eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaZaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zadania pn. "Budowa sali gimnastycznej w SP 20 przy ul. Starodworcowej w Gdyni"



Ogłoszenie z dnia 2023-03-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zadania pn. „Budowa sali gimnastycznej w SP 20 przy ul. Starodworcowej w Gdyni”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-382

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 668 23 00

1.5.8.) Numer faksu: 58 668 23 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wydz.budynkow@gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.gdynia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/umgdynia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zadania pn. „Budowa sali gimnastycznej w SP 20 przy ul. Starodworcowej w Gdyni”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e01ee93f-86b8-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128856

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009681/36/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 20 przy ul. Starodworcowej 35

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00524277

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MB.271.40.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sali gimnastycznej w SP 20 przy ul. Starodworcowej w Gdyni oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie i/lub zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu wydanego na podstawie przepisu art. 54 ust. 2 ustawy Prawo budowlane lub wydanego na wniosek Wykonawcy po upływie terminu do wniesienia sprzeciwu, wydanej/nych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w zakresie zamówienia.
2. Roboty budowlane polegają m.in. na: pracach rozbiórkowych, wycince zieleni kolidującej, demontażu wieży oświetleniowej przy bieżni, przebudowie zewnętrznej kanalizacji sanitarnej, przełożeniu zewnętrznych sieci en, wymianie okien w istniejącej sali gimnastycznej oraz remoncie kotłowni gazowej z pełną wymianą urządzeń w budynku istniejącym, budowie budynku sali gimnastycznej wraz z łącznikiem do budynku istniejącej szkoły, w tym m.in.: montażu platformy pionowej osobowej, wykonaniu instalacji fotowoltaicznej na dachu, wykonaniu systemu zarządzania energią, wykonaniu instalacji wod-kan, elektrycznej i teletechnicznej (zintegrowanej z istniejącym budynkiem szkoły), wykonaniu oznaczenia identyfikacji wizualnej obejmującego oznakowanie pomieszczeń i dróg komunikacji pionowej i poziomej, przebudowie sieci kanalizacji deszczowej, wykonaniu układu grzewczego opartego o pompy ciepła powietrzne wraz ze zbiornikami buforowymi, zasobnikami, układem pomp oraz na wykonaniu placu manewrowego dla wozów straży pożarnej, trybuny zewnętrznej, nawierzchni utwardzonych wraz z elementami małej architektury, zieleni i oświetleniem zewnętrznym.
3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w celu realizacji inwestycji pn.: „Budowa sali gimnastycznej w SP 20 przy ul. Starodworcowej w Gdyni”, obejmującej budowę budynku sali gimnastycznej wraz z pomieszczeniami zaplecza oraz łącznika z istniejącym budynkiem szkoły. W budynku poza salą sportową, salą fitness oraz pomieszczeniami zaplecza znajdą się również dodatkowe sale dydaktyczne oraz sala rady dzielnicy. Istniejąca infrastruktura techniczna zostanie dostosowana w zakresie występujących kolizji. Roboty w zakresie zagospodarowania terenu zostaną ograniczone do minimum i obejmą takie elementy jak: wykonanie nawierzchni utwardzonych na dojściach do projektowanego budynku, wykonanie nawierzchni placu z podbudową spełniającą wymagania drogi przeciwpożarowej, odtworzenie nawierzchni uszkodzonych podczas realizacji prac, rekultywację terenów zielonych wokół projektowanego budynku.
4. Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej jako „OPZ”).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zaprojektowania i wykonania robót budowlanych stanowi:
5.1. Opis Przedmiotu Zamówienia „OPZ” stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ, w tym m.in.:
5.1.1. Program Funkcjonalno-Użytkowy dla inwestycji pn. Budowa sali gimnastycznej w SP 20 przy ul. Starodworcowej w Gdyni - Gdańsk, Listopad 2022 r. wraz z koncepcją architektoniczną, stanowiący Załącznik nr 1 do OPZ;
5.2. Projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ.
6. Realizacja przedmiotu zamówienia jest podzielona na 2 etapy opisane jako Etap I oraz Etap II w załączniku nr 1 do SWZ:
6.1. ETAP I – wykonanie dokumentacji projektowej, w tym budowlanej oraz wykonawczej sporządzonej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z koncepcją architektoniczną i wytyczne Zamawiającego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę/zaświadczenia/ń o przyjęciu zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.
6.2. ETAP II – wykonanie robót budowlanych wraz ze wszystkimi innymi towarzyszącymi pracami oraz uzyskanie przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem i/lub zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu wydanego na podstawie przepisu art. 54 ust.2 ustawy Prawo budowlane lub wydanego na wniosek Wykonawcy po upływie terminu do wniesienia sprzeciwu, wydanej/nych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w zakresie zamówienia oraz pełnienie nadzoru autorskiego na budowie podczas realizacji zadania.
7. Zamawiający wymaga prowadzenia robót budowlanych na terenie nieruchomości czynnego obiektu użyteczności publicznej oraz w czynnym obiekcie przy jednoczesnym zachowaniu wszelkich warunków higieniczno – sanitarnych, dostawy ciepła oraz energii elektrycznej w celu możliwości normalnego funkcjonowania placówki oświatowej.
8. Wykonawca udzieli na wykonaną robotę budowlaną nie mniej niż 36 miesięczną gwarancję. Niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, Zamawiającemu przysługuje rękojmia za wady, która wygasa po upływie 60 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
9. Wykonawca obejmie, w ramach niniejszego zamówienia, serwisem zamontowane urządzenia przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy, liczony od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Serwis winien obejmować wszelkie wytyczne producenta w tym m.in. częstotliwość serwisowania urządzeń, wymianę elementów objętych serwisem, w celu zapewnienia prawidłowej eksploatacji zamontowanych urządzeń oraz zapewniania utrzymania warunków gwarancji.
Szczegółowe informacje - Rozdział III. SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45232141-2 - Roboty grzewcze

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11867040 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19888749,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11867040 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LABAR SP. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842764841

7.3.4) Miejscowość: Gdańśk

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11867040 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.