eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrąszewiceDostawa paliw ciekłych na potrzeby Gminy Brąszewice



Ogłoszenie z dnia 2025-03-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw ciekłych na potrzeby Gminy Brąszewice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brąszewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934418

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sieradzka 98

1.5.2.) Miejscowość: Brąszewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-277

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48438211778

1.5.8.) Numer faksu: +48438211873

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@braszewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.braszewice.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gwbraszewice.e-zp.finn.pl/procurements/17/procurement

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw ciekłych na potrzeby Gminy Brąszewice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8dade13a-6d74-47c7-9f69-a80879aea6f4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00128813

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011543/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa paliw ciekłych na potrzeby Gminy Brąszewice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00086363

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IT.271.1.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 170000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa n/w paliw:
1) Oleju napędowego ON w ilości do 30.000,00 litrów odpowiadającego normie PN-EN 590 i wymaganiom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015, poz. 1680 ze zm.),
2) Benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości do 1000,00 litrów odpowiadającej normie PN-EN 228 i wymaganiom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015, poz. 1680 ze zm.).
3. Ze względu na specyfikę działań Zamawiającego i wynikający z niej brak możliwości jednoznacznego sprecyzowania ilości świadczonych usług, podane ilości paliw są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb.
4. Wykonawca nie będzie miał prawa dochodzenia roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu zamówienia paliwa w ilości mniejszej niż określona w pkt 2.
5. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
1) Do paliw wymienionych powyżej stosuje się wymagania jakościowe określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz. U. z 2018 poz. 427) oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 X 2015 r. „w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych” (Dz. U. z 2015 r. poz.1680) oraz normie PN-EN 228, PN- E 590.
6. Dostawy będą realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów do zbiornika lub do kanistrów, w wybranej stacji wykonawcy. Do każdego tankowania paliwa do zbiornika i/lub kanistra powinien być dołączony dokument „wz” potwierdzający między innymi ilość pobranego paliwa, cenę 1 litra z dystrybutora rodzaj pojazdu. Kierowca, po sprawdzeniu prawidłowości danych na nim zawartych, potwierdzi dokonanie zakupu złożeniem podpisu na dwóch egzemplarzach dowodu sprzedaży i otrzyma jeden z nich.
7. Paliwa rozlewane będą poprzez legalizowane przepływomierze (dystrybutory). Zakupy paliwa tankowanie do zbiorników pojazdów i maszyn roboczych oraz do kanistrów będących w dyspozycji Gminy Brąszewice oraz pojazdów i sprzętu Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Brąszewice dokonywane będą sukcesywnie w punktach sprzedaży Wykonawcy
8. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194721,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194721,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194721,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WLS GLOBAL Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182146705

7.3.3) Ulica: Dobrzecka 69-71/16

7.3.4) Miejscowość: Klaisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194721,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.