Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sukcesywne świadczenie usług hotelowych dla gości i aktorów zaproszonych na spektakle w Teatrze KTO w 2025 r. z opcją na kolejne 24 miesiące
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR KTO
1.3.) Oddział zamawiającego: Instytucja Kultury Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356901227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamoyskiego 50
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-523
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 62 37 300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@teatrkto.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrkto.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne świadczenie usług hotelowych dla gości i aktorów zaproszonych na spektakle w Teatrze KTO w 2025 r. z opcją na kolejne 24 miesiące
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bc220da-238d-4ae9-be16-e54030b20bd7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00128928
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039344/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Hotelarskie usługi noclegowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2bc220da-238d-4ae9-be16-e54030b20bd73.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu: Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin dostępny na stronie https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
2. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
4. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
5. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Klauzule informacyjne z art. 13 i 14 RODO są ujęte w pkt. 27 swz oraz we wzorze umowy – załączniku nr 1A do swz.
2. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 oraz jeśli dotyczy art. 14 RODO – oświadczenie jest ujęte w Formularzu oferty.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DKO.271.10.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 210000,00 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 145685,19 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług hotelowych dla gości i aktorów zaproszonych na spektakle w Teatrze KTO w roku 2025 (zwanym dalej zamówieniem podstawowym).
2. Zamawiający w ramach wykonania zamówienia przewiduje możliwość skorzystania z opcji polegającej na przedłużeniu świadczenia usług hotelowych o kolejne maksymalnie 24 miesiące.
3. Opcja będzie wykonywana dla liczby osobo noclegów oraz pokoi jak w zamówieniu podstawowym, o którym mowa w ust. 8, w każdym 12 miesięcznym okresie, przez kolejne maksymalnie 24 miesiące (dwie 12 miesięczne opcje).
4. O korzystaniu z opcji Wykonawca będzie zawiadamiany oświadczeniem Zamawiającego o uruchomieniu opcji. Opcja może być uruchomiona nie więcej niż dwa razy, każdorazowo maksymalnie na 12 miesięcy liczonych od dnia zawiadomienia oświadczeniem Zamawiającego o uruchomieniu opcji.
5. Oświadczenie o uruchomieniu opcji będzie przekazane Wykonawcy nie później niż do zakończenia odpowiednio zamówienia podstawowego, zamówienia w ramach pierwszej opcji lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na jej realizację – w zależności, które z tych zdarzeń nastąpi pierwsze.
6. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
7. Wartość zamówienia w ramach opcji została ustalona na 97 123,46 zł bez podatku od towarów i usług.
8. Wykonanie zamówienia podstawowego polega na zapewnieniu do 200 osobo noclegów ze śniadaniem, w hotelu o standardzie min. 3-gwiazdki [w tym w pokojach jednoosobowych – do 100 noclegów (dla 100 osób) i pokojach dwuosobowych – do 50 noclegów (dla 100 osób)]. Wszystkie noclegi winny być zapewnione w jednym hotelu.
9. Zamawiający informuje, że podana powyżej liczba noclegów jest liczbą szacunkową i Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania pełnej puli tych noclegów oraz możliwość zmiany pomiędzy podaną powyżej liczbą pokoi (np. na 90 noclegów w pokoju jednoosobowym i 55 noclegów w pokoju dwuosobowym).
10. Usługa będzie świadczona sukcesywnie na podstawie zgłoszeń przekazywanych Wykonawcy w terminie nie późniejszym niż 10 dni przed terminem świadczenia usługi (lub w innym ustalonym z Wykonawcą). Zamawiający szacuje, iż jednorazowo Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia nie więcej niż 5 pokoi.
11. Zamawiający zastrzega, że w ramach zamówienia wykorzysta nie mniej niż 30 noclegów w najtańszych pokojach.
12. Hotel, w którym będzie świadczona usługa winien być zlokalizowany w odległości do 1,5 km (1500 metrów) od siedziby Teatru KTO mieszczącej się przy ul. Zamoyskiego 50 w Krakowie [odległość mierzona według najkrótszej trasy pieszej za pomocą Google Maps (adres strony: https://www.google.com/maps). Odległość mierzona od ul. Zamoyskiego 50 do adresu hotelu tj. numeru lokalu przy ulicy].
13. Hotel, w którym będzie świadczona usługa na dzień składania ofert winien mieć nadaną przez Marszałka Województwa kategorię co najmniej trzy gwiazdkową w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1944 z późn. zm.).
14. Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy i stanowią załącznik nr 1A do swz (zwane są dalej wzorem umowy).
15. Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający w ramach wykonania zamówienia przewiduje możliwość skorzystania z opcji polegającej na przedłużeniu świadczenia usług hotelowych o kolejne maksymalnie 24 miesiące.2. Opcja będzie wykonywana dla liczby osobo noclegów oraz pokoi jak w zamówieniu podstawowym, o którym mowa w ust. 8 swz, w każdym 12 miesięcznym okresie, przez kolejne maksymalnie 24 miesiące (dwie 12 miesięczne opcje).
3. O korzystaniu z opcji Wykonawca będzie zawiadamiany oświadczeniem Zamawiającego o uruchomieniu opcji. Opcja może być uruchomiona nie więcej niż dwa razy, każdorazowo maksymalnie na 12 miesięcy liczonych od dnia zawiadomienia oświadczeniem Zamawiającego o uruchomieniu opcji.
4. Oświadczenie o uruchomieniu opcji będzie przekazane Wykonawcy nie później niż do zakończenia odpowiednio zamówienia podstawowego, zamówienia w ramach pierwszej opcji lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na jej realizację – w zależności, które z tych zdarzeń nastąpi pierwsze.
5. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
6. Wartość zamówienia w ramach opcji została ustalona na 97 123,46 zł bez podatku od towarów i usług.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert w kryterium „Cena wykonania zamówienia” zostanie dokonana według wzoru:
Cena=[(Najniższa cena wykonania zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniu)/(Cena wykonania zamówienia oferty ocenianej)] x 60 pkt
2. Ocena ofert w kryterium „Odległość hotelu, w którym będzie świadczona usługa od siedziby Teatru” zostanie dokonana według następujących zasad:
Jeśli wykonawca zaoferuje hotel, w którym będzie świadczona usługa w odległości od siedziby Teatru, wynoszącej:
- do 700 metrów – oferta otrzyma 30 pkt,
- powyżej 700 metrów do 900 metrów – oferta otrzyma 20 pkt,
- powyżej 900 metrów do 1100 metrów – oferta otrzyma 10 pkt,
- powyżej 1100 metrów do 1500 metrów – oferta otrzyma 0 pkt.
Odległość będzie mierzona według najkrótszej trasy pieszej za pomocą Google Maps (adres strony: https://www.google.com/maps). Odległość będzie mierzona od ul. Zamoyskiego 50 do adresu hotelu tj. numeru lokalu przy ulicy.
3. Ocena ofert w kryterium „Termin na zgłoszenie rezerwacji” zostanie dokonana według następujących zasad:
Jeśli wykonawca zaoferuje termin na zgłoszenie rezerwacji, wynoszący:
- 10 dni przed terminem świadczenia usługi – oferta otrzyma 0 pkt,
- do 8 dni przed terminem świadczenia usługi – oferta otrzyma 5 pkt,
- do 5 dni przed terminem świadczenia usługi – oferta otrzyma 10 pkt.
Termin na zgłoszenie rezerwacji to dzień przed terminem świadczenia usługi, do którego najpóźniej Zamawiający przekaże Wykonawcy zgłoszenie rezerwacji zawierające liczbę osób wraz ze wskazaniem dat korzystania z noclegów oraz rodzajem pokoju [jednoosobowy lub dwuosobowy], z których Zamawiający skorzysta i za które faktycznie zapłaci.
W przypadku niewskazania żadnego terminu Zamawiający uzna, że wykonawca oferuje termin na zgłoszenie rezerwacji wynoszący 10 dni przed terminem świadczenia usługi.
Maksymalny termin na zgłoszenie rezerwacji wynosi 10 dni przed terminem świadczenia usługi. Podanie terminu dłuższego spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
4. Obliczenia punktacji, zgodnie z wyżej wskazanymi kryteriami, będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość hotelu, w którym będzie świadczona usługa od siedziby Teatru
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin na zgłoszenie rezerwacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do swz.2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia z postępowania na dzień składania ofert.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania.
4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 4, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
6. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 4, Zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
7. Zapis ust. 6 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
8. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 1001/), z zastrzeżeniem innych zasad opisanych w niniejszej swz lub wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne jest załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.2. Pozostałe są podane w pkt. 5.11) ogłoszenia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzór umowy określa załącznik nr 1A do swz.2. Zamawiający może dokonać zmian umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 455 ustawy i ponadto dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na zasadach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1A do swz.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-11 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-09
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamówienie podstawowe należy wykonać w terminie do 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację umowy – w zależności, które z tych zdarzeń nastąpi pierwsze. Przedmiot umowy w ramach opcji może być realizowany przez kolejne maksymalnie 24 miesiące od dnia zakończenia zamówienia podstawowego lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na jej realizację – w zależności, które z tych zdarzeń nastąpi pierwsze.Zamawiający zastrzega, że jeżeli w dniu zawarcia umowy końcowy termin realizacji umowy w ramach zamówienia podstawowego przypadnie po 31 grudnia 2025 roku to strony dokonają zmiany ww. terminu wprowadzając ostateczną datę realizacji zamówienia na 31 grudnia 2025 roku.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy,
2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r., poz. 507).
3. Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT) wynosi 145 685,19 zł, w tym wartość opcji wynosi 97 123,46 zł.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługi analityczno-programistyczne w zakresie benchmarkingu i optymalizacji pracy Szpitala przez okres 12 miesięcy.
- Zakup i dostawa cyfrowego cytometru przepływowego do Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk.
- Organizacja międzynarodowej konferencji "Zakopane School of Physics 2025" w Zakopanem w terminie 20-24 maja 2025 r. (DZP.260.5.2025)
- dostawa materiałów ściernych i polerskich dla WIMiC -DE-dzp.272-102/25
- (DFP.271.41.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
- Budowa instalacji fotowoltaicznej na zrekultywowanej części składowiska odpadów Barycz
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług hotelowych dla gości i aktorów zaproszonych na spektakle w Teatrze KTO w 2025 r. z opcją na kolejne 24 miesiące
- Kompleksowa usługa organizacji, posadowienia, wyposażenia i ologowania namiotów wystawienniczych "Doradztwo rolnicze w praktyce. Krajowe Dni Pola 2025" oraz zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia.
- Zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelowych na potrzeby szkolenia dla pracowników sądów okręgu tarnowskiego
- Organizacja konferencji "Nowe inspiracje" RODN WOM w Katowicach z noclegiem i wyżywieniem oraz cateringiem, a także zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, KPO
- Kompleksowa organizacja 5-dniowej wycieczki na Maltę dla 50 osób korzystających z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie
- Usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów przez Krajowe Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie.
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.