eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówModernizacja placu zabaw i części rekreacyjno-sportowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Rzeszowie



Ogłoszenie z dnia 2023-03-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja placu zabaw i części rekreacyjno-sportowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Rzeszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.erzeszow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja placu zabaw i części rekreacyjno-sportowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Rzeszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ebd8810-7097-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128792

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006583/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.37 Modernizacja placu zabaw i części rekreacyjno – sportowej przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym Nr 1 w Rzeszowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476333/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-A.271.92.294.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 137348,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przedszkola oraz części rekreacyjno-sportowej szkoły przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1, ul. Rubinowa 4 w Rzeszowie na działce nr 343/15 obr. 220. W zakres zamówienia wchodzi:
1) Dostawa i montaż elementów małej architektury, w tym:
- zestaw zabawowy z 2 zjeżdżalniami, tablica do rysowania – 1 kpl,
- urządzenie zabawowe: huśtawka bocianie gniazdo – 1 kpl,
- urządzenie zabawowe: domek z tablicą do rysowania, sklepikiem, miarką – 1 kpl,
- urządzenie zabawowe: lokomotywa – 1 kpl,
- urządzenie zabawowe: wagonik – 1 kpl,
- urządzenie: sześcian sprawnościowy – 1 kpl,
- tablica z regulaminem – 2 szt,
2) Utwardzenie terenu z kostki betonowej otoczonej obrzeżem o pow. ok. 55m2 wraz z aplikacją gier plenerowych typu „Chińczyk” oraz „Klasy potrójne”.
3) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych o pow. ok. 100m2,
4) Zabezpieczenie istniejącego kabla SN rurami dwudzielnymi na dł. 8m,
5) Wykonanie nawierzchni trawiastej o pow. ok. 80 m2,
6) Demontaż i montaż 2 szt. istniejących urządzeń zabawowych,
7) Roboty towarzyszące niezbędne do prawidłowej realizacji inwestycji wraz z uporządkowaniem terenu po wykonaniu robót.
Podstawą realizacji przedmiotu umowy jest zgłoszenie robót budowlanych z dnia 21.07.2022 r.
Roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie i Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w sposób umożliwiający wykonywanie statutowych zadań Użytkownika, zabezpieczyć teren robót przed wejściem osób trzecich i zorganizowanie we własnym zakresie dojazdu oraz terenu robót.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich podstawowych i towarzyszących robót budowlanych, usług i dostaw, związanych z wykonaniem zamówienia, opisanych w SWZ, wynikających z obowiązujących przepisów prawa i opracowanej dokumentacji projektowej.
UWAGA: Przedmiot zamówienia nie obejmuje całego zakresu robót zawartego w projektu wykonawczym. Wyłączeniu z zamówienia podlega:
1. Nawierzchnia z kostki przy świetlicy.
2. Drążki z nawierzchnią
3. Urządzenie siłowe z nawierzchnią.
4. Ławeczka z nawierzchnią.
5. Prasa nożna z nawierzchnią.
6. Boisko do siatkówki.
7. Kosz na śmieci.
8. Ławka.
Zamawiający dołącza przedmiar robót, jednocześnie informuje, że wskazane w przedmiarach wielkości robót budowlanych są orientacyjne, stanowią materiał pomocniczy w celu przybliżenia technologii wykonania robót i mają poinformować Wykonawców wyłącznie o charakterze i przybliżonej wielkości zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia floty pojazdów, której łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosić będzie co najmniej 10%.
Rozwiązania równoważne: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych stosownie wraz z jego opisem lub normami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) projekt wykonawczy oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowanych
2) projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236802,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa EPX Paweł Matera

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8722171519

7.3.4) Miejscowość: Pustków 288

7.3.5) Kod pocztowy: 39-205

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.