Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00339550/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
POPRAWA WARUNKÓW EWAKUACYJNYCH ORAZ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ W OBIEKTACH SP ZOZ MSWiA W KOSZALINIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Koszalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330904973
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna, 2
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-720
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@poliklinika.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poliklinika.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://poliklinika.koszalin.pl/zamowienia-publiczne-50693/454-postepowanie-nr-m-2373-20-2021-na-poprawe-warunkow-ewakuacyjnych-oraz-ochrony-przeciwpozarowej-w-obiektach-sp-zoz-mswia-w-koszalinie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
POPRAWA WARUNKÓW EWAKUACYJNYCH ORAZ OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ W OBIEKTACH SP ZOZ MSWiA W KOSZALINIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b2da4f6-6977-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00128799
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012673/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.1.1 Dostosowanie budynku A i C do wymagań przeciwpożarowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339550/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: M-2373-20/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa warunków ewakuacyjnych oraz ochrony przeciwpożarowej w obiektach SP ZOZ MSWIA w Koszalinie - budynek A, B oraz C zlokalizowanych w Koszalinie przy ul. Szpitalnej 2.
Na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez firmę „HORN” Biuro Projektowe
ul. Zientarskiego 16/1, 75-852 Koszalin
2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) dostosowania pomieszczeń na poziomie II w budynku A do wymogów ewakuacyjnych
i p.poż polegających na demontażu istniejących ścian i sufitów wykonanych z materiałów palnych i odtworzenie ich wg projektu w tym przeniesienia wyposażenia pomieszczeń przed przystąpieniem do prac na poziomie II budynku A w uzgodnieniu z Zamawiającym;
2) remontu warstw stropu w budynku A między poziomem I, a poziomem II z niwelacją różnicy poziomów we wskazanych pomieszczeniach – demontaż istniejących warstw, usunięcie polepy, wzmocnienie drewnianych belek stropowych, wykonanie nowych izolacji p.poż, warstw podkładowych i oblicowań zgodnie z projektem;
3) wymiany wskazanych drzwi wewnętrznych w celu zapewniania poprawy warunków ewakuacyjnych – wykucie z muru drzwi wewnętrznych, obsadzenie ościeżnic, montaż skrzydeł drzwiowych, uzupełnienie tynków na ościeżach;
4) wymiany wskazanej stolarki okiennej zgodnie z projektem;
5) wydzielenia przegród przeciwpożarowych w budynkach zgodnie z projektem;
6) wykonania przebić przez ściany i stropy wg potrzeb;
7) dostosowania klatek schodowych w budynku A do wymagań ewakuacyjnych;
8) wykonania pozostałych robót demontażowych i budowlanych wynikających z projektu
i potrzeb bieżących;
9) modernizacji tablic elektrycznych wg projektu ;
10) wykonania instalacji elektrycznej, oświetleniowej, strukturalnej zgodnie z projektem;
11) wykonania instalacji oddymiania i p.poż. zgodnie z projektem (z uwzględnieniem istniejącej sygnalizacji oddymiania klatek w budynku C i oświetlenia ewakuacyjnego);
12) wykonania instalacji systemu sygnalizacji pożaru (SAP) wraz z uruchomieniem
i zatwierdzeniem oraz integracja systemem obsługi dźwigów osobowych
13) modernizacja istniejącej instalacji hydrantowej wraz z szafkami – podejścia do hydrantów;
14) wykonania nowej instalacji hydrantowej i montażu nowych szafek wraz
z wyposażeniem;
15) wywozu i utylizacji zdemontowanych materiałów oraz odpadów z rozbiórki.
Na zutylizowane odpady z rozbiórki Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu stosowne dokumenty (kartę BDO);
16) opracowania dokumentacji powykonawczej systemu sygnalizacji pożaru wraz
z odpowiednimi uzgodnieniami i odbiorami w tym specjalistą p.poż.;
17) integracji instalacji systemów p.poż w budynku S przy współudziale wykonawcy realizującego zamówienie publiczne nr M-2373-19/2021 pn. „Modernizacja Serwerowni SP ZOZ MSWiA w Koszalinie w lokalizacji: Koszalin oraz Słupsk uczestniczącego
w projekcie e-Zdrowie: rozwój nowoczesnych e-usług publicznych dla pacjentów (Zaprojektuj i wybuduj)”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262700-8 - Przebudowa budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1950146,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3306351,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1950146,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APE-LP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833178523
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1950146,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Koszalinie w 2025 r.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej dla Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
- Zakup samochodów osobowych na potrzeby prokuratur okręgu koszalińskiego
- Ochrona fizyczna i elektroniczna osób i mienia w budynkach będących siedzibami Prokuratur Rejonowych okręgu koszalińskiego
- "Dostawa kart podarunkowych na potrzeby pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółki z o.o. w Koszalinie przy ulicy Komunalnej 5 ".
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.