków,
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej,
2.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
2.4 Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, tj. zamówień podobnych.
2.4.1 Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w zdaniu poprzednim, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, polegających na realizacji usług kształcenia praktycznego i usług z tym związanych w Hiszpanii. Zamówienia, o których mowa powyżej, jeżeli zostaną udzielone, będą dotyczyć w szczególności świadczonych usług opisanych w SWZ i Opisie Przedmiotu Zamówienia. Zakres usług może różnić się od zadań opisanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2.4.2 Udzielenie zamówienia podobnego, uzależnione jest od oceny przebiegu dotychczasowej współpracy z Wykonawcą dokonanej przez zamawiającego oraz od przyznania zamawiającemu środków unijnych, przeznaczonych na sfinansowanie całości lub części zamówienia. W przypadku nieudzielenia zamówienia podobnego Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia względem zamawiającego.
2.4.3 Całkowita wartość zamówienia podobnego nie przekroczy 115% wartości zamówienia podstawowego.
2.4.4 Zamawiający udzieli zamówienia po negocjacjach z Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe.
2.4.5 Dla zamówień podobnych odpowiednie zastosowanie znajdują postanowienia Umowy, w szczególności postanowienia określające warunki i sposób zapłaty wynagrodzenia. Cena, sposób i termin realizacji, a także postanowienia odnośnie kar umownych i inne istotne elementy umowy będą przedmiotem negocjacji z Wykonawcą, któremu zamówienie podobne może być udzielone.
2.5 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz wskazania podwykonawców (o ile są znani).
2.6 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
2.7 Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
2.8 Brak złożenia oświadczenia w przedmiocie podwykonawstwa zostanie uznany przez Zamawiającego za zamiar wykonania zamówienia siłami własnymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80212000-3 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57798,70 EUR

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57798,70 EUR

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57798,70 EUR

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Practivista S.L. (Sociedad Limitada)

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIFB88590898

7.3.3) Ulica: Calle Doctor Catelo 44

7.3.4) Miejscowość: Madrid

7.3.5) Kod pocztowy: 28009

7.3.7.) Kraj: Hiszpania

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57798,70 EUR

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-09 do 2025-04-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.