Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00524573/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
- 2023/BZP 00006961/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-04
- 2023/BZP 00018372/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Zapobieganie kryzysowi wodnemu na terenie Gminy Łazy poprzez budowę i modernizację sieci wodociągowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Traugutta 15
1.5.2.) Miejscowość: Łazy
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 326729422
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wirum@lazy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umlazy.finn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.umlazy.finn.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Zapobieganie kryzysowi wodnemu na terenie Gminy Łazy poprzez budowę i modernizację sieci wodociągowej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac572872-8814-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128609
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017874/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Zapobieganie kryzysowi wodnemu na terenie Gminy Łazy poprzez budowę i modernizację sieci wodociągowej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00524573
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WID.271.22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 414570,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa nadana zamówieniu: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Zapobieganie kryzysowi wodnemu na terenie Gminy Łazy poprzez budowę i modernizację sieci wodociągowej.1. Zakres usługi obejmuje organizację, nadzór inwestorski, koordynację i rozliczenie całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją zadania pn. Zapobieganie kryzysowi wodnemu na terenie Gminy Łazy poprzez budowę i modernizację sieci wodociągowej.
2. Roboty budowlane będące przedmiotem nadzoru opisują dokumentacje, które Zamawiający zamieścił na stronie www.bip.umlazy.finn.pl - zmówienia publiczne w postępowaniu na wykonanie robót budowlanych objętych zakresem niniejszego zamówienia.
3. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 6 do SWZ, tj. Projekt umowy.
4. Podział zamówienia na zadania.
Zadanie nr 1: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn. Budowa i modernizacja 8 odcinków sieci wodociągowej na terenie Gminy Łazy w formule zaprojektuj i wybuduj.
Zadanie nr 2 : Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn. Budowa i modernizacja odcinka sieci wodociągowej oraz odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Kolejowej i Mickiewicza w Łazach na podstawie dokumentacji projektowej.
6. Dotyczy zadania nr 1 oraz zadania nr 2 w części budowy i modernizacji sieci wodociągowej. Zamówienie udzielane jest na podstawie szczegółowych warunków i zasad Regulaminu Drugiej Edycji Naboru Wniosków o dofinansowanie z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, ustanowionego Uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałą nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r. oraz uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r.) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, zwanej dalej „Uchwałą RM” i Regulaminu Drugiej Edycji Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Regulaminem Edycji 2” oraz Wstępnej Promesy dot. dofinansowania inwestycji z powyższego Programu NR Edycja2/2021/4311/PolskiLad
7. Wymagania techniczne i jakościowe dla przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie prawa budowlanego, dokumentacją udostępnioną przez Zamawiającego, Programem Funkcjonalno - Użytkowym (dla zadania nr 1), projektem budowlanym i wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (dla zadania nr 2), wymaganiami zawartymi w decyzjach stanowiących integralną część projektu budowlanego, a także z poszanowaniem przepisów dotyczących ochrony środowiska i utrzymania porządku w gminie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
79131000-1 - Usługi w zakresie dokumentów
4.5.5.) Wartość części: 357540,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa nadana zamówieniu: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Zapobieganie kryzysowi wodnemu na terenie Gminy Łazy poprzez budowę i modernizację sieci wodociągowej.1. Zakres usługi obejmuje organizację, nadzór inwestorski, koordynację i rozliczenie całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją zadania pn. Zapobieganie kryzysowi wodnemu na terenie Gminy Łazy poprzez budowę i modernizację sieci wodociągowej.
2. Roboty budowlane będące przedmiotem nadzoru opisują dokumentacje, które Zamawiający zamieścił na stronie www.bip.umlazy.finn.pl - zmówienia publiczne w postępowaniu na wykonanie robót budowlanych objętych zakresem niniejszego zamówienia.
3. Szczegółowy opis zawiera załącznik nr 6 do SWZ, tj. Projekt umowy.
4. Podział zamówienia na zadania.
Zadanie nr 1: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn. Budowa i modernizacja 8 odcinków sieci wodociągowej na terenie Gminy Łazy w formule zaprojektuj i wybuduj.
