eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CieszynDokończenie wykonywania robót budowlanych związanych z Budową transgranicznego centrum inf. turystycznej wraz z przestrzenią ekspozycyjną przy gran. Moście Przyjaźni na szlaku cieszyńskiego tramwaju



Ogłoszenie z dnia 2023-03-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dokończenie wykonywania robót budowlanych związanych z Budową transgranicznego centrum inf. turystycznej wraz z przestrzenią ekspozycyjną przy gran. Moście Przyjaźni na szlaku cieszyńskiego tramwaju

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIESZYN reprezentowana przez Burmistrza Miasta Cieszyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182338

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.cieszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.cieszyn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dokończenie wykonywania robót budowlanych związanych z Budową transgranicznego centrum inf. turystycznej wraz z przestrzenią ekspozycyjną przy gran. Moście Przyjaźni na szlaku cieszyńskiego tramwaju

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd5d062c-b371-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128676

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043663/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Szlakiem Cieszyńskiego tramwaju- rozwój transgranicznej turystyki. Budowa transgranicznego centrum informacji turystycznej przy ul. Zamkowej 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Szlakiem Cieszyńskiego Tramwaju - rozwój transgranicznej turystyki, Nazwa funduszu: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, Nazwa Programu: Interreg V-A Republika Czeska – Polska 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie: art. 301 ust. 1 pkt 4 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający udziela zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, jeżeli w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia na roboty budowlane zamawiający odstąpił od umowy w sprawie zamówienia publicznego z przyczyn leżących po stronie wykonawcy i udzielenie zamówienia jest niezbędne do zakończenia robót budowlanych stanowiących przedmiot wcześniejszego zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPIF.271.1.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie wykonywania robót budowlanych związanych z budową nowego budynku transgranicznego centrum informacji turystycznej wraz z przestrzenią ekspozycyjną przy granicznym Moście Przyjaźni wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku.
2. Dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia znajduje się na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/cieszyn Uwaga: ze względu na fakt wykonania części robót przez wykonawcę, który przerwał realizację robót w zakres zamówienia nie wchodzą elementy już wykonane, tj.:
1) PZT – roboty rozbiórkowe nawierzchni,
2) Konstrukcja:
a) roboty rozbiórkowe budynku,
b) wzmocnienie brzegu Olzy,
c) płyta fundamentowa obu budynków,
d) ściany żelbetowe budynku I
e) słupy żelbetowe
3) Instalacje sanitarne zewnętrzne:
a) kanalizacja prócz „Zakup, dostawa, montaż, uruchomienie pompowni ścieków sanitarnych”,
b) instalacja wodociągowa,
4) Kanalizacja deszczowa: roboty ziemne i cześć montażowych,
5) Przebudowa wodociągu oprócz „dezynfekcji rurociągów sieci wodociągowych i wykonania otuliny betonowej uskoku”,
6) Przyłącze wodociągowe oprócz „osadzenia włazów”;
7) Instalacje elektryczne:
a) demontaże w budynku informacji turystycznej
b) przełożenie istniejącej linii kablowej SN, oprócz „odbioru operatora sieci Tauron”.
3. Zamawiający wymaga, by wykonawca na wykonane roboty udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 6 do SWZ – dokumentacja projektowa, w tym przedmiary robót .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45262210-6 - Fundamentowanie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6851502,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11888873,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6851502,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WODPOL Sp. z o.o. z siedzibą w Żywcu, ul. Ks. Pr. St. Słonki 24, 34-300 Żywiec, posiadający NIP: 553 22 48 772, REGON: 072819994 wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego KRS: 0000315140

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane FRAKTAL Sp. z o.o. z siedzibą w Żywcu (34-300) przy ulicy Sienkiewicza 58, posiadający NIP: 553 25 67 402, REGON: 387063259 wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego KRS: 0000860853

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532248772

7.3.4) Miejscowość: ŻYWIEC

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6851502,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-15

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia: do 15.09.2023 r., rozumianego jako termin zgłoszenia gotowości przedmiotu zamówienia do odbioru końcowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.