Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00070207/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dróg o nawierzchni tłuczniowo-żwirowej na terenie miasta i gminy Wieliczka w 2022r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121398842
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lednicka 16a
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 278 20 10
1.5.8.) Numer faksu: 12 250 11 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzd@wieliczka.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gzd.wieliczka.eu/pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gzd_wieliczka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty dróg o nawierzchni tłuczniowo-żwirowej na terenie miasta i gminy Wieliczka w 2022r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a09c2c34-988e-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00128916
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025878/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remonty dróg o nawierzchni tłuczniowej na terenie Gminy Wieliczka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070207/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZD.422.6.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 513820,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont dróg o nawierzchni tłuczniowo - żwirowej na terenie miasta i gminy Wieliczka w rejonie nr 1.Część I – Rejon nr 1
Część I - Rejon nr 1 obejmuje teren miejscowości: Brzegi, Czarnochowice, Grabie, Grabówki, Kokotów, Lednica Górna, Mała Wieś, Strumiany, Sułków, Śledziejowice, Węgrzce Wielkie, Wieliczka obr. 1, 2, 3.
Remont nawierzchni dróg obejmować będzie:
- remonty cząstkowe nawierzchni tłuczniowych kruszywem porfirowym lub diabazowym z wykuciem wyboi do stałej głębokości, mechaniczne zagęszczenie tłucznia, głębokość wyboi 8 cm (średnio) – 620,0 m2,
- wyrównanie istniejącej podbudowy (zagęszczenie mechaniczne), kruszywem porfirowym lub diabazowym-łamanym, dostarczonym przez wykonawcę, warstwa po zagęszczeniu do 0-10 cm z uwzględnieniem robót przygotowawczych w zakresie istniejącej podbudowy oraz eliminacji lub wykorzystania materiałów z istniejącej podbudowy dla osiągnięcia celu trwałości wykonania naprawy podbudowy drogi – 710,00 m3.Zamówienie należy wycenić i wykonać zgodnie z załączoną do SWZ: STWiOR oraz przedmiarem robót w zakresie podstawowym.
Uwaga! Przedmiotem zamówienia jest tylko zakres podstawowy o którym mowa w pkt 3.1. nin. SWZ. Roboty podobne, o których mowa w pkt 22 SWZ oraz których zakres określono w przedmiarach robót – roboty podobne, nie wchodzą w zakres przedmiotowego zamówienia i nie należy ich ujmować w ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 169969,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont dróg o nawierzchni tłuczniowo - żwirowej na terenie miasta i gminy Wieliczka w rejonie nr 2.Część II – Rejon nr 2
Część II - Rejon nr 2 obejmuje teren miejscowości: Byszyce, Chorągwica, Dobranowice, Golkowice, Gorzków, Grajów, Jankówka, Janowice, Koźmice Małe, Koźmice Wielkie, Mietniów, Podstolice, Raciborsko, Rożnowa, Siercza, Sygneczów.
Remont nawierzchni dróg obejmować będzie:
- remonty cząstkowe nawierzchni tłuczniowych kruszywem porfirowym z wykuciem wyboi do stałej głębokości, mechaniczne zagęszczenie tłucznia, głębokość wyboi 8 cm (średnio) – 460,00 m2
- wyrównanie istniejącej podbudowy (zagęszczenie mechaniczne), kruszywem porfirowym-łamanym, dostarczonym przez wykonawcę, warstwa po zagęszczeniu do 0-10 cm z uwzględnieniem robót przygotowawczych w zakresie istniejącej podbudowy oraz eliminacji lub wykorzystania materiałów
z istniejącej podbudowy dla osiągnięcia celu trwałości wykonania naprawy podbudowy drogi – 744,00 m3.
Zamówienie należy wycenić i wykonać zgodnie z załączoną do SWZ: STWiOR oraz przedmiarem robót
w zakresie podstawowym.
Uwaga! Przedmiotem zamówienia jest tylko zakres podstawowy o którym mowa w pkt 3.1. nin. SWZ. Roboty podobne, o których mowa w pkt 22 SWZ oraz których zakres określono w przedmiarach robót – roboty podobne, nie wchodzą w zakres przedmiotowego zamówienia i nie należy ich ujmować w ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 172577,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168752,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273153,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168752,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Wajda P.P.H.U. ELIS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 683 112 09 22 Regon: 351255314
7.3.3) Ulica: Szczygłów 14
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF WAJDA P.P.H.U " ELIS "
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF WAJDA P.P.H.U " ELIS "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168752,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166623,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266634,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166623,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadiusz Wajda FIRMA IZAR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 6831926022 Regon: 368576960
7.3.3) Ulica: Szczygłów 14
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166623,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Dostawa narzędzi -część I - narzędzia nisko cenne i materiały wymienne
- "Dostawa kompresora do agregatu wody lodowej instalacji klimatyzacji przy szybie Daniłowicz".
- Świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego przez Ośrodek Interwencji Kryzysowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce
- "Dostawa środków czystości - część 1 - koncentraty czyszczące i myjące wraz z dozownikiem"
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych na potrzeby grupy zakupowej organizowanej przez Gminę Wieliczka
- "Dostawa narzędzi - część 1 - narzędzia ręczne"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Remonty cząstkowe dróg gminnych w 2025 roku
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój wraz z rozbudową systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodociągowej oraz realizacją zadań komplementarnych.
- Remont cząstkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy Słomniki w 2025 roku.
- "Remont DW 577 wraz ze ścieżką rowerową od km 7+550 do km 9+000, odcinek Zdwórz - Gąbin"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.