Ogłoszenie z dnia 2021-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00088067/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-18
- 2021/BZP 00102797/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-02
- 2021/BZP 00103615/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00128672 z dnia 2021-07-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 1 wraz z wymianą nawierzchni placu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 1 w Cieszynie
1.3.) Oddział zamawiającego: P1
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072354785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr Jana Michejdy 10
1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole1cieszyn@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p1cieszyn.przedszkolowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 1 wraz z wymianą nawierzchni placu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b0df324-d01c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128672
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00059710/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja Przedszkola nr 1 wraz z wymianą nawierzchni placu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088067/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P1.271.1.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie Termomodernizacji budynku Przedszkola nr 1 wraz z przebudową sali zajęć oraz wymianą nawierzchni placu.Zamówienie podzielone zostało na dwie odrębne części. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na jedną lub dwie części.
Opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I zamówienia „Termomodernizacja”
W zakres części I zamówienia wchodzi: a) wykonanie wymiany tynków zewnętrznych elewacji na około 100 % powierzchni elewacji usunięcie wtórnych narzutów tynkarskich z pozostałej pow. elewacji wraz z czyszczeniem całości elewacji po wykonanych pracach. b) odrestaurowanie istniejących detali architektonicznych (gzymsy, boniowanie poziome) po wykonaniu prac naprawczych z miejscowym skuciem tychże elementów, wykonanie pełnego doczyszczenia elementów sztukatorskich. c) remont tynków zewnętrznych z boniowaniem, odtworzeniem gzymsu i części zdobień oraz czyszczenie i renowacja cokołu kamiennego na elewacjach, d) docieplenie ścian zewnętrznych części dobudowanej na elewacji podwórzowej warstwą z wełny mineralnej gr 15 cm, e) wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej szarej nad gzymsami i elementami zaopatrzenia sztukaterii z pozostawieniem parapetów zewnętrznych przy oknach wymiana obróbek okapu dachu wraz z rynnami i rurami spustowymi, f) wykonanie kolorystyki wszystkich elewacji budynku, g) wykonanie ocieplenia dachu wełną mineralną gr. 25 cm. h) wykonanie nowej balustrady betonowej w nawiązaniu do pierwotnej, i)przebudowa Sali zajęć, j) wykonanie 4 okien dachowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami
45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
4.5.5.) Wartość części: 318060,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres części II zamówienia wchodzi wymiana nawierzchni asfaltowej placu na kostkę brukową wokół budynku Przedszkola. Plac jest zlokalizowany od wejścia na teren działki z chodnika przy ulicy Michejdy wzdłuż budynku i rozciąga się za budynek zapewniając dojście do warsztatu oraz węzła cieplnego. W strefie wejść do budynku istniejąca stara kostka betonowa o powierzchni 110 m2 zostanie wymieniona na nową kostkę brukową natomiast plac za budynkiem o powierzchni 250 m2 obecnie asfaltowy zostanie rozebrany a w miejscu nawierzchni asfaltowej zostanie wykonana nawierzchnia z kostki brukowej. Obecna opaska wokół budynku żwirowa o powierzchni 50 m2 zostanie wykonana również z kostki brukowej. Projektuje się nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce piaskowo – cementowej w stosunku 1:4 gr. 5 cm, pozostała podbudowa w strefie wejść pod starą kostką brukową pozostaje bez zmian natomiast pod starą nawierzchnią asfaltową należy wykonać podbudowę zasadniczą z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 15 cm. Wokół nowej nawierzchni należy wykonać opaskę z krawężników ogrodowych 20/6 Łączna powierzchnia projektowanej kostki brukowej 410m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ – dokumentacja projektowa.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 86523,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 618055,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 618055,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 618055,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych " Beskid" Nr VI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470045994
7.3.3) Ulica: Żywiecka 13
7.3.4) Miejscowość: Bielsko Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH "BESKID" NR VI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH "BESKID" NR VI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 618055,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty na drugą część zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Dostawa i montaż elementów placów zabaw oraz bezpiecznej nawierzchni w ramach projektu pn. "Edukacja cieszy"
- usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o.
- Wykonanie w ramach bieżącego utrzymania dróg robót związanych z remontami cząstkowymi nawierzchni dróg powiatowych w 2025 roku z podziałem na części (zadania).
- Remont dróg powiatowych w 2025r. z podziałem na części - etap I.
- Remont pomieszczeń biurowych budynku administracyjnego Cieszyńskiego Pogotowia Ratunkowego
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Wykonanie zmian w oznakowaniu poziomym na obszarze SPPN w m.st. Warszawa dla: Cz. 1 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.1 Cz. 2 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.