Zadanie nr 2 : Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn. Budowa i modernizacja odcinka sieci wodociągowej oraz odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Kolejowej i Mickiewicza w Łazach na podstawie dokumentacji projektowej.
6. Dotyczy zadania nr 1 oraz zadania nr 2 w części budowy i modernizacji sieci wodociągowej. Zamówienie udzielane jest na podstawie szczegółowych warunków i zasad Regulaminu Drugiej Edycji Naboru Wniosków o dofinansowanie z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, ustanowionego Uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. (zmienionej uchwałą nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 r. oraz uchwałą Rady Ministrów nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 r.) w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, zwanej dalej „Uchwałą RM” i Regulaminu Drugiej Edycji Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Regulaminem Edycji 2” oraz Wstępnej Promesy dot. dofinansowania inwestycji z powyższego Programu NR Edycja2/2021/4311/PolskiLad
7. Wymagania techniczne i jakościowe dla przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie prawa budowlanego, dokumentacją udostępnioną przez Zamawiającego, Programem Funkcjonalno - Użytkowym (dla zadania nr 1), projektem budowlanym i wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (dla zadania nr 2), wymaganiami zawartymi w decyzjach stanowiących integralną część projektu budowlanego, a także z poszanowaniem przepisów dotyczących ochrony środowiska i utrzymania porządku w gminie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
79131000-1 - Usługi w zakresie dokumentów
4.5.5.) Wartość części: 57029,27 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41328,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258177,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41328,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kierownik Budowy Wojciech Ciejka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6792054628
7.3.3) Ulica: Łanowa 41L
7.3.4) Miejscowość: Skawina
7.3.5) Kod pocztowy: 32-050
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KIEROWNIK BUDOWY Wojciech Ciejka
jakie przetargi wygrała firma
KIEROWNIK BUDOWY Wojciech Ciejka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41328,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13530,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72570,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13530,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kierownik Budowy Wojciech Ciejka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6792054628
7.3.3) Ulica: Łanowa 41L
7.3.4) Miejscowość: Skawina
7.3.5) Kod pocztowy: 32-050
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KIEROWNIK BUDOWY Wojciech Ciejka
jakie przetargi wygrała firma
KIEROWNIK BUDOWY Wojciech Ciejka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13530,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania usługi objętej przedmiotem zamówienia w przypadku wystąpienia konieczności zmiany terminów realizacji rzeczowej inwestycji. Przedłużenie terminu wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia nie będzie miało wpływu na zmianę wynagrodzenia wynikającego z oferty.
Planowany termin zakończenia robót budowlanych - od daty podpisania umowy do 30.04.2024r.
INNE PRZETARGI ŁAZY
- Rozwój świetlicy środowiskowej jako placówki wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w Gminie Łazy. Uruchomienie Punktu Konsultacyjnego Wsparcia dla rodziny - Gmina Łazy. Postępowanie 3
- Remont sanitariatów wraz z udrożnieniem kanalizacji zewnętrznej w Zespole Szkół im. profesora Romana Gostkowskiego w Łazach
- Dostawa agregatu prądotwórczego na podwoziu jezdnym i wykonanie zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego dla Urzędu Miejskiego w Łazach oraz budynku zapasowego. Postępowanie 2
więcej: przetargi ŁAZY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1235K klasy "Z"
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwest. - Budowa wolnostojącego budynku administr. Nadleśnictwa Ełk wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce 335/2 w miejsc. Mrozy Wielkie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 431 Mosina - Rogalinek
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 191 w m. Zacharzyn
- Nadzór inwestorski nad inwestycją: Przebudowa ul. Akacjowej w Skowarczu
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach realizacji inwestycji "Modernizacja i doposażenie SOR w Stargardzie poprzez zakup TK oraz przebudowę Oddziału rat..."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.