eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówRemont drogi ul. Kwiatowa w Sulechowie



Ogłoszenie z dnia 2021-07-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00128701 z dnia 2021-07-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi ul. Kwiatowa w Sulechowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526765

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 6

1.5.2.) Miejscowość: Sulechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683851120

1.5.8.) Numer faksu: 683854686

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sulechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.sulechow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.sulechow.pl/bipkod/030

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi ul. Kwiatowa w Sulechowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e69585a9-d338-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128701

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000028/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Remont drogi ul. Kwiatowa w Sulechowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091564/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPB.271.24.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 150169,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Zamówienie obejmuje wykonanie remontu drogi ul. Kwiatowa w Sulechowie. Szczegó-łowy zakres przedmiotu umowy określa przedmiar robót, który stanowi integralną część specyfikacji warunków zamówienia. Zakres robót przewidzianych do realizacji obejmuje między innymi:
a) rozebranie nawierzchni chodnika z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce pia-skowej,
b) rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej,
c) rozebranie obrzeży trawnikowych betonowych 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej,
d) wykonanie koryta o głębokości 10 cm pod chodnik,
e) ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie betonowej,
f) ustawienie obrzeży trawnikowych betonowych 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej,
g) wykonanie podbudowy pod chodnik z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 10 cm,
h) wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm w ko-lorze szarym na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem,
i) wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm w kolo-rze grafitowym na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem,
j) regulację pionową studzienek dla urządzeń podziemnych, w tym: kratek ściekowych ulicznych, włazów kanałowych, zaworów wodociągowych i gazowych itp.,
k) wywiezienie gruzu, materiałów z rozbiórki oraz materiału z koryta.
1.2. Wykonawca zrealizuje roboty z nowych materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt zakupu oraz dostawy w miejsce wbu-dowania wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji przedmiotu umowy uwzględniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy.
1.3. W celu poprawy dostępności dla osób niepełnosprawnych, w ramach realizacji przed-miotu zamówienia, Wykonawca wykona obniżenie chodników umożliwiające bezkoli-zyjne przemieszczanie się na drugą stronę ulicy w miejscu wskazanym przez inspektora nadzoru robót.
1.4. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji umowy do zatrudniania osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu umowy, o którym mowa w pkt. 1.1 powyżej, wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156180,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165581,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156180,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane "SPIDBUD" Daria Krawczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300522999

7.3.4) Miejscowość: Tłoki 1

7.3.5) Kod pocztowy: 64-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156180,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-07-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.