Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00095381/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa i montaż pochylni dla osób z niepełnosprawnościami, w holu parteru skrzydła wschodniego Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury ZAMEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278178
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Marcin 80/82
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-809
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ckzamek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ckzamek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ckzamek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż pochylni dla osób z niepełnosprawnościami, w holu parteru skrzydła wschodniego Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86797959-a5c9-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129001
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00080230/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Dostawa i montaż pochylni dla osób z niepełnosprawnościami, w holu parteru skrzydła wschodniego Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095381/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA/VI/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 80051,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa i montaż pochylni dla osób z niepełnosprawnościami, w holu parteru skrzydła
wschodniego Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu”, zgodnie Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – Załącznik nr 1 do
SWZ.
2. Na Opis Przedmiotu Zamówienia składają się:
a) 1A - projekt architektoniczno - budowlany
b) 1B - projekt wykonawczy
c) 1C - BIOZ
d) 1D - pozwolenie na budowę
e) 1E - pozwolenie MKZ
f) 1F - kosztorys inwestorski
g) 1G - przedmiar.
3. Zakres robót obejmuje m. in.:
a) demontaż: wciągarki dla osób z niepełnosprawnościami wraz ze słupkami i poręczą, pochwytu stalowego ściennego,
drzwiczek obudowy rozdzielnicy i wymianę drzwiczek na dwudzielne, 2 szt. lamp zamontowanych w posadzce;
b) montaż: ścianki systemowej gipsowo-kartonowej, okładziny ścianek: płyta wiórowa oklejona obustronnie, podłogi
podniesionej monolitycznej anhydrytowej suchej, wykładziny kauczukowej w rolce, oświetlenia liniowe: paski LED,
balustrady, cokołów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34953000-2 - Rampy wejściowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98450,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98450,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98450,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RED-BUD PRB Andrzej Piotrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9721002465
7.3.3) Ulica: Zagrodnicza 31
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-654
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ PIOTROWSKI "RED-BUD" PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ PIOTROWSKI "RED-BUD" PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98450,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-058.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Serwis urządzeń instalacji klimatyzacji, wentylacji, agregatów chłodniczych oraz systemów osuszających na terenie Poznania, Biedruska, Nowego Tomyśla, Porażyna, Dolaszewa i Piły w 2025 r."
- sprzedaż z dostawą i montażem oraz uruchomieniem spektrometru do pomiaru trójwymiarowych widm emisyjnych dla Centrum Zaawansowanych Technologii
- Rozbudowa budynku biurowego Wielkopolskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, ul. Wilczak 51 .
- Sprzęt wymienny do zabiegów artroskopowych, laparoskopowych i endoskopii laryngologicznych, kompatybilny ze sprzętem posiadanym przez Zamawiającego
- AN/ZP/4/25 Budowa hangaru obsługowego Politechniki Poznańskiej na lotnisku Kąkolewo w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Wyroby medyczne j.u. - sondy do stymulacji nerwow wraz z dzierżawą aparatury
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa, przebudowa i remont istniejącego budynku byłego dworca kolejowego Słomniki Miasto
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Łojach Awissa
- Rozbudowa budynku biurowego Wielkopolskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, ul. Wilczak 51 .
- Budowa obiektu - Hali Sportowej, w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Swarożynie, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa budynku usługowego - świetlicy wiejskiej kontenerowej w Mystkowie.
- BUDOWA ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO
więcej: Rampy wejściowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.