Ogłoszenie z dnia 2021-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00100888/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00128926 z dnia 2021-07-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Podniesienie poziomu technologicznego SUW Kuczków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250423184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Polna 71
1.5.2.) Miejscowość: Pleszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 7421664
1.5.8.) Numer faksu: 62 7412332
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pkpleszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkpleszew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Podniesienie poziomu technologicznego SUW Kuczków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08ee2f99-da48-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00128926
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”, objęte PROW na lata 2014 – 2020, tytuł operacji „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej w miejscowościach: Brzezie i Kuczków”. Umowa o przyznanie pomocy nr 00110-65150-UM1500251/19 zawartej 15.01.2021 r.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00100888/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/ZP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 163602,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zadania obejmuje podniesienie poziomu technologicznego Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Kuczków.
Niniejsze zadanie otrzymało dofinansowanie z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w ramach pomocy dla operacji typu „Gospodarka wodno – ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”, objęte PROW na lata 2014 – 2020, tytuł operacji „Uporządkowanie gospodarki wodno – ściekowej w miejscowościach: Brzezie i Kuczków”. Umowa o przyznanie pomocy nr 00110-65150-UM1500251/19 zawartej 15.01.2021 r.
Zakres prac do wykonania na obiekcie SUW Kuczków
1. Wydzielenie pomieszczenia chlorowni z wyposażeniem
Należy wydzielić pomieszczenie chlorowni o powierzchni ok. 3 m2, ściany w technologii murowanej. Wzniesione przegrody należy otynkować tynkiem cementowo-wapiennym. Ściany do wysokości 2,0 m pokryć płytkami łatwo zmywalnymi. Posadzkę pokryć płytkami gresowymi. Do pomieszczenia doprowadzić instalację wodociągową wykonaną z rur PEX. Chlorownie wyposażyć w umywalkę oraz kran i przepływowy podgrzewacz wody. W ścianie zewnętrznej budynku wykonać otwór pozwalający na montaż drzwi (0,90x2,00 m). Pomieszczenie wyposażyć w wentylację mechaniczną nawiewno-wywiewną (wentylatory 200 mm), która uruchamiana będzie automatycznie przy otwarciu drzwi wejściowych oraz dodatkowo przyciskiem zamontowanym na elewacji zewnętrznej oraz wewnątrz budynku.
W obiekcie należy wykonać instalację dozowania podchlorynu sodu z węży PE lub PVC-U klejonego. Chlorownię należy wyposażyć w pompę dozującą podchloryn sodu wraz z niezbędnym osprzętem. Do pomieszczenia doprowadzić zasilanie elektryczne niezbędne do obsługi chloratora oraz zapewniające montaż lampy oświetleniowej. Obiekt wyposażyć w kalosze ochronne, fartuch ochronny, rękawice ochronne oraz okulary ochronne.
2. Wydzielenie pomieszczenia sanitariatu z wyposażeniem
Należy wydzielić pomieszczenie sanitariatu o powierzchni ok. 3 m2, ściany w technologii murowanej. Wzniesione przegrody należy otynkować tynkiem cementowo-wapiennym. Ściany do wysokości 2,0 m pokryć płytkami łatwo zmywalnymi. Posadzkę pokryć płytkami gresowymi. Do pomieszczenia doprowadzić instalację wodociągową wykonaną z rur PEX. Sanitariat wyposażyć w miskę ustępową, umywalkę oraz kran i przepływowy podgrzewacz wody. W ścianie wewnętrznej wykonać montaż drzwi – 2 szt. (0,90x2,00 m). Pomieszczenie wyposażyć w wentylację nawiewną grawitacyjną oraz mechaniczną wywiewną (wywietrzak 100 mm).
3. Kanalizacja chlorowni i zbiornik neutralizatora
Wykonać instalację kanalizacji podposadzkowej 75 mm w pomieszczeniu chlorowni. W posadzce zamontować wpust 100x100 mm z rusztem ze stali nierdzewnej. Instalację wyprowadzić poza budynek, gdzie wykonać montaż prefabrykowanego zbiornika neutralizatora z tworzywa sztucznego o objętości 2 m3.
4. Kanalizacja sanitariatu i zbiornik na nieczystości
Wykonać instalację kanalizacji podposadzkowej 110 mm w pomieszczeniu sanitariatu. W posadzce zamontować wpust 100x100 mm z rusztem ze stali nierdzewnej. Instalację wyprowadzić poza budynek, gdzie wykonać montaż prefabrykowanego zbiornika neutralizatora z tworzywa sztucznego o objętości 2 m3.
5. Dostawa, montaż i uruchomienie dmuchawy do płukania powietrzem
Dostarczyć i zamontować dmuchawę bocznokanałową o parametrach zapewniających właściwą prace przy płukaniu filtra poziomego DN2800, wraz z wykonanie rurociągu ze stali nierdzewnej prowadzącego powietrze z włączeniem w istniejące orurowanie technologiczne. Wyposażyć instalację w niezbędną armaturę kontrolno-pomiarową i zaporową.
6. Dostawa, montaż i uruchomienie przepływomierza wody uzdatnionej do sieci wodociągowej
Dostarczyć i wykonać montaż przepływomierza elektromagnetycznego DN100 wraz z niezbędnymi modyfikacjami na rurociągu wody uzdatnionej tłoczonej do sieci wodociągowej. Wykonać podłączenie elektryczne przepływomierza.
7. Monitoring technologiczny obiektu
Wyposażenie obiektu w monitoring technologiczny generujący informacje o: ciśnieniu wody tłoczonej do sieci wodociągowej, ilości wody tłoczonej do sieci wodociągowej, aktualnej pracy pomp głębinowych, pomp sieciowych, sprężarek powietrza oraz poziomie wody w zbiorniku. Informacja musi w sposób ciągły być przekazywana do Centralnej Stacji Wodociągowej zlokalizowanie w Pleszewie, ul. Kaliska 153 a.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
65111000-4 - Przesył wody pitnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. AUTOMATYK Barbara Kondratowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680105724
7.3.3) Ulica: Zbiersk Cukrownia 68/2
7.3.4) Miejscowość: Zbiersk
7.3.5) Kod pocztowy: 62-830
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
2021-07-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Dostawa sprzętu medycznego.
- Dostawy artykułów chemicznych i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025
- "Zakup specjalistycznego wyposażenia dla OSP Pleszew i OSP Kowalew"
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025
- Modernizacja obiektów CUS w Pleszewie
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.