Ogłoszenie z dnia 2021-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00047438/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00128725 z dnia 2021-07-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1869R Osobnica – Pagórek w km 0+000 – 0+780 w miejscowości Osobnica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370446723
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 18
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 443 51 40
1.5.8.) Numer faksu: 13 446 28 68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzdjaslo@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.jaslo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzdjaslo.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1869R Osobnica – Pagórek w km 0+000 – 0+780 w miejscowości Osobnica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6971fee2-ae4f-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128725
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001060/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1869R Osobnica – Pagórek w km 0+000 – 0+780 w miejscowości Osobnica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047438/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: T.2e.261.1.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1796336,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Na całym przebudowywanym odcinku szerokość jezdni należy ujednolicić do 5,50 m, a szerokość poboczy drogowych powinna wynosić: 0,75 m lewostronne i 1,50 m prawostronne. Prawostronne, utwardzone pobocze drogowe od strony jezdni drogowej należy obramować krawężnikiem betonowym, ściętym, 100 x 20 x 30 cm i obsadzić na ławie betonowej, zaś od zewnątrz należy ułożyć obrzeże betonowe o przekroju 8 x 30 cm. Krawędzie tych elementów powinny wystawać 14 cm ponad przylegającą bitumiczną nawierzchnię jezdni drogowej. Na zjazdach krawężniki, obrzeża oraz przyjęte warstwy utwardzenia pobocza należy obniżyć w sposób płynny na długości 2,0 m (ukośny) do wysokości 4 cm ponad nawierzchnię jezdni, co zapewni bezkolizyjne wjazdy na przyległe posesje. Z uwagi na ukształtowanie terenu w obrębie pasa drogowego, wzdłuż obrzeży betonowych zachodzi konieczność odcinkowego zamontowania odwodnienia liniowego z prefabrykowanych betonowych elementów ściekowych.
Realizacja zadania wymaga zabudowy prawostronnego, odwadniającego rowu przydrożnego. Pierwszy odcinek rowu usytuowany w km 0+000 – 0+040 należy zabudować rurami PRAGMA DN/ID 500 mm SN 8, pozostały odcinek w km 0+040 – 0+780 rurami PRAGMA DN/ID 400 mm SN 8. Rury kolektorów kanalizacji deszczowej należy układać na warstwie podsypki piaskowej, jak również na całym ich obwodzie ścianki rur zabezpieczyć warstwą piasku. Wlot i wylot kolektora należy obudować betonowymi ściankami czołowymi. Na długości projektowanego kolektora kanalizacji deszczowej, w zabudowanym rowie odwadniającym, wbudowane zostanie 26 szt. betonowych studni rewizyjnych o średnicy Ø 1200 mm. Wszystkie studnie przykryte będą włazami żeliwnymi typu lekkiego. Odległości pomiędzy usytuowaniem projektowanych studni rewizyjnych nie przekraczają 50 m, a ich ilość bezpośrednio wynika z ukształtowania przebiegu drogi. Do każdej ze studni usytuowanej w obrębie prawostronnej zabudowy rowu włączony będzie przykanalik z rur PVC o średnicy Ø 200 mm, typu ciężkiego, odprowadzający część wód opadowych z jezdni drogowej poprzez zamontowane krawężnikowo - jezdne wpusty ściekowe o powierzchni wlotowej 7,2 dm2, kl. C 250 kN. Pozostałe wody opadowe spływające z powierzchni pasa drogowego odbierane i odprowadzane będą przez odkryty, lewostronny przydrożny rów odwadniający. Rów wymaga miejscowej przebudowy, odpowiedniego ukształtowania i wyprofilowania, jak również odcinkowego umocnienia prefabrykowanymi, żelbetowymi korytkami kolejowymi, ułożonymi na podsypce cementowo – piaskowej o gr. 15 cm i ławie żwirowej gr. 20 cm. Projektowana przebudowa odcinka drogi powiatowej obejmuje wymianę zniszczonych żelbetowych elementów przepustu poprzecznego, usytuowanego w km 0+247. Dla ujednolicenie szerokości jezdni do 5,50 m zachodzi