eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubliniecWykonanie robót związanych z przebudową drogi gminnej nr 440034S ul. Kard. Hlonda, nr 440009S ul. Ks. Cebuli i nr 440030S ul. Górniczej



Ogłoszenie z dnia 2022-04-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót związanych z przebudową drogi gminnej nr 440034S ul. Kard. Hlonda, nr 440009S ul. Ks. Cebuli i nr 440030S ul. Górniczej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubliniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398391

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@lubliniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubliniec.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót związanych z przebudową drogi gminnej nr 440034S ul. Kard. Hlonda, nr 440009S ul. Ks. Cebuli i nr 440030S ul. Górniczej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78cc6fca-85a3-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00128696

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001283/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa ulic Hlonda, Cebuli i Górniczej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048476/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZ.271.00002.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z przebudową drogi gminnej nr 440034S ul. Kard. Hlonda, nr 440009S ul. Ks. Cebuli i nr 440030S ul. Górniczej wraz z przebudową i rozbudową sieci kanalizacyjnej i wodociągowej oraz budową oświetlenia, w następującym zakresie:
- CZĘŚĆ DROGOWA
1) ul. Ks. Cebuli – dł. 497,60 m:
a) nawierzchnia ulicy z betonu asfaltowego - 2937,79 m2,
b) nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej – 339,34 m2.
2) ul. Kard. Hlonda – dł. 495,99 m:
a) nawierzchnia ulicy z betonu asfaltowego - 3072,54 m2,
b) nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej – 319,69 m2.
3) ul. Górnicza – 187,50 m:
a) nawierzchnia ulicy z betonu asfaltowego - 699,25 m2,
b) nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej – 64,14 m2.
- CZĘŚĆ ELEKTRYCZNA - OŚWIETLENIE
a) długość sieci kablowej – 1353,00 m,
b) słupy oświetleniowe wys. 7,0m wraz z oprawami LED – 31 szt..
- CZĘŚĆ ELEKTRYCZNA - PRZEBUDOWA SIECI
a) długość przebudowywanej sieci napowietrznej – 47 m,
b) długość przebudowywanej sieci kablowej – 127 m,
c) słupy linii napowietrznej do przebudowy – 1 szt.
- CZĘŚĆ ZWIĄZANA Z ODWODNIENIEM DROGI
1) ul. Ks. Cebuli:
a) studzienki ściekowe śr. 500mm – 26 szt.,
b) przykanaliki z rur PVC śr. 160mm – 131,89 m.
2) ul. Kard. Hlonda
a) studzienki ściekowe śr. 500mm – 22 szt.,
b) przykanaliki z rur PVC śr. 160mm – 144,83 m.
- CZĘŚĆ KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SANITARNEJ
1) w ulicy Kard. Hlonda:
a) budowa sięgaczy do grawitacyjnej sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy 160mm o łącznej długości 114 m w ilości 13 sztuk wraz z budową studni rewizyjnych PCV o śr. 425mm na zakończeniach wszystkich przyłączy w ilości 24 sztuk,
b) budowa grawitacyjnej sieci kanalizacji deszczowej o śr. 315mm i łącznej długości 361,59 mb wraz z budową sięgaczy o średnicy 160 mm o łącznej długości 209,55 mb w ilości 24 sztuk. W zakres realizacji sieci deszczowej wchodzi również budowa studni rewizyjnych betonowych o śr. 1000mm na głównym ciągu sieci w ilości 10 sztuk,
c) wymiana odcinka grawitacyjnej sieci kanalizacji deszczowej o śr. 500mm na długości ok. 135 m wraz z istniejącymi studniami (3 sztuki). Ponadto należy wymienić istniejące sięgacze o śr. 200mm na łącznej długości ok. 34,5mb w ilości 6 sztuk,
d) budowa sieci wodociągowej śr. 110mm o długości 515 mb.
2) w ulicy Ks. Cebuli:
a) budowa grawitacyjnej sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy 200mm, o długości 292,81mb wraz z budową studni rewizyjnych betonowych o śr. 1000mm na głównym ciągu w ilości 7 sztuk,
b) budowa sięgaczy do grawitacyjnej sieci kanalizacji sanitarnej o śr. 160 mm, o długości łącznej 92,5 m w ilości 15 sztuk, zakończonych studniami rewizyjnymi PCV o śr. 425mm,
c) budowa grawitacyjnej sieci kanalizacji deszczowej o średnicy 315mm, o długości 472,38m wraz z budową studni rewizyjnych betonowych o śr. 1000mm na głównym ciągu sieci w ilości 14 sztuk,
d) budowa sięgaczy do grawitacyjnej sieci kanalizacji deszczowej o śr. 160 mm, o długości łącznej 119,33 mb w ilości 24 sztuk. Sięgacze zakończone zaślepką,
e) wymiana zarurowanego odcinka rowu o długości ok. 25m, o średnicy 500mm,
f) budowa separatorów zintegrowanych – 2 szt.
Do obowiązków wykonawcy należy również:
a) wykonanie próby szczelności sieci wodociągowej,
b) wykonanie powykonawczej inspekcji telewizyjnej kanałów,
c) wykonanie powykonawczych map inwentaryzacyjnych sieci i przyłączy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31527210-1 - Latarnie

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4220220,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4714246,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4220220,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243461508

7.3.3) Ulica: Chopina 2

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Branża elektryczna
Elektrycy A.A. Gabor Spółka Jawna
Lubliniec


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4220220,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.