Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00031893/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw , olejów i smarów w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121842461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rzeczna 7
1.5.2.) Miejscowość: Limanowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mzgkim.limanowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzgkim.limanowa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dae2d7af-9341-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
woda,śmieci
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw , olejów i smarów w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dae2d7af-9341-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128854
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029594/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa paliw, olejów i smarów w 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00031893
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/01/01/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 824265,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju napędowego ,olejów i smarów dla potrzeb MZGKiM Sp. z o.o. (loco magazyn ul. Rzeczna 7, 34-600 Limanowa), z podziałem :Olej „letni” dostarczany będzie w miesiącach od kwietnia do października 2023r.** Olej „zimowy” – olej napędowy o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych powinien posiadać temperaturę blokowania filtra minimum: - 32OC i dostarczany będzie od lutego do marca 2023r. i od listopada 2023 do stycznia 2024r.
Olej napędowy dostarczany będzie do zbiornika o pojemności 5000 l przy ul. Rzecznej
w Limanowej w ok. dwutygodniowych odstępach czasu. Zgłoszenie zapotrzebowania na olej będzie przekazywane Wykonawcy telefonicznie lub e-mail z co najmniej 24h wyprzedzeniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 793600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy następujących materiałów olejów i smarów dla potrzeb MZGKiM Sp. z o.o. (loco magazyn ul. Rzeczna 7, 34-600 Limanowa)Terminy dostaw poszczególnych rodzajów materiałów ustalane będą na bieżąco w ciągu roku, przy czym godziny dostaw muszą zapewnić możliwość rozładunku towarów do godz. 15-tej danego dnia dostawy. Zamawiający nie dopuszcza oferowania produktów o innych znakach towarowych (zamienników) niż wskazane w powyższym zestawieniu.4.5.3.) Główny kod CPV: 09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe
4.5.5.) Wartość części: 30665,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 793600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1280000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 793600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WAC-WOJ PALIWA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371815697
7.3.3) Ulica: Kazimierz Wielkiego 24/1
7.3.4) Miejscowość: Grybów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-330
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WAC-WOJ PALIWA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
WAC-WOJ PALIWA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 793600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-01-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30665,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30665,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30665,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARGE Paliwa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792916969
7.3.3) Ulica: Wielicka
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-552
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30665,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-01-31INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- Usługa odbioru odpadów typu komunalnego o kodzie 20 03 01 w ilości ok. 1200 m3 zawierających nieczystości stałe socjalno-bytowe dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Limanowej.
- Dostawy materiałów medycznych ujętych w 7 zadaniach
- "Dostawa paliwa do samochodów służbowych i urządzeń mechanicznych dla Starostwa Powiatowego w Limanowej i jednostek organizacyjnych w latach 2025 - 2026"
- Dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych ujętych w 18 zadaniach asortymentowych
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa oleju napędowego na potrzeby Gminy Szudziałowo
- Bezgotówkowy zakup paliw ( teren RP) dla pojazdów i maszyn roboczych Uzdrowiska Ciechocinek S.A. - CPV
- Sukcesywna dostawa paliw w obrocie bezgotówkowym dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Rzeszowie w okresie 36 miesięcy.
- Zakup paliwa na potrzeby Zakładu Profilaktyki Onkologicznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii. IZP.2411.30.2025.AJ
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Miejskiego Zarządu Dróg.
- Zakup paliwa do pojazdów służbowych KP PSP w Kędzierzynie-Koźlu i podległych Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych w sieci podmiotów działających na terytorium Polski w 2025 r.
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.