konieczność jej poszerzenia, co szczegółowo pokazane zostało w rysunkowej części dokumentacji projektowej. Głębokość korytowania w miejscach wymaganych poszerzeń jezdni drogowej wynosi 60 cm, gdzie należy ułożyć następujące projektowane warstwy podbudowy, tj. warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm + dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego gr. 27 cm + górna warstwa podbudowy z tłucznia klinowanego gr. 20 cm. Przed przystąpieniem do układania nowej nawierzchni, istniejące podłoże (stara, zdeformowana i zniszczona nawierzchnia jezdni drogowej) musi zostać dokładnie oczyszczone i skropione asfaltem w ilości 0,5 kg/m2 powierzchni jezdni, a miejscowo występujące deformacje i nierówności wyrównane masą mineralno – asfaltową. Wykonanie nawierzchni przyjęto w technologii dwuwarstwowej, tj. warstwa wiążąca o grubości 4 cm + warstwa ścieralna 4 cm po zagęszczeniu. Do ich ułożenia należy zastosować masę mineralno – asfaltową, grysowo – żwirową, KR 1-2. Nawierzchnia jezdni powinna zostać wyprofilowane z 2% spadkiem poprzecznym w kierunku przyległego, lewostronnego rowu odwadniającego, jak również elementów systemu odwadniającego, przyjętego wzdłuż zabudowanego odcinka przydrożnego rowu odwadniającego. Po wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej, obustronne pobocza drogowe należy wyrównać, wyprofilować i na całych ich szerokościach utwardzić zgodnie z technologią przyjętą w dokumentacji projektowej (szczegóły wykonawcze w części rysunkowej projektu). Warstwy utwardzenia prawostronnego pobocza to: warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm + podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm + nawierzchnia z mieszanki tłuczniowej gr. 13 cm. Pobocze lewostronne należy wyprofilować oraz utwardzić warstwą mieszanki tłuczniowej o gr. 8 cm po zagęszczeniu.
Na całym odcinku zabudowanego rowu, nasyp ziemny wzdłuż skrajnej krawędzi pasa drogowego, należy ukształtować w sposób zapewniający dotychczasowe odprowadzanie powierzchniowych wód opadowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233140-2 - Roboty drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1268289,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1288628,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1268289,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Mostowych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851949581
7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 30
7.3.4) Miejscowość: Jasło
7.3.5) Kod pocztowy: 38-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O. W JAŚLE
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O. W JAŚLE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1268289,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- ,,Budowa drogi pieszo - rowerowej w ciągu drogi powiatowej Nr 1896R Krosno - Kobylany - Toki w miejscowości Nienaszów".
- Dostawa rękawic medycznych
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz wykonanie pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych
- Dostawa systemu pobierania krwi
- Budowa chodnika w c. drogi powiatowej Nr 1851R Jasło(Sobniów) - Łaski - Nowy Glinik - Zarzecze w m. Nowy Glinik w ramach zadania inwestycyjnego pn."Budowa chodników przy drogach powiatowych"
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Bronice Kolonia, Gmina Nałęczów - droga gminna nr 107866L
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kaszewska Wola
- Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarst. i grubowarst., likwidacja oznakowania poziomego oraz dostawa i montaż punktowych elementów odblask. na dr. woj. maz. z podziałem na 9cz.-postę.039/25
- Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola zlokalizowanego w Jejkowicach przy ul. Szkolnej 4 wraz ze zmianą sposobu użytkowania, w celu utworzenia klubu dziecięcego na terenie Gminy Jejkowice
- Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Gaj, gmina Mogilany - etap III- Przykanaliki.
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa na obszarze gminy Łagiewniki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.