Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości biura i jego otoczenia [...] – część II usługi w zakresie utrzymania otoczenia biura, prace gospodarcze i obsługa środków transportowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa PGL LP Nadleśnictwo Podanin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064464
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podanin 65
1.5.2.) Miejscowość: Chodzież
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: podanin@pila.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://podanin.pila.lasy.gov.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości biura i jego otoczenia [...] – część II usługi w zakresie utrzymania otoczenia biura, prace gospodarcze i obsługa środków transportowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-270894d8-4c0f-46b1-b413-fe73bffb54f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00128700
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00341704/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości biura i jego otoczenia, obsługi środków transportowych Nadleśnictwa Podanin w roku 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Nadleśnictwo Podanin, przeprowadziło w trybie podstawowym dwa postępowania:
➢ SA.270.2.8.2024 pn.: „Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości biura i jego otoczenia oraz obsługi środków transportowych Nadleśnictwa Podanin w roku 2025”
➢ SA.270.2.1.2025 pn.: „Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości biura i jego otoczenia oraz obsługi środków transportowych Nadleśnictwa Podanin w roku 2025 – II postępowanie”
Oba wyżej wskazane postępowania w zakresie części II zamówienia zostały unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy PZP. Na część II przedmiotu zamówienia zarówno w postępowaniu SA.270.2.8.2024 jak i w postępowaniu SA.270.2.1.2025 wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. a). W związku z powyższym, uwzględniając konieczność zapewnienia usług w zakresie utrzymania otoczenia biura, prac gospodarczych oraz obsługi środków transportowych Zamawiający przeprowadził postępowanie z wolnej ręki.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 365370,44 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 246946,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymania otoczenia biura,
prace gospodarcze i obsługa środków transportowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zamówieniaz wolnej ręki Wykonawcy przekazano zaproszenie do negocjacji, w którym termin negocjacji
wyznaczono na dzień 26 lutego 2025 r. na godzinę 11:00 ze wskazaniem, że w przypadku
braku możliwości stawienia się na negocjacje we wskazanym wyżej terminie należy
skontaktować się z Zamawiającym w celu ustalenia innego terminu negocjacji.
Wykonawca nie stawił się na negocjacje we wskazanym w zaproszeniu terminie, nie podjął
także kontaktu z Zamawiającym celem ustalenia innego terminu negocjacji.
Okoliczności sprawy prowadzą do wniosku, że Wykonawca nie jest zainteresowany
podjęciem negocjacji oraz wykonaniem zamówienia.
Powyższe powoduje konieczność unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 8
ustawy PZP, zgodnie z którym zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia, jeżeli w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z CHODZIEŻY
więcej: przetargi w Chodzieży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowa sprzątania klatek schodowych budynkach administrowanych i własnych Tomaszowskiego TBS Spółka z o.o.
- Organizacja wypoczynku dla osób uprawnionych w formie turystyki grupowej do Słowenii dofinansowanej z ZFŚS PZPW w Rzeszowie
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej, urządzanie i utrzymywanie zadrzewień i zakrzewień w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
- "Dostawa materiałów niezbędnych w procesie sterylizacji, środków czystościowo-dezynfekujących oraz azotu ciekłego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie wizyty studyjnej"
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.