eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PilchowiceModernizacja kuchni w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Żernicy



Ogłoszenie z dnia 2021-07-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00128691 z dnia 2021-07-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kuchni w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Żernicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PILCHOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257831

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Damrota 6

1.5.2.) Miejscowość: Pilchowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-145

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 235 65 21

1.5.8.) Numer faksu: +48 32 253 69 38

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pilchowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pilchowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pilchowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kuchni w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Żernicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a8a89c1-bd3f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128691

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000455/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Żernicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063931/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest modernizacja kuchni w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Żernicy przy ul. Leopolda Miki 37 polegająca na remoncie i przebudowie wskazanych pomieszczeń w budynku ZSP stanowiących kuchnię wraz z zapleczem.
W ramach niniejszego opracowania przewiduje się:
1) w zakresie demontaży:
a) demontaż istniejącego wyposażenia kuchni (część wyposażenia do ponownego wykorzystania);
b) demontaż wskazanych fragmentów istniejących ścian działowych (w szczególności celem wykonania otworów drzwiowych);
c) demontaż istniejących posadzek;
d) demontaż istniejących okładzin ściennych (płytki ceramiczne);
e) demontaż (skucie) zniszczonych lub obluzowanych fragmentów tynków;
f) otwarcie (usunięcie zabezpieczenia) istniejącego otworu stropowego celem montażu windy towarowej;
g) wykucie otworu w ścianie pod montaż okna podawczego o wymiarach 80 x 50 cm;
h) oczyszczenie pozostałych powierzchni ścian i sufitów z powłok malarskich;
i) demontaż istniejących instalacji elektroenergetycznych w zakresie objętym projektem (wg projektu branżowego);
j) częściowy demontaż instalacji wodociągowych i kanalizacji sanitarnej (wg projektu branżowego);
2) w zakresie inwestycji planowane są następujące roboty budowlane:
a) montaż nadproża nad otworem podawczym;
b) wykończenie okna podawczego wraz z montażem rolety;
c) budowa wskazanych nowych ścian działowych;
d) naprawa istniejących tynków na ścianach i sufitach poprzez ich uzupełnienie i wykonanie na nich nowych gładzi;
e) montaż nowych okładzin ściennych i podłogowych (płytki gresowe);
f) malowanie ścian i sufitów nie pokrytych okładzinami;
g) montaż nowej stolarki drzwiowej;
h) montaż wskazanego, uprzednio zdemontowanego wyposażenia;
i) dostawa i montaż nowego wyposażenia:
• winda towarowa (montowana w istniejącym otworze stropowym);
• wyposażenie kuchenne;
j) przebudowa istniejącej instalacji wentylacji, instalacji elektroenergetycznej, instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej (wg projektów branżowych).
4. Roboty budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie oświatowym, w związku z czym Wykonawca zachowa wzmożoną kontrolę bezpieczeństwa robót oraz dostosuje harmonogram robót do pracy obiektu.
5. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych z „Modernizacją kuchni w Zespole Szkolno- Przedszkolnym w Żernicy”:
1) w ramach wykonywanych robót Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia wraz z robotami pośrednio lub bezpośrednio wynikającymi z zakresu prowadzonych prac;
2) w zakresie prowadzonych prac Wykonawca wykona wszelką konieczną dokumentację powykonawczą realizowanych robót;
3) w zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie, wyposażenie, prawa osób trzecich lub inwestora niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót;
4) w zakresie robót odtworzeniowych i naprawczych, Wykonawca wykona wszelkie roboty związane z naprawami po wykonywanych pracach i przywróceniem stanu sprzed realizacji prac.
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ.
6. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
7. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy odbycia wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 683929,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9166432,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 683929,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEMPER PLUS S.C. Krzysztof Hadaś, Beata Hadaś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312281472

7.3.3) Ulica: Daszyńskiego 239

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 683929,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-27
2021-07-